You are currently viewing استخدام بازاریاب تلفنی در حوزه خدمات چاپ و پیش از چاپ
استخدام بازاریاب تلفنی در حوزه خدمات چاپ

استخدام بازاریاب تلفنی در حوزه خدمات چاپ و پیش از چاپ

چاپ لیبل از نیازهای اصلی یک محصول جهت شناسایی نام تجاری شرکت می باشد، امروزه کمتر محصولی می توان یافت که احتیاج به یک لیبل و برچسب نداشته باشد، دپارتمان چاپ و طراحی هومه با توجه به تخصص در زمینه چاپ از جمله چاپ لیبل و همکاری با صنایع بزرگ مواد غذایی،صنعتی با دهها نمونه کار منحصر بفرد، آمادگی خود را برای ارائه محصولات پشت چسبدار سازمان ها و شرکتهای مختلف به صورت کاملا اختصاصی و با کیفیت بالا و طبق نظر مشتری اعلام می دارد.

 نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل و برچسب بسیار مهم است، تعیین ابعاد و نوع کاغذ مصرفی-کاغذگلاسه-صدفی ترانسپارنت – متالایز بر روی محصول شما، نوع روکش (سلفون- یووی)، تعداد رنگ، نوع قالب تخت یا روتاری جهت کیفیت و سهولت در برداشتن و چسباندن می باشد، که کاربرد اصلی کاغذ پشت چسبدار بر روی: انواع بطری ها، ظروف پلاستیکی و فلزی، محصولات و تجهیزات، آرایشی بهداشتی، صنایع غذایی، شویند ها، برچسب و لیبل های تبلیغاتی و غیره … می باشد. و همچنین این مجموعه قابلیت چاپ لیبل پی وی سیو ( PVC ) و هولوگرام ( متالایز ) را دارا می باشد.

اطلاعات عمومی در سفارش لیبل :

لیبل و برچسب شامل: اطلاعات شرکت و آرم و لوگو و سایر اطلاعات محصول و استاندارد های تایید کننده است و گاهی به عنوان یک پیشنهاد و یا تخفیف ویژه می باشد، که روکش UV بر روی لیبل باعث شفافیت و جلوگیری از سائیدگی می شود.

سفارش چاپ انواع لیبل پشت چسب دار : دایره، بیضی، مستطیل، مربع، مثلث اشکال متنوع و خاص طبق سایز محصول شما.

سایز و ابعاد : از ۱ سانتی متر تا ۵۰ سانتی متر

لیبل پشت جسبدار : لیبل امنیتی (لیبل پلمپ- هولوگرام) کاغذی، پی وی سی، شیشه ای، خرد شونده، شبرنگی، متال (لیبل مات یا براق)

روکش : سلفون مات ، سلفون براق ، مات ، یو وی ( uv )

خدمات برش : نیم تیغ ، فول کات – پرفراژ – برش امنیی

خدمات ویژه : طلاکوب سرد و گرم ، یووی برجسته و موضعی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه و سفارش چاپ لیبل پشت چسبدار با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

طراحی چاپ

چاپ طی چندین مرحله از جمله پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ انجام می‌شود. کیفیت چاپ منوط به انجام و تکمیل همۀ این مراحل است. بنابراین موارد بسیار زیادی در کیفیت یک کار چاپی دخیل هستند. یکی از این موارد که اساساً از مهم‌ترین این موارد هم هست مسئلۀ طراحی چاپ است.

طراحی چاپ مقوله‌ای کاملاً تخصصی است که گاهی اوقات با خود چاپ اشتباه گرفته می‌شود. اصولاً کار طراحی چاپ توسط تیم طراحی به شکل جداگانه انجام می‌شود. در طراحی کارهای چاپی، نیاز به دانش و مهارت طراحی گرافیک به علاوۀ دانش کافی در زمینۀ چاپ است.

از آنجایی که بیشتر کارهای چاپی و تبلیغاتی حاوی پیام خاصی برای یک بخش خاص از جامعه هستند و این پیام توسط مؤلفه‌های خاصی به آن‌ها القا می‌شود، بنابراین یک طراح باید به اصول طراحی، مؤلفه‌های بصری، طرح‌ها و المان‌های تصویری، رنگ‌شناسی، روش های چاپ، اصول و عناصر تبلیغاتی و مسائلی از این دست آگاه باشد.

سوالات رایج چاپ لیبل

سوالات رایج چاپ لیبل

لیبل پشت چسب دار چیست؟

چاپ لیبل پشت چسبدار یا به اصلاح برچسب کاغذی برای چسباندن بر روی محصولات، بطری، ظرف، بسته بندی با انواع جنس و روکش جهت اطلاع رسانی یا نمایش برند مورد استفاده قرار می گیرید. در واقع به محصول هویت می بخشد. چاپ لیبل چسبدار با بیش از ۱۰ نوع متریال با استفاده های گوناگون برای محصولات مختلف بصورت مستطیل دایره (گرد) و قالب برش خاص قابل ارائه است. نوع چاپ بر روی انواع لیبل و برچسب با توجه به جنس آن متفاوت می باشد .

چاپ لیبل را به چه شرکت های باید سپرد؟

دپارتمان چاپ و طراحی هومه یکی از با تجربه ترین مجموعه های تولید کننده انواع چاپ لیبل و برچسب در ایران می باشد. از مزایای ما تولید و چاپ لیبل های اختصاصی با قیمت مناسب، در تیراژ های پایین ویژه کسب و کارهای کوچک می باشد. چاپ لیبل با انواع متریال های مختلف ( کاغذ- پی وی سی صدفی ، ترانسپارنت ، متالایز و … )، انواع قالب ها با برش خاص، انواع روکش های سلفون- یووی، تولید محصولات خاص با مرکب های خاص و متریال های جدید برای مشتریانی که می خواهند در بازار خوش بدرخشند .

انواع جنس ها برای چاپ لیبل چسبدار چیست و چه کاربرداهایی دارد؟

لیبل کاغذی

یکی از پرکاربردترین و با دوام بالا در میان برچسب ها در صنایع مختلف، چاپ لیبل کاغذی است. قیمت ارزان متریال مهم ترین عاملی است که باعث افزایش استفاده از این نوع و چاپ لیبل شده است. در انواع چسب های اکرونال- هات ملت – دیپ فریز.

لیبل متالایز

یکی از زیباترین و مقاوم ترین نواع لیبل می باشد. البته لیبل کاغذی با روکش متلایز هم مورد استفاده قرار می گیرد. این لیبل معمولا به رنگ نقره‌ای یا طلایی است.چاپ لیبل متالایز با مرکب چاپ پی وی سی در دو نوع مات و براق انجام‌ می‌شود. برای بسیاری از محصولات غذایی مانند: لوازم آرایشی، بهداشتی، داروی، مواد غذایی، لوازم خانگی، قطعات صنعتی، لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ و … از چاپ متالایز استفاده‌ می‌شود. چاپ لیبل و برچسب متالایز قابلیت چسباندن بر انواع سطوح مانند فلز، شیشه، پلاستیک و … را دارد.

لیبل پی وی سی

لیبل پی وی سی به دلیل مقاومت بالا و استفاده از متریال های قوی و ماندگاری طولانی در برابر شرایط آب وهوایی مختلف باعث شده تا درصنایع خاص تری به ویژه کارخانجات بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. تحمل دمایی بالا و مقاومت بیشتر و ضد آب بود آن نسبت به نوع کاغذی در برابر کشش و پارگی باعث شده تا از این نوع چاپ لیبل در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع غذایی ، فولاد و پتروشیمی مورد استفاده قرار بگیرد.

لیبل ترانسپارنت

به لیبل شیشه یی، برچسب ترنسپرنت (شفاف) نیز می گویند. این نوع چاپ لیبل ها در موارد دیگر هم کاربرد از جمله بسته بندی آرایشی، درب جعبه، دارویی، بطری و ظرف (لیبل روی شیشه و بطری) و غیره هم کاربرد دارند. مقاومت بالا در برابر حرارت و شرایط آب وهوایی مختلف آن را به یک مورد محبوب بین خریداران تبدیل کرده است.

لیبل شبرنگ یا خورد شونده

لیبل شبرنگ یا خورد شونده یکی از پرطرفداران ترین ها در میان متریال های لیبل است. ماندگاری بالای چاپ در برابر رطوبت و خش، قدرت چسبندگی بالا، خاصیت رفلکتیو بودن در نور شب، مقاومت در برابر حرارت و کنده شدن و اثر گذار بودن در سطوح بعد از کنده شدن و خرد شدن از مزایای آن است؛ استفاده این برچسب و چاپ لیبل در سطوح ای که ماندگاری لیبل بسیار مهم است توصیه می شود.

لیبل های خاص:

بر روی تمام متریال ها می توان خدمات خاص و تکمیلی انجام داد، که شامل : چاپ لیبل طلاکوب ، برش خاص، یووی موضعی، برجسته، طلاکوب، نقره کوب،سلفون براق، سلفون مات. و این خدمات باعث زیبایی و خاص تر شدن برچسب در نتیجه فروش بیشتر و توسعه برند شما خواهد شد.

چاپ لیبل پشت چسبدار چقدر هزینه دارد؟

قیمت چاپ لیبل باید بر اساس عوامل مختلفی انجام شود. نوع جنس، اندازه، تعداد و خدمات تکمیلی، مهم ترین عواملی هستند که در تعیین هزینه چاپ برچسب ها تاثیرگذار هستند. از این رو در گام نخست نمی توان هزینه اولیه ای برای آن تعیین کرد؛ اما به هر حال یک سوال و چالش برای سفارش دهندگان این نوع چاپ خواهد بود، که با ارسال طرح از طرف شما بهترین پیشنهاد با کمترین دور ریز به شما تحویل می شود.

هزینه و بوجه اقتصادی: تعیین « نسبت قیمت چاپ لیبل به ارزش محصول » برای تولید کننده بسیار مهم است.

تعداد یا تیراژ سفارش: در سفارشات بالاتر با توجه به کاهش هزینه ها، کلیه خدمات بصرفه می شود.

متریال: چاپ لیبل کاغذی ارزان ترین و لیبل پی وی سی و متلایز بیشترین قیمت دارند.

خدمات روکش و خاص: انواع روکش سلفون مات و براق، یووی و طلاکوب هزینه بر هستند.

هزینه قالب: لیبل ها برای راحت کنده شدن احتیاج به نیم تیغ و ساخت قالب دارند و همچنین انواع برش خاص.

چاپ لیبل و برچسب

چاپ لیبل یا برچسب چه تاثیر در فروش و بازایابی دارید؟

چاپ لیبل و برچسب در واقع کلید فروش و بازاریابی یک محصول یا نمایش برند و اطلاعات یک محصول می باشد، شما فرض کنید یک بطری آب معدنی یا بسته مواد غذایی بدون برچسب، حسی که دارید یک محصول بی نام نشان و فیک در دست شماست، بنابراین یک محصول با چاپ لیبل و برچسب اصالت پیدا می کند.

یک محصول مجاز باید دارای لوگو، نام و مشخصات، مجوزها، بارکد، جدول مصرف انرژی باشد که بتوان به آن اطمینان و مجوز چاپ صادر شود؛ بنابرین علاوه بر زیبایی، حس اطمینان به مشتری القا می کند .

نکات مهم در چاپ لیبل و جنس چیست؟

تعیین نوع جنس در چاپ لیبل به چندین عوامل بستگی دارد:

محیط مورد استفاده: آیا لیبل شما در رطوبت یا یخچال مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر؟

جنس ظرف یا بطری: جنس بطری (شیشه ای، پت، مقوا و … ) باید در موارد خاص حتما تست چسب گرفته شود.

سایز دقیق محصول: حتما باید سایز قرار گیری لیبل چسبدار قبل از تولید انبوه اندازه گیری دقیق شود.

نوع روکش: نوع روکش مات و براق بودن و سایر خدمات خاص بستگی به طرح و سبک کاری دارد .

خدمات تکمیلی و چاپ لیبل برش خاص چه تاثیری در فروش دارد ؟

این نوع خدمات باعث متمایز شدن برند شما در قفسه های فروشگاه ها و در نتیجه افزایش فروش می شوند؛ بطور مثال فرض کنید یک محصول با قیمت برابر با اختلاف جزئی با بسته بندی و لیبل متفاوت و زیبا با انوع خدمات سلفون، طلاکوب و برش خاص در قفسه فروشگاه می بینید، حسی که نسبت به خرید این محصول در شما بوجود می آید، چیست؟

آیا طرح من پیش از چاپ لیبل ، تایید و چک می شود ؟

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با مجموعه های مختلف چاپ لیبل از ابتدا تا انتهای پروژه، با مشتریان خود همراه است تا ایشان از هر لحاظ با خیال راحت سفارش خود را ثبت و پیگیری کنند. همچنین مشتریان گرامی می توانند در صورت درخواست با بخش فروش، در تمامی مراحل تولید حضور داشته باشند و نظارت کنند .

سفارش چاپ لیبل فوری یا عادی چقدر زمان می برد ؟

بسته به نوع سفارش و خدمات انتخاب شده، زمان تولید چاپ لیبل بصورت عمومی ۷ روز کاری است. زمان تولید یک روز پس از تائید سفارش و پرداخت شما آغاز می‌شود. اگر سفارش شما تائید فنی طرح شود و پرداخت قبل ۱۲ ظهر پردازش شود، پروسه تولید و پیش از چاپ از روز تایید طراح شروع می‌شود.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با تجربه بیش از ۱۵ سال در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی (ترانسپارنت، هولوگرام، پی وی سی (PVC)، لیبل خورد شونده، متال، کاغذی ) بصورت اختصاصی طبق نظر مشتری با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد .

علاقه مندان به فعالیت و استخدام بعنوان بازاریاب تلفنی و حضوری صنعت چاپ و پیش از چاپ، می بایست رزومه خود را با روش های معرفی شده در قسمت تماس با ما انتخاب و ارسال کنند. تا در اسرع وقت با تماس کارشناسان هومه، جزو تیم هومه محسوب شوند و کار خود را آغاز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × دو =