You are currently viewing رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی

رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیک‌ها برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشود؟

چطور یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین و برندینگ است که شرکت‌های مختلف برای کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند؟

کارگزاری کسب و کار هومه

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته میشود که جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کار‌ها نوشته میشود و در سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود.

رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برند‌ها یا اشخاص در سایت‌های خبری مطرح شده است و بصورت یک خبر تبلیغاتی منتشر میشود.

رپورتاژ یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برند‌های دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند و به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند.

درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو میباشد.

کارگزاری کسب و کار هومه

رپورتاژ آگهی و ارتقاء سئو

در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو میشود به سایت شما.

رپورتاژ بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت‌های پربازدید با اتوریتی بالا، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد. همچنین این تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند.

کارگزاری کسب و کار هومه

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ

اول : نحوه تهیه رپورتاژ بسیار مهم است و لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود.

کارگزاری کسب و کار هومه

دوم : در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

رپورتاژ خبری چه تاثیری می‌تواند بر محصولات ما داشته باشد؟

همانطور که می‌دانید، یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه‌بندی سایت شما در گوگل، تعداد و همینطور کیفیت بک لینک های شماست. بک لینک ها در واقع لینک هایی هستند که شما از سایت های اینترنتی دیگر دریافت می‌کنید. بک لینک هایی که شما از سایت های دیگر می‌گیرید، به معنی معرفی و پیشنهاد داده شدن سایت شما هستند. درست همانطور که وقتی دوست شما یک رستوران را معرفی می‌کند، اعتمادتان به این رستوران بیشتر خواهد بود، گوگل هم وقتی سایت شما توسط سایت های دیگر معرفی می‌شود، به آن بیشتر بها خواهد داد.

در رپورتاژ خبری، شما می‌توانید بین ۳ تا ۵ بک لینک دائمی و قوی از سایت منتشر کننده دریافت کنید. بک لینک هایی که قطعاً در میزان اعتبار شما نزد گوگل تاثیرگذار خواهند بود.

اگر میخواهید یک رپورتاژ خبری موفق داشته باشید:

  • رسانه‌ای را که قرار است در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید را به خوبی بشناسید و هویت و رتبه‌های آنرا مد نظر داشته باشید.
  • تلاش کنید شکل ظاهری رپورتاژ خبری با سایر محتوا‌های رسانه همخوان باشد، در حدی که مخاطب، هنگام مواجهه با آن، رپورتاژ را وصله‌ای بر دامن آن رسانه نبیند.
  • سعی کنید ویژگی‌های یک گزارش توصیفی و تحلیلی را رعایت کنید.
  • هر چه سهم منابع و مستندات بیشتر از ادعا باشد، رپورتاژ آگهی موفق‌تر خواهد بود.
  • از کلمات مطلق در تیتر‌ها و عنوان‌های مقالات و اسم برنامه‌ها و مصاحبه‌ها استفاده نکنید، مثلا آشنایی با فروشگاه‌های دیجیتال می‌تواند بسیار اثرگذارتر از تیتری مثل آشنایی با برترین یا بهترین یا بزرگترین فروشگاه دیجیتال باشد، مگر اینکه خودتان اصرار داشته باشید به مخاطب بگویید برای نشر این محتوا پول خرج کرده اید.
  • از مطرح کردن نقاط ضعف و منفی (به صورت معقول) نترسید، در دنیای به هم پیوسته‌ی امروز، صداقت علاوه بر ارزش اخلاقی، ارزش اقتصادی هم دارد.

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات رپورتاژ آگهی در یک نگاه:

رپورتاژ یک مقاله یا نوشته ای از طرف شماست که در وب‌سایت‌‌های دیگر منتشر می‌شود. در این مقاله، شما می‌توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب‌تر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر است.

بله، با نوشتن یک رپورتاژ جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست، که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند.

بله، انتشار رپورتاژ در سئو تاثیر مستقیم دارد. با توجه به اینکه لینک سایت شما در وب سایت های بزرگ قرار می‌گیرد و این لینک به معنی تائید کار شما توسط این وب سایت هاست، گوگل اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل خواهد شد و رتبه آن را در جستجوهای مرتبط افزایش می‌دهد.

بله، شکی نیست که خودتان هم می‌توانید مستقیماً با این وب‌سایت‌ها وارد مکاتبه شوید. اما در نهایت، این کار نه تنها هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت، بلکه به احتمال زیاد، محتوای شما نیز از نظر سئو تاثیرگذاری کمتری دارد.

بله، نویسندگان ما نیز می‌توانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند. این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد.

زمانی که شما رپورتاژ خود را ثبت می کنید، کارشناسان بلافاصله با شما تماس گرفته و درباره زمان و نحوه انتشار رپورتاژ توضیحات لازم را ارائه می دهند.

پس از خرید رپورتاژ شما فقط به مدت ۱ هفته فرصت دارید که نسبت به انتشار آن اقدام کنید. زیرا هزینه رپورتاژها دائما در حال تغییر است و ما نمی توانیم با قیمت قبلی رپورتاژ را منتشر کنیم.

زمانی که شما ثبت سفارش می کنید، جایگاه رپورتاژ در سایت های مورد نظر شما توسط کارشناسان ما رزرو شده و هزینه برای مدیران آن سایت ها واریز می شود و به همین دلیل امکان انصراف در هنگام اجرای کمپین رپورتاژ وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 5 =