You are currently viewing مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی

برندینگ مجموعه ای از فعالیت هایی است که شما را در ذهن مخاطبان هدفتان شکل می دهد .و مشاوره برندینگ را می توان کلید طلایی اثربخشی تصمیمات مدیریتی دانست. مشاوره برندینگ در واقع دست شما را گرفته و مانند کودکی نو پا به شما می آموزد که از اولین قدم برای برندینگ چه کارهایی باید انجام دهید و شما را تا تحلیل داده های به دست آمده از کمپین های تبلیغاتی و نتیجه تنها نمی گذارد.

برای موفقیت یک برند و کسب و کار، بایستی کمپین‌های تبلیغات عملکرد خوبی داشته باشد. بدلیل اینکه کار تبلیغات، کاری است که اگر بدون بهره گیری از نیروهای حرفه یی و خبره انجام شود، هزینه‌های نسبتا زیادی را به شرکت تحمیل می‌کند. همچنین تبلیغات باید در دو بعد برنامه ریزی و خلق محتوی توسط متخصصین تبلیغات انجام شود تا نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری  (ROI)خوبی را برای شما  داشته باشد.

ایجاد آگاهی و تقاضا در مشتریان بالقوه، حفظ و وفادارسازی مشتریان فعلی و ترغیب هر چه بیشتر این دو گروه به برقراری ارتباط موثر با شرکت (کسب و کار ) که منجر به استفاده بیشتر آنها از محصولات و خدمات آن شرکت گردد، منوط به طراحی کمپین تبلیغاتی کارایی است که در بهترین زمان، مناسب ترین مکان و اثر بخش ترین تعداد پیاده سازی شده بیشترین تاثیرگذاری را بر مشتری داشته باشد و بتواند محصولات و خدمات شرکت را به بهترین نحو برای مشتریان توصیف نماید.

مشاوره بازاریابی برندینگ و اجرای کمپین تبلیغاتی


یک شرکت مشاور تبلیغاتی وظیفه برنامه ریزی، مدیریت، انجام تبلیغات مدرن و تحقیقات بازار قبل و بعد از کمپین تبلیغاتی را برای شرکت مشتری دارد. شرکت مشاوره تبلیغاتی برای برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی از موارد زیر بهره می گیرد :

  • طراحی گرافیکی
  • طراحی و تولید محتوی تبلیغاتی
  • خلق سناریو تبلیغاتی و شعار تبلیغاتی
  • طراحی ابزار تبلیغاتی و بازاریابی مثل بروشور، کاتالوگ و …
  • برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
  • ارزیابی تبلیغات

کارگزاری هومه


یک تبلیغات برای آنکه موفق باشد احتیاج به متخصصین حرفه‌ای در حوزه مختلف دارد. مدیر خلاقیت، سناریو نویس، کارگردان و فیلم برداربرای تولید یک ویدئو، طراح گرافیست، استراتژیست بازاریابی، متخصص تحقیقات بازاریابی. برای یک شرکت استخدام تمامی این افراد کار بسیار پر هزینه‌ای است. بنابراین یک شرکت مشاوره تبلیغاتی با پرسنل مجرب و متخصص می‌تواند برای شما عملکرد مناسبی را با یک تیم حرفه‌ای به دنبال داشته باشد.

تیم برنامه ریزی استراتژیک دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه وظیفه دارد تا همه چالش ها، شرایط و همچنین راه های دستیابی یک شرکت را به اهداف خود برنامه ریزی کند. این یک مزیت بزرگ برای تیم مشاوره هومه است، تا تیم استراتژیک و برنامه ریزی داشته باشند. داشتن یک تیم برنامه‌ریزی و استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی در یک شرکت مشاوره تبلیغاتی سبب می‌شود که آنان بتوانند برنامه‌هایی با بازده‌هی بالا را ارائه و آن را مدیریت و رصد کنند.

مشاوره بازاریابی برندینگ و اجرای کمپین تبلیغاتی


کار اصلی تیم  های تخصصی مشاوره برندینگ و اجرای کمپین های تبلیغاتی، ارائه راهکار برای طراحی برند، کمپین های تبلیغاتی و… بوده که شما را به هدف اصلی یعنی کسب سود بیشتر می رساند. کارشناسان دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی کمک می کنند تا صاحبان کسب و کار دریابند تبلیغات خود را چند بار، کجا و کی به اجرا در آورند. 

داشتن تیم برنامه ریزی در دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه، علاوه بر بالا بردن سطح عملکرد مشاوره تبلیغاتی خود، تأثیر مستقیمی بر کیفیت خدمات به مشتریان و عملکرد تبلیغات خواهد داشت. اگر به دنبال مشاوره تبلیغاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب هستید، با گروه هومه تماس بگیرید.

اگر قصد افزایش فروش محصولات یا خدمات خود و همچنین جلب اعتماد مشتری را دارید، می‌توانید از خدمات دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی کارگزاری کسب و کار هومه در حوزه مشاوره بازاریابی برندینگ و اجرای کمپین تبلیغاتی بهره‌مند شوید، برای مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۴۸ یا ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ تماس بگیرید.

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات مشاوره بازاریابی برندینگ و اجرای کمپین تبلیغاتی در یک نگاه

در دنیای امروز تعداد برندها و رقابت کسب و کارها افزایش یافته است. همچنین موانع موفقیت کسب و کارها روز به روز بیشتر می شوند و لزوم مشاوره برندینگ بیش از پیش احساس می شود. مدیران سازمان ها پیوسته در تلاشند تا کسب و کاری سالم و سودآور داشته باشند و به همین علت به دنبال کشف راه های اثرگذار بر خرید مصرف کننده هستند.

دریافت مشاوره برندینگ و مراجعه به مشاور تبلیغات در اکثر کسب و کارها نادیده گرفته می شود. مشاور تبلیغات با درک و تحلیل عمیق بحران و طرح درست و منطقی راه حل، شما را در آسان تر، ارزان تر و سریع تر رسیدن به اهداف یاری می رساند.

استراتژی های برندینگ هر سازمان و کسب و کار مشخص می کند که آن سازمان چگونه، کجا و با چه کسانی ارتباط برقرار می کند و هدف برندسازی و پیام کسب و کار به وضوح مشخص می شود. لازم است استراتژی های برند سازی با نظارت مشاور برندینگ به درستی تعریف و اجرا شوند.

خدمات مشاوره برندینگ شامل هدف گذاری تبلیغاتی، بودجه بندی تبلیغات، طراحی کمپین، ارزیابی تبلیغات و انتخاب کانال تبلیغاتی می شود. اگر میخواهید به صورت هدفمند و منظم در کسب و کار و شهرت برند تجاری خود موفق باشید با مشاور برندینگ خبره مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 2 =