You are currently viewing تولید محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی

تولید محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی – صوتی

این نوع تولید محتوا ویدئویی از انواع بسیار مطرح تولید محتوا است، که امروزه نقش بسیار مهمی در بازار رقابتی دنیا پیدا کرده است. محتوای ویدیویی شامل موشن گرافیک ها، فیلم ها، تیزرهای تبلیغاتی و هر فایل ویدئویی دیگر می‌شود. از مزایای این نوع محتوا یکی محبوبیت و دیگری این است که در مدت زمانی کوتاه اطلاعات را سریعتر از انواع محتوای متنی-صوتی و تصویری به مخاطب انتقال می دهد. تولید محتوای صوتی نیز نوع دیگری از تولید محتوا است که به عنوان مکملی از دیگر محتواهای اینترنتی کاربرد زیادی دارد .مزایای محتواهای صوتی یا همان پادکست ها این است که مخاطبان در حین انجام کارهای روزانه خود قادر به استفاده از آنها هستند.

استفاده از تولید محتوا در تولید محتوای سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی در عصر حاضر جزو جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است، که  میتواند فروش و خدمات شما را به صورت بسیار بالا بدست بیاورد. سیسکو پیش بینی می کند که فیلم ها تا سال ۲۰۱۹ ۸۰ درصد از کل ترافیک اینترنت جهانی را تشکیل می دهند.

تولید محتوای تصویری

تولید محتوا تصویری هم یکی دیگر  از مهم ترین روش های تولید محتواست که می تواند برای انتقال پیام از آن استفاده کرد. محتوای تصویری میتواند مکمل خوبی در کنار محتواهای متنی باشد که باعث ایجاد جذابیت متن شود و همجنین به علت  برانگیختن احساسات مخاطب کاربر  را ترغیب به خواندن مطلب مورد نظر کند. انواع مختلفی در این نوع محتوا وجود دارد که از جمله آن میتوان به تولید عکس، تصاویر گرافیکی، اینفوگرافیک و فلوچارت و نمودارها در راستای شناساندن و بازاریابی بهتر استفاده نمود. ترکیب  محتوای تصویری با جمله های کوتاه موثر میتواند نقشی حائز اهمیت در عرصه تبلیغات برای شما داشته باشد.

کارگزاری هومه

فیلم ها یا ویدیو ها         

بدانید که چه نوع محتوایی و موضوعاتی بیشتر برای مخاطبین شما جذاب خواهد بود.

مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل اینستاگرام، به تصاویری که می‌بینند بیشتر توجه می‌کنند (سه برابر زمان صرف‌شده برای متن). پس تولید محتوای تصویری مناسب، کلید حضور مؤثر در اینستاگرام است.

ویدیوها خیلی سریع و با سرعتی باورنکردنی وایرال می‌شوند. یک ویدیو حرفه‌ای می‌تواند در صورت انتشار درست، میلیون‌ها بار بازنشر شود.

محتوای صوتی

تولید محتوای صوتی تصویری و ویدیویی

سلایق افرادی که در فضای وب مشغول به فعالیت هستند با هم متفاوت است. افراد زیادی به پادکست ها و کتاب های صوتی علاقه مند هستند. و حاضرند برای آن نیز هزینه های خوبی بپردازند.کتاب های صوتی می تواند حول هر محوری باشد. انواع کتاب های صوتی داستانی، پادکست ها، آموزشی، روانشناسی و ده ها مقوله دیگر.

اگر از همین امروز مشغول به ساخت این نوع فایل ها شوید بدون شک در آینده از آن کسب درآمد خوبی خواهید داشت. اما نکته مهم این است که باید نکات ساخت پادکست و کتاب های صوتی را به خوبی بدانید، تا فایل های حرفه ای تولید کنید که کاربران را ترغیب به خرید آن ها کند.

انواع محتواهای صوتی، تصویری و ویدئویی

یک تصویر خوب کار صدها صفحه متن را می‌کند.

طراحان گرافیک و تصویرسازان ما در دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه، با طراحی عکس و ویدیوی مخصوص فضای هر شبکۀ اجتماعی یا وب‌سایت و… و نیز ساخت اینفوگرافی، شما را برای رسیدن به اهداف کسب و کارتان همراهی می‌کنند.

با تصاویر، پیش چشم مخاطبتان باشید.

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی، یکی از جذاب‌ترین راه‌های جلب مخاطب است. در سال ۲۰۱۹، حدود ۸۰ درصد ترافیک اینترنت برای تماشای ویدیو استفاده خواهد شد. این یعنی فرصتی بی‌نظیر برای تولید محتوایی که تمام جهان دوستش دارد. ما در فرایند ساخت و اننشار ویدیوها، همراه شما هستیم.

تولید محتوای صوتی تصویری و ویدیویی

پادکست

پادکست‌‌ها کلاس‌های درس شنیدنی هستند. کلاس‌هایی که همه جا و در تمام اوقات‌ همراه مخاطب‌اند و شما می‌توانید با ساخت یک پادکست با محتوای تخصصی و جذاب، در ماشین یا سر کار و در خانه یا مسیر، همراه مخاطبانتان باشید. ما محتوای پادکست شما را طراحی می‌کنیم و در مراحل ساخت آن همراه شما هستیم.

اینفوگرافیک

تولید محتوای صوتی تصویری و ویدیویی

تصاویر اینفوگرافیک بهترین راه برای توضیح‌دادن موارد نسبتاً پیچیده به شکلی ساده هستند. ما با طراحی تصاویر اینفوگرافیک که به شکل منحصر‌به‌فرد برای شما ساخته می‌شوند. به شما کمک می‌کنیم هر توضیحی که می‌خواهید در اختیار مخاطبان بگذارید. توضیحاتی مثل تاریخچۀ برند، شیوۀ سفارش، کارکرد محصولات و…اگر از همین امروز مشغول به ساخت این نوع فایل ها شوید. بدون شک در آینده از آن کسب درآمد خوبی خواهید داشت. اما نکته مهم این است که باید نکات ساخت پادکست و کتاب های صوتی را به خوبی بدانید. تا فایل های حرفه ای تولید کنید که کاربران را ترغیب به خرید آن ها کند.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 1 =