You are currently viewing هولوگرام – محصولاتی از جنس امنیت
هولوگرام محصولاتی از جنس امنیت

هولوگرام – محصولاتی از جنس امنیت

هولوگرام اعتبار کار شما می باشد، اصالت و کیفیت کالای شما را نشان میدهد و حس رضایت و امنیت در خرید را به مشتری القا می کند. چاپ برچسب هولوگرام کاملا قابل تنظیم، معتبر و قابل ردگیری است، بنابراین جای تعجب ندارد که توسط بسیاری از برند های مطرح جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

برچسب هولوگرام بر روی یک محصول، بیانگر :

  1. نو یا دست دو بودن کالا
  2. اصل یا تقلبی بودن کالا
  3. پلمپ بودن کالا
  4. شامل گارانتی بودن کالا

موارد تاثیر گذار در سفارش هولوگرام:

  1. تیراژ هولوگرام : هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد هزینه های جانبی سرشکن شده و قیمت هولوگرام ارزانتر میشود.
  2. جنس هولوگرام : درهولوگرام های وارداتی، هولوگرام های چینی از همه ارزانتر است.
  3. رنگ هولوگرام : رنگ نقره ای قیمت ارزانتری نسبت به طلایی، سبز و یاسی دارد.
  4. ابعاد هولوگرام : هر چه سایز هولوگرام بزرگتر باشد، تابش لیزر بیشتری نیاز دارد، نیکل و مواد شیمیایی بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد، در نتیجه قیمتش بالاتر می رود.
  5. طراحی کلیشه هولوگرام : هرچه طرح کلیشه پیچیده تر و دارای افکت های خاص باشد، جعل آن به مراتب دشوارتر و تا حدی غیر ممکن می شود. این امر سبب گرانتر شدن قیمت هولوگرام می شود.
چاپ هولوگرام ارزان و با کیفیت

انواع لیبل هولوگرام

چاپ هولوگرام در طرح های متفاوت و سایزهای مختلف چاپ میشود و هر کدام کار خاصی دارند. انواع لیبل هولوگرام به قرار زیر می باشد:

طرح عمومی

در این نوع هولوگرام از عبارت هایی مثل OK-GENUINE-Original  استفاده می شود. که وقتی در کنار این کلمات چاپ سریال نیز استفاده می شود امنیت کالا بالاتر می رود. وقتی که روی کالا مخدوش شود به صورت لانه زنبوری دیده می شود.

هولوگرام دو بعدی

وقتی هولوگرام با پس زمینه رنگ های رنگین کمان و با استفاده از تصاویر دو بعدی ساخته شود. به آن هولوگرام دوبعدی گفته می شود. که بعد از مخدوش شدن کلمه OPENVOID ظاهر می شود.

هولوگرام سه بعدی

در چاپ این هولوگرام با استفاده از تکنیک نوردهی لیزری تصاویری با رنگ و عمق نشان داده می شود. بعد از مخدوش شدن کلمه OPENVOID ظاهر میشود.

چاپ هولوگرام ارزان و با کیفیت

کد رمزی یا QR Code 

در چاپ این نوع هولوگرام شما می توانید از یک بارکد دو بعدی که متشکل از چهار گوش سیاه و سفید هست. سفارش دهنده می تواند اطلاعات آدرس وب سایت و تلفن را در آن قرتار دهد که با تلفن های هوشمند قابل شناسایی است

هولوگرام شفاف

در چاپ این نوع هولوگرام از لایه های شفاف استفاده می شود.

هولوگرام اسکریچ

در این نوع هولوگرام با استفاده از چاپ بارکد و پوشش آن با اسکراچ چاپ می شود. مصرف کننده می تواندبعد از مخدوش کردن اطلاعات را به شرکت پیامک کند و گارانتی کالا را دریافت کند.

هولوگرام تلفیقی 

از یک نوار هولوگرام که در آن بارکد و شماره سریال کالا قرار گرفته است.

هولوگرام چاپ گرم

این نوع هولوگرام به هیچ عنوان قابل جداسازی نیست و جز یکی از امنیتی ترین هولوگرام ها به شمار می رود.

هولوگرام طرح مخفی

کد و رمز و طرح فقط با نور uv  قابل مشاهده است.تشکیل شده از نقاط بسیار ریزی که کنار هم و منظم هستند.

هولوگرام فلیپ فلات

در این نوع هولوگرام چند تا تصویر دو بعدی  با تغییر زاویه افقی و عمودی به صورت مجزا می توان دید.

تماس با کسب و کار هومه

کلام آخر

سفارش هولوگرام یکی از مهم ترین کار های هست که برای اصالت محصولات هست تا مشتری ها با خیال راحت بتوانند محصولات اصل و تقلبی را شناسایی کنند. برای انحصاری کردن محصول تولیدی و جلوگیری از کپی برداری آن، تولید کننده موفق نیازمند هولوگرام است.

تولید هولوگرام های متنوع و برچسب های امنیتی توسط دستگاه های بروز و خط کامل تولید هولوگرام در داخل کشور با بالاترین سطح امنیتى موجود، جهت محافظت از پلمب محصولات و بسته بندی شما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت تولید و به مشتریان عرضه می گردد.

برای چاپ هولوگرام ارزان و با کیفیت، با دپارتمان چاپ و طراحی هومه میتوانید به صورت بدون واسطه و با کیفیت بالا هولوگرام خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده + شش =