You are currently viewing نمونه کارهای چاپ و طراحی هومه
نمونه کارهای چاپ و طراحی

نمونه کارهای چاپ و طراحی هومه

نمونه کارهای حوزه چاپ و طراحی هومه، نتیجه سالها تجربه در زمینه طراحی و چاپ است. دپارتمان چاپ و طراحی گروه هومه علاوه بر اینکه از آغاز تا انتهای مراحل چاپ همراه مشتریان گرامی است، دارای مزایایی همچون خدمات پیش از چاپ (تهیه فیلم و زینک )، استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت، چاپ با کیفیت بالا و بصورت اختصاصی، چاپ افست، قیمت مناسب، امکان چاپ رول با حداقل تیراژ ممکن و سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری است.

در این مقاله شما با برخی از نمونه کارهای تیم چاپ و طراحی هومه آشنا می شوید.

چاپ لیبل مواد غذایی

برچسب ها و لیبل های محصولات غذایی از مهمترین ابزار برای خرید آسوده مشتریان و بازاریابی محصول است. لیبل در محصولات غذایی همانند کت و شلوار کار شماست. کت و شلواری که بیانگر وجهه کاری شما است. بطورکلی می توان گفت که طراحی مناسب با کیفیت مورد نیاز محصول می تواند یکی از مهـمترین عوامل در جـذب مشتریان بالقوه و بالفعل شما باشد. و توجه به اصول طراحی و چاپ لیبل حرفه یی برای ایجاد برندینگ حرفه یی بسیار مهم است.

چاپ لیبل های غذایی بر روی شیشه، بطری، پاکت های کاغذی، پنجره دار، کیسه پلاستیکی، گالن ها و قوطی در اندازه های مشخصی یا قالب و طرح برش خاصی از برچسب قابل طراحی و چاپ است. شما می توانید از حداقل تیراژ ممکن به تناسب تعداد و کیفیت محصول برچسب چاپ کنید. شما می توانید به راحتی از طریق راه های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ لیبل مواد غذایی با ما تماس بگیرید.

چاپ لیبل مواد غذایی
نمونه لیبل مواد غذایی

چاپ لیبل های دارویی

چاپ لیبل های دارویی طبق قانون سازمان غذا و دارو باید بر روی کلیه داروهای وارداتی و تولیدی الصاق شود. دپارتمان چاپ و طراحی هومه با دارا بودن ماشین آلات، تجهیزات فنی و کلیه امکانات فنی لیبل دارویی امکان تولید لیبل دارویی شامل طراحی، چاپ و عملیات تکمیلی پس از چاپ نظیر پوشش ورنیUV ، لمینت، طلا و نقره کوب، پرفراژ، دایکات و به نام کلیشه را دارد. همچنین توانایی انجام عملیات چاپ بر روی انواع لیبل اعم از صدفی، کاغذی، متالایز و پی وی سی نیز فراهم است.

چاپ لیبل های دارویی
نمونه لیبل های دارویی

چاپ لیبل امنیتی و هولوگرام  

لیبل امنیتی ضامن اصالت کالاست؛ و استفاده از برچسب امنیتی برای کالاهای مهمی که در معرض جعل و تقلب هستند کاربرد دارد. از طرفی برای تامین امنیت و ردگیری اموال و وسایل هر شرکت، نیز می توان از این برچسب ها استفاده نمود. همچنین به دلیل قیمت مناسب، در دسترس بودن و غیر فعال کردن آسان در محل فروش، به عنوان ایده آل ترین راهکار و بهترین گزینه برای حفاظت از کالا ها می باشند.

چاپ لیبل امنیتی و هولوگرام
نمونه لیبل امنیتی و هولوگرام
چاپ لیبل امنیتی و هولوگرام
نمونه لیبل امنیتی و هولوگرام

چاپ لیبل پی وی سی ( PVC ) یا متالایز لیبل ترانسپارنت

چاپ لیبل‌ پی وی سی یک نوع چاپ لیبل صنعتی به‌شمار می‌آید. این لیبل در صنایع مختلفی چون صنعت فولاد، رنگ، رزین، خودروسازی، پتروشیمی، لوازم خانگی و سازمان های انتقال خون کاربرد وسیعی دارد. یکی از انواع موارد کاربردهای آن در چاپ علائم ایمنی است.

تولید لیبل  PVC به دلیل ارزان بودن و ساخت به صرفه، مقاومت بالا و استفاده از متریال های قوی و ماندگاری طولانی در برابر شرایط آب وهوایی مختلف باعث شده تا درصنایع خاص تری به ویژه کارخانجات بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو در بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز، مبلمان، خودرو، قطعات الکترونیکی و …مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب ترنسپرنت (شفاف) به لیبل شیشه یی می گویند. این نوع چاپ لیبل ها در مواردی از جمله بسته بندی آرایشی، درب جعبه، دارویی، بطری و ظرف (لیبل روی شیشه و بطری) و غیره هم کاربرد دارند.

چاپ لیبل پی وی سی ( PVC ) یا متالایز – لیبل ترانسپارنت
نمونه چاپ لیبل پی وی سی ( PVC ) یا متالایز – لیبل ترانسپارنت
چاپ لیبل پی وی سی ( PVC ) یا متالایز – لیبل ترانسپارنت
نمونه چاپ لیبل پی وی سی- PVC – متالایز – لیبل ترانسپارنت
چاپ و طراحی لیبل متالایز مات
نمونه چاپ و طراحی لیبل متالایز

چاپ لیبل طلاکوب و لیبل های خاص

بر روی تمام متریال ها می توان خدمات خاص و تکمیلی انجام داد، که شامل : چاپ لیبل طلاکوب ، برش خاص، یووی موضعی، برجسته، طلاکوب، نقره کوب،سلفون براق، سلفون مات. و این خدمات باعث زیبایی و خاص تر شدن برچسب در نتیجه فروش بیشتر و توسعه برند شما خواهد شد.

چاپ و طراحی لیبل صدفی و لیبل یو وی
نمونه چاپ و طراحی لیبل صدفی و لیبل یو وی برجسته UV
چاپ لیبل یووی UV برجسته
نمونه چاپ لیبل UV برجسته
چاپ لیبل کاغذی و لیبل طلاکوب
نمونه چاپ لیبل کاغذی و لیبل طلاکوب

لیبل پشت چسبدار

یکی از پرکاربردترین و با دوام بالا در میان برچسب ها در صنایع مختلف، چاپ لیبل کاغذی است. قیمت ارزان متریال مهم ترین عاملی است که باعث افزایش استفاده از این نوع و چاپ لیبل شده است. در انواع چسب های اکرونال- هات ملت – دیپ فریز.

چاپ لیبل پشت چسب دار و لیبل خام رول
نمونه چاپ لیبل پشت چسب دار و لیبل خام رول

کلام آخر هومه

بسته به نوع سفارش و خدمات انتخاب شده، زمان تولید چاپ لیبل بصورت عمومی ۷ روز کاری است. زمان تولید یک روز پس از تائید سفارش و پرداخت شما آغاز می‌شود. اگر سفارش شما تائید فنی طرح شود و پرداخت قبل ۱۲ ظهر انجام شود، پروسه تولید و پیش از چاپ از روز تایید طرح شروع می‌شود.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با تجربه بیش از ۱۵ سال در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی (ترانسپارنت، هولوگرام، پی وی سی (PVC)، لیبل خورد شونده، متال، کاغذی ) بصورت اختصاصی طبق نظر مشتری با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد .

هدف تیم هومه ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان و رضایتمندی از خدمات چـاپ و طراحی می باشد. برای اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارهای بیشتر، مشاوره با کارشناسان و مشاورین برتر هومه یا استعلام قیمت با شماره تماس ۲۸۴۲۹۲۴۸-۰۲۱ یا وبسایت hoome-co.com ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره و سفارش هر برچسب می توانید با کارشناسان ما در دپارتمان چاپ و طراحی هومه تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 1 =