You are currently viewing روابط عمومی های حوزه سلامت در بحران همه گیری کرونا خوش درخشیدند
روز جهانی روابط عمومی مبارک

روابط عمومی های حوزه سلامت در بحران همه گیری کرونا خوش درخشیدند

هومه در روز جهانی روابط عمومی:

روابط عمومی های حوزه سلامت در بحران همه گیری کرونا خوش درخشیدند

دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی کارگزاری کسب وکار هومه در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه( ۱۶ می ) مصادف با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به جامعه روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری کسب وکار هومه، متن پیام تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به شرح ذیل است:

روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها، پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند. 

قدر مسلم این‌که، با شیوع بیماری کووید ۱۹ و لزوم اطلاع رسانی دقیق از یافته ها، آموزش های مورد نیاز عموم مردم و بازتاب صادقانه و به موقع از تلاش و ایثار کادر بهداشتی و درمانی و جهادگران عرصه سلامت، دلیلی بر اهمیت و جایگاه ارزنده روابط عمومی در عرصه اگاهی بخشی است.

روابط عمومی هومه ضمن عرض خداقوت به همکاران روابط عمومی حوزه سلامت که در این روزها خوش درخشیدند، فرارسیدن این روز را به تمامی تلاش‌گران فرهیخته عرصه آگاهی‌بخشی، روابط‌عمومی و رسانه تبریک و تهینت عرض می نمایم.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای شما عزیزان، امیدواریم ما و همه آحاد جامعه قدر شناس تلاش شبانه روزی تان باشند.

دپارتمان روابط عمومی و تبلیغات هومه

مهدی ارجمندی

روابط عمومی و فرهنگ

گفتنی است روابط عمومی علمی است که امروزه با ادغام علوم بازاریابی و فروش، دیجیتال مارکتینک، برندسازی، مدیریت و علوم ارتباطات می تواند تاثیرات بسزایی را در همسویی بازار با اهداف کسب و کار داشته باشد.

مهم ترین قاعده برای موفقیت در تجارت، توجه به روابط عمومی و وقت صرف کردن بیشتر با مشتریان احتمالی است. در روابط عمومی هرچه فرصت بیشتری را با مشتریان احتمالی صرف کنید، طبق قانون احتمالات فروش بیشتری خواهید داشت؛ این درحالیست که تلاش برای حفظ مشتریان فعلی نسبت به جذب مشتریان جدید اهمیت ویژه و غیر قابل انکاری دارد.

کاتالوگ تبلیغات و روابط عمومی هومه

تجربه و شناخت، مهمترین رکن برای تبلیغات و روابط عمومی است. اینکه چه تبلیغاتی، چه زمانی، در چه بازار هدفی و با چه محتوایی انجام شود را یک مشاور تبلیغاتی و روابط عمومی باتجربه می تواند انجام دهد. مشاور تبلیغاتی و روابط عمومی برای هر مجموعه ای لازم و ضروری است.

دپارتمان تبلیغات، روابط عمومی هومه با تکیه بر فنون ارتباطات و تبلیغات و تدوین یک برنامه استراتژیک، علاوه بر افزایش فروش، به کسب و کار شما در میان مشتریان، همکاران و عموم مردم هویت اجتماعی می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست + سه =