You are currently viewing بیمه عمر و تامین آتیه جبرانی برای بحران کرونا / بیمه های زندگی یک سرمایه گذاری خرد و مطمئن
بیمه عمر و تامین آتیه جبرانی برای بحران کرونا

بیمه عمر و تامین آتیه جبرانی برای بحران کرونا / بیمه های زندگی یک سرمایه گذاری خرد و مطمئن

بیمه عمر و تامین آتیه ( بیمه زندگی ) به بیمه نامه یی اطلاق می شود که در آن بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه، امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز خواهند داشت.

شرکت های بیمه در این نوع بیمه نامه با دریافت مبالغ حق بیمه، اولا ”بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا” مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید و چنانچه سود بیشتری از محل سرمایه گذاری بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد.

شیوع بیماری کرونا ( کووید ۱۹ ) بیش از دو سال است که جامعه جهانی و مردم کشورمان را با مشکلات فراوان مالی و روحی درگیر است. همچنین فوت عزیزانی که بسیاری از خانواده ها را امروز داغدار آنها کرده است و مشکلات فراوانی که نبود این عزیزان برای خانواده هایشان ایجاد کرده است. شرکت های بیمه گر نیز بعنوان یکی از حمایتگران مالی، علاوه بر تولید بیمه نامه های جدید مقابله با کرونا، توانسته با بیمه نامه های عمر و حادثه و بیمه نامه عمر و تامین آتیه خود تاکنون مرحمی بر دل های رنجور و حامی هزینه های احتمالی این اتفاق ناگوار باشد.

سطح رفاه اجتماعی

میکائیل ابراهیمی مدیر شرکت بیمه یی آرتا پندار پاسارگاد و از مشاورین برتر هومه در گفتگو با روابط عمومی کارگزاری کسب و کار هومه گفت: بیمه یک عقد است، و طرفی متعهد می شود در مقابل وقوع حادثه، خسارت وارده به طرف مقابل را جبران کند. و طرف خسارت دیده قبل از وقوع حادثه و خسارت دیدن، آن را پیش بینی و با پرداخت مبلغی بیمه نامه را خریداری کند.

این مشاور برتر هومه با اشاره به اهمیت صنعت بیمه در نمایش موفقیت و آینده اقتصاد یک کشور نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: از قرن هفدهم میلادی صنعت بیمه آغاز و تا به امروز بسیاری از خطرها شناسایی و برای آنها بیمه نامه یی تهیه شده است. با گسترش سطح رفاه اجتماعی و اهمیت نقش انسان، بیمه های عمر و تامین آتیه تهیه و در کشورهایی که توسعه یافته و در حال  توسعه هستند، از رونق و محبوبیت ویژه یی برخوردارند.

میکائیل ابراهیمی افزود: تشکیل سرمایه های متناسب با پرداخت حق بیمه برای خطر فوت، پرداخت متنوع حق بیمه، طولانی بودن زمان بیمه نامه ها، راهکار افزایش ارزش پول با پیش بینی احتمال تورم سالانه، اندوخته حاصل از بیمه نامه علاوه بر خدمات بیمه یی، متعهد به پرداخت سود مشارکت علاوه بر سود تضمینی و پوشش های تکمیلی خدمات بیمه یی از جمله مزایای بیمه های عمر و پس انداز آتیه هستند که متناسب با نیازهای انسانی تهیه شده است.

این مدیر شرکت بیمه یی ضمن آرزوی سلامتی برای همه انسان های درگیر با این بیماری منحوس به نام کرونا، اظهار داشت: شرکت های بیمه گر حسب وظیفه خود، تلاش های بسیاری برای جبران ضرر به مردم کشور داشتند، از بیمه های پایه که وظیفه یی بزرگ تر دارند تا شرکت های بیمه یی خصوصی که با تهیه بیمه نامه های جدید کرونا، در حال تلاش برای بازگرداندن سلامت روحی و جسمی به مردم هستند. و بیمه های زندگی از جمله بیمه نامه یی بود که بدلیل استقبال  مردم در طول این چند سال امروز که با این همه گیری درگیر هستیم، توانست برای خریدارانش همیار خوبی باشد.

بیمه عمر پاسارگاد

میکائیل ابراهیمی، بیمه های زندگی را از نوع سرمایه گذاری کوچک و مطمئن خواند و یادآور شد: سرمایه گذاری خرد یعنی خرج پول با هدف بهره بیشتر نقدی و غیر نقدی در آینده دور یا نزدیک. سرمایه با پول متفاوت است. پول فقط نقدینگی است که همیشه در دسترس است و قابل تبادل سریع است. اما سرمایه دارای مدت زمان و طول عمر زیادتری بوده. و به منظور ایجاد ثروت در سرمایه گذاری استفاده می شود. ولی نکته بسیار مهم در انتخاب یک فرصت سرمایه گذاری کوچک، زمان است.

این مشاور برتر هومه، با تاکید بر لزوم آشنایی بویژه فرزندان با صنعت بیمه و تاثیر آن بر آینده شغلی و اجتماعی آنها، اظهار داشت: در شرایط نابسامان اقتصادی به سر می رویم، اما در یک بیمه نامه به پرداخت ۱۲ میلیون تومان بصورت سالانه، خدای ناکرده اگر فرد بیمه شده براثر بیمه کرونا فوت کند، در سال اول مبلغ ۳۶ میلیون تومان به خانواده ایشان علاوه بر اندوخته سرمایه یی بیمه نامه تعلق می گیرد. جدای از اینکه این مبلغ به تناسب درصد انتخابی افزایش می یابد.  

تماس با ما

میکائیل ابراهیمی در خاتمه افزود: بیمه هیچگاه کل خسارت را جبران نمی کند، بلکه نقش حمایتگر دارد و با جبران بخشی از خسارت تبعات آن را کاهش می دهد. با توجه به مثال بالا شاید مبلغ ۳۶ میلیون تومان در ظاهر مبلغ کمی باشد، ولی در شرایط بحران و فوت یکی از عزیزان می تواند اطمینان خاطری باشد.

شایان ذکر است میکائیل ابراهیمی از سال ۱۳۸۶ در شرکت بیمه پاسارگاد فعالیت می کند و یکی از نمایندگی ها و شرکت های موفق در فروش بیمه نامه های عمر و تامین آتیه در این شرکت می باشد. شما می توانید جهت مشاوره و خرید مناسب بیمه نامه های زندگی با شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ و ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۴۸ و یا یکی از روش های متنوع موجود در سایت هومه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + 13 =