You are currently viewing تبلیغات درشبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

تبلیغات درشبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا همان Social Media Advertising یکی از روش‌های معرفی کسب¬و¬کارهای مختلف در دنیای دیجیتال امروزی است. این تبلیغات با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند برگزاری کمپین‌ها یا استفاده از اینفلوئنسرها و غیره روی پلتفرم‌های گوناگون تبلیغاتی، مشتری را جذب می‌کند.

شبکه های اجتماعی فرصت خوبی را برای برندهای تجاری فراهم کرده است. تا از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی بتوانند کاربران را جذب کرده و درآمد کسب کنند. این موضوع آنجا اهمیت پیدا می کند که بدانیم میزان دستیابی به ۱۰۰۰ نفر مخاطب در یک روزنامه. بیش از ۱۰۰ برابر هزینه در برابر دستیابی به مخاطبان در فیس بوک دارد. و تبلیغ اجتماعی جهان از ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ در سال ۲۰۱۶ به ۳۱ میلیارد دلار رسیده و تا سال ۲۰۱۷، ۲۶% افزایش داشته است. 

تبلیغات درشبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

مزایای تبلیغات از طریق شبکه‌ های اجتماعی

    رشد فروش و مشتریان شما ( تبلیغات در شبکه های اجتماعی روی ۹۷% از کاربران دیجیتالی تاثیر گذاشته است؛ چرا که همین ۹۷ درصد جز مشتریان اینترنتی کسب و کارها به شمار می‌روند. )

    استفاده از محتوای مختص مشتری برای تبلیغات؛ این که کدام پلتفرم بهتر است، اهمیت دارد. ( ۸۴% از کاربران تنها کسانی بوده‌اند که از اینترنت برای دسترسی به شبکه های اجتماعی استفاده کرده‌اند. )

    هدف بهتر، مشتریان جدید و مستمری را به همراه خواهد داشت. (هزینه کمتری خواهید داشت؛ زیرا ۵۰% از جمعیت جهانی از شبکه ها استفاده می‌کنند. یعنی حدود ۳.۸ بیلیون نفر در جهان که افزایش ۹.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ داشته است.

تبلیغات مجازی

تبلیغات درشبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

    آزمایش A/B را کنار بگذارید، با استفاده از تجزیه و تحلیل‌ های پلتفرم می‌ توانید برندگان را پیدا کنید. یکی از بهترین چیزها درباره تبلیغات اجتماعی، ‌این است که به لحاظ مجازی هیچ محدودیتی برای بزرگ شدن شما وجود ندارد. اگر می ‌خواهید به ۵۰.۰۰۰  نفر در روز دسترسی داشته باشید، نیازی به انتظار برای افراد نیست تا بیایند و کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو کنند. حتی نیازی به منتظر بودن برای شروع تبلیغات یا این که بیایند و مطلبتان را از روی وبلاگتان بخوانند هم وجود ندارد. اگر به سراغ میانگین ساعاتی که افراد در طول شبانه روز درگیر شبکه های اجتماعی هستند،

امارهای جهانی

طبق آمار جهانی در سال ۲۰۲۰ که توسط وب‌سایت Hootsuite گزارش شده است:

• به طور میانگین افراد ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه از وقت روزانه خود را در شبکه ها می‌گذرانند.( یعنی ۱ ساعت از هر ۳ ساعتی که در اینترنت هستند صرف گشت و گذار می‌شود)

طبق میانگین جهانی، افراد بین سن ۱۶ تا ۲۴ سال، حدود ۳ ساعت از روز خود را صرف شبکه ها می‌کنند.

طبق آماری که شرکت جهانی GlobalWebIndex روی بازه سنی ۲۲ سال تا ۴۶ سال انجام داده است، این افراد نیز میانگین ۳ ساعت و یا گاهی کمتر در شبکه ها وقت می گذرانند.

به طور کلی از هر ۴ کاربری که از اینترنت استفاده می‌کند، یک نفر دقیقا به سراغ همان وب‌سایت یا اپلیکیشنی می‌رود که واقعا با آن کار دارد و ساعت محدودی با آن سرگرم است. این یعنی عموم افراد بدون محدودیت زمانی در اینترنت و شبکه های اجتماعی وقت می گذرانند.

شبکه اجتماعی‌ای که برای تبلیغ انتخاب می‌کنید، بستگی زیادی به ۳ عنصر مهم دارد:

۱.جایی که مشتریان هدف شما متمرکز شده‌اند.

۲.جایی که مشتریان هدف شما بیشتر به آن دسترسی دارند.

۳.جایی که مشتریان هدف شما بیشتر به شکل فعال در تبلیغات مشارکت می‌ کنند.

یادمان باشد، رسیدن به موفقیت در شبکه ‌های اجتماعی نیازمند این است که تعداد زیادی سوزن را نخ کنید.

کارگزاری هومه

چگونه در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنیم؟

یقینا شبکه های اجتماعی بستر خوبی برای دیده شدن برند. تعامل با کاربران و تبلیغات محصول یا خدمات است. اما این بدان معنا نیست که همین حالا یک پیج برای کسب و کار خود بزنید. و بدون هیچ گونه تحقیقات بازار و یا تدوین استراتژی، فعالیت خود را شروع کنید. حال شاید از خودتان بپرسید چطور استراتژی برند و محصول را به دست آوریم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات دپارتمان روابط عمومی و تبلیغات هومه. در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. در دپارتمان گروه روابط عمومی و تبلیغات شرکت هومه. خدمات مختلف از جمله تبلیغات در اینستاگرام، توییتر، تلگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام و همچنین تبلیغات روبیکا برای معرفی کسب و کار شما به میلیون‌ها کاربر ایران فراهم شده است.

تبلیغات درشبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

اگر قصد افزایش فروش محصولات یا خدمات خود و همچنین جلب اعتماد مشتری را دارید. می‌توانید از خدمات دپارتمان تبلیغات و روابط عمومیکارگذاری کسب و کار هومه در حوزه تبلیغات در شبکه ها و رسانه های اجتماعی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × یک =