You are currently viewing تولید محتوای سئوشده

تولید محتوای سئوشده

تولید محتوای سئو شده روشی مطمئن برای بهره بردن از طراحی سایت خود به لطف بهبود رتبه گوگل است. یکی از بخش های مهم سئو داخلی، داشتن محتوای سئو شده در سایت است. به طور خلاصه سئو کردن محتوا به معنی تولید و بهینه سازی محتواییست که پتانسیل کسب رتبه بالا در موتوهای جستجو را داشته و می تواند ترافیک زیادی از نتایج جستجو کسب کند.

تولید محتوای سئو شده

سئو چیست؟ سئو یا Search Engine Optimization به فرایند بهینه سازی وب سایت گفته می شود با این هدف که وب سایت ما بیشترین حضور را در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. فرایند سئو دارای مراحلی است که این مراحل را در حالت کلی می توان به سه قسمت سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی تقسیم بندی کرد. سئو محتوا زیر مجموعه ای از سئو داخلی محسوب می شود.

سئو داخلی با بهینه سازی عنوان صفحه و هدینگ H1 آغاز می شود و سپس تا انتهای محتوای صفحه به طول می انجامد. هدف ما از تولید محتوای سئو شده نوشتن محتواییست که مطابق با اصول سئو بوده و توسط موتورهای جستجو به خوبی درک می شود. در عین حال این محتوا می تواند پاسخ درستی به پرسش کاربر داده و آنها را راضی نگه دارد.

دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه با بکارگیری جوانان تحصیلکرده در حوزه های مختلف کسب و کار می تواند علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایت شما به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد.

تولید محتوای سئو شده

خصوصیات محتواهایی که در دپارتمان کسب و کار هومه تولید می شوند:

  • به هیچ عنوان کپی برداری نمی شوند.
  • میتواند از منابع انگلیسی تحقیق و سپس ترجمه شود یا اینکه به صورت کاملا تحقیقی از ابتدا تا انتها تالیف شود یا اینکه تلفیقی از تالیف و ترجمه باشد، که انتخاب با شما می باشد.
  • تمامی نکات سئوی پایه در تولید محتوا (چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی، روان بودن محتوا، عنوان بندی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و طراحی عناوین مرتبط، اینکه در لید (دو جمله اول) می بایست کلمات کلیدی استفاده شود و اینکه در ابتدای پاراگراف ها کلمات کلیدی خرج شوند) رعایت میگردند.
  • ویراستار سئو کار پس از نویسنده بر روی محتوای تولید شده ویراستاری می نماید.
  • درهر محتوا حداقل یک عکس مرتبط جستجو و درج می شود.
  • علامت گذاری ها (ویرگول، نقطه، بولت و شماره گذاری ها) در تولید محتوا رعایت می شود.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایت های برتر که امروز برای همه ما شناخته شده هستند، با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

تولید محتوای سئو شده

سوالات متداول تولید محتوا

تولید محتوا یعنی مقاله ها، تصاویر و ویدئو هایی که در سایت خود درج میکنید. از این بین مقاله ها و متن هایی که در مورد کسب و کارتان می نویسید (تولید محتوای متنی) و در سایت خود درج می کنید، از اهمیت بیشتری برای سئو برخوردار است.

متخصص های تولید محتوا که بر اصول سئو و معماری سایت آشنا هستند و از طریق تولید محتوا برای سایت شما در زمینه تخصصی کسب و کارتان می توانند ارزش به مشتری شما منتقل کنند، تا طعم بازاریابی درون گرا را بچشید.

محتوا پادشاه هست را حتما شنیدید. حالا از یک زاویه دیگر به موضوع نگاه میکنیم. اگر محتوا ها نبودند گوگلی هم وجود نداشت! گوگل بین محتوا ها میگردد و مردم را به محتوای مورد نظر خودشان می رساند. پس اگر میخواهید سئو بگیرید، بیرحمانه محتوا تولید کنید و در سایت خود درج نمایید.

به راحتی میتوانید با شماره های ارتباطی ما تماس بگیرید و یا فرم سفارش را تکمیل و ارسال کنید؛ تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و طعم دریافت خدمات تولید محتوا با حجم بالا در کمترین زمان را بچشید.

تولید محتوای متنی و تولید محتوای صوتی بر اساس هر کلمه می باشد. و هزینه موشن گرافیک هم بر اساس هر ثانیه می باشد.

  1. محتوای متنی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب هست.
  2. محتوای صوتی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب هست. محتوای صوتی همان پادکست می باشد.
  3. محتوای تصویری: مثل تیزر و موشن گرافیک علاوه بر قدرت انتقال مفاهیم بالا در سئو سایت شما نیز موثر است.

چگالی کلمات کلیدی، عنوان بندی، روان بودن متن و خرج کردن کلمات کلیدی در ابتدای پاراگراف ها از اصول ابتدایی تولید محتوا هست که در گروه تولید کننده محتوای سئوشده هومه رعایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

17 − شش =