You are currently viewing تولید هولوگرام و برچسب اصالت برای قطعات و لوازم یدکی خودرو
تولید هولوگرام و برچسب اصالت برای قطعات و لوازم یدکی خودرو

تولید هولوگرام و برچسب اصالت برای قطعات و لوازم یدکی خودرو

تولید فیلتر هوای تقلبی و بدون استاندارد و دیگر انواع قطعات خودرو خبرهایی است که در چند سال اخیر زیادتر می شنویم و تلاش سازمان های مسئول در این خصوص بر استفاده از نصب برچسب اصالت کالا دارای کد شناسه محصول و همچنین نصب هولوگرام اختصاصی شرکت تولیدکننده است.

انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو سالهاست که برای ساماندهی قوانین، تدوین استانداردهای تولید، توزیع ابزارهای شناسایی تجهیزات اصل از تقلبی و بی کیفیت، نصب برچسب هولوگرام و برچسب اصالت کالا و راه هایی از این قبیل تلاش می کنند، اما مسائلی موجب ناتوانی مقابله با سودجویان شده است.

لیبل هولوگرام قطعات خودرو

چاپ برچسب هولوگرام قطعات و لوازم یدکی خودرو در کنار برچسب اصالت کالا به همراه شناسه محصول اسکرچ شده یک وسیله ضروری و مهم برای اصالت بخشیدن و ایجاد تفاوت میان محصول اصلی از محصول تقلبی یا محصول بی کیفیت است، که بر روی بسته بندی محصول و یا خود قطعه و کالا نصب می شود.

تولیدکنندگان داخلی قطعات خودرو برای حذف واردات کالاهای بی کیفیت خارجی، جلوگیری از رشد سودجویان داخلی و افزایش توان رقابت با محصولات خارجی نیاز دارند تا از همه ترفندها و ابزارهای امنیت بخشی به محصولات و کالاهای خود استفاده کنند، و یکی از این ترفندها، استفاده از برچسب ها و لیبل های امنیتی تولید شده در معتبرترین شرکت های چاپ لیبل هولوگرام از جمله دپارتمان طراحی و چاپ لیبل هومه است.

چاپ لیبل هولوگرام سه بعدی و هولوگرام دوبعدی

هولوگرام اختصاصی تقلبی ندارد

تولیدکنندگان معتبر چاپ هولوگرام و برچسب اصالت کالا و دیگر لیبل های امنیتی با اطمینان بر اینکه هولوگرام های اختصاصی به دلیل بهره گیری از فرایند پیچیده ترکیب رنگ ها و لایه بندی های چندبعدی قابلیت تقلبی بودن را ندارند، تاکید دارند.

بهترین چاپخانه های تولید هولوگرام و لیبل امنیتی از جمله دپارتمان چاپ و طراحی لیبل هولوگرام هومه با تدوین قانون های سخت در تولید لیبل های امنیتی اختصاصی راه را برای سودجویان داخلی و خارجی بسته اند؛ این چاپخانه ها برای ثبت سفارش هولوگرام مدارک زیر را از مشتری درخواست می کنند :

  • ارائه روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
  • ارائه پروانه بهره برداری شرکت
  • ارائه مدارک ثبت سند لوگو و برند
  • ارسال درخواست چاپ هولوگرام با مهر و سربرگ رسمی شرکت

شرکت‌های تولیدکننده لوازم یدکی اصلی خودرو، برای تاکید بیشتر بر اصالت تولیدات‌شان می بایست هولوگرام رسمی و اختصاصی شرکت خود را طراحی و بر روی محصولات خود نصب ‌کنند. هولوگرام هم مانند نشان استاندارد یکی از علائم بالا بودن کیفیت قطعات یدکی است.

نصب کد شناسایی و هولوگرام بر روی قطعات

نصب برچسب اصالت کالا و همچنین لیبل هولوگرام به دلیل وجود شناسه رهگیری ۱۳ رقمی این امکان را فراهم می کند تا از طریق راه های ارتباطی بتوانیم اصالت قطعه خریداری شده را متوجه شویم. با وجود هولوگرام امکان تشخیص اصل یا تقلبی بودن قطعه و مراجعه به تولیدکننده یا فروشنده کالای اشتباه، تقلبی و بی‌کیفیت امکان‌پذیر می‌شود.

قطعات فاقد بارکد و هولوگرام امروز توسط سازمان های ذیربط شناسایی و با قانون شکنان برخورد می شود. برای داشتن هولوگرام اختصاصی قطعات تولیدی خود حتما با کارشناسان حرفه ای تولید هولوگرام همچون کارشناسان چاپ هولوگرام هومه مشورت نمایید. ما بصورت شبانه روزی همراه شما هستیم.

بهترین چاپخانه های تولید هولوگرام و لیبل امنیتی

انواع هولوگرام مناسب قطعات خودرو

لیبل هولوگرام امنیتی یا همان هولوگرام ضدتقلب، به عنوان یک راهکار امنیتی برای جلوگیری از تقلب و جعل محصولات و اسناد مختلف استفاده می‌شود. در این لیبل با استفاده از تکنولوژی هولوگرافی و لیزر، تصاویر سه‌بعدی با قابلیت نمایش زوایای مختلف و جزئیات پیچیده، ایجاد می‌شوند که ساخت نمونه تقلبی از آن ها بسیار سخت و عملا غیر ممکن است.

نکته بسیار مهم : برای محصولات تولیدی خود، هیچگاه از لیبل عمومی استفاده نکنید. ساده ترین لیبل که جنبه قانونی و پیگیری دارد چاپ لیبل دوبعدی است. پس لیبل عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و سودجویان از این لیبل ها برای جعل استفاده می کنند، که شرکت چاپ و طراحی هومه به هیچ عنوان برای مجموعه های ناشناس لیبل عمومی با نوشته های امنیتی چاپ و تولید نمی کند.

هولوگرام دو و سه بعدی که با استفاده از تخلخل تصاویر روی هم و تکنولوژی لیزر ساخته می شود، برای هر شرکتی به صورت مجزا طراحی و تولید خواهد شد. چاپ لیبل هولوگرام سه بعدی و هولوگرام دوبعدی معمولا برای گارانتی محصولات و کالاهایی که در خطر بالای جعل قرار دارند، همچون قطعات و لوازم یدکی خودرو استفاده می شود.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

خدمات شرکت چاپ و طراحی هومه

شرکت چاپ و طراحی لیبل پشت چسب دار هومه به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید و چاپ هولوگرام و انواع لیبل های امنیتی و پشت چسبدار کاغذی در این صنعت شناخته می شود. این شرکت به پشتوانه توان نیروهای متخصص توانسته است به جایگاه مناسبی در میان شرکت های فعال در حوزه هولوگرافی دست پیدا کند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه با توجه به تنوع لیبل های امنیتی و کاربرد آنها گسترده بوده و متناسب با نیاز کسب وکار شما است. در تمام ساعات شبانه روز می توانید سفارش لیبل خود را ثبت و از مشاوره کارشناسان این مجموعه در انتخاب بهترین لیبل متناسب کار شما بهره مند گردید.

مجموعه طراحی و چاپ لیبل هومه با شعار « مبتکر در بهبود تجارت » تلاش می کند تا بعنوان یک همراه مطمئن در کنار موفقیت کسب وکار شما باشد. از طریق راه های ارتباطی با مجموعه هومه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

شش + 6 =