You are currently viewing لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار نقش برجسته ای را در بازار امروز بر عهده دارد. وظایف سنگینی که بر دوش این محصول است واقعا باور نکردنی است. وظایفی همچون بیان ویژگی ها ،معرفی و ثبت برند ،تاریخ مصرف ،وجه تمایز ها است. ولی مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. شما فقط هفت ثانیه زمان دارید مشتری محصول شما را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. شما فقط هفت ثانیه زمان دارید مشتری محصول شما را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. شما فقط هفت ثانیه زمان دارید مشتری محصول شما را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.در تجارت ایفا کنید.

چرا چاپ و طراحی هومه

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بهره گیری از کادر معتبر قادر است شما را در رسیدن به خواسته هایتان کمک کند. انتخاب یک لیبل پشت جسبدار با کیفیت و مناسب همراه با یک طراحی جذاب جز توانایی های ما است. شرکت شما لیاقت ایستادن در رده های بالای فروش را دارد. تا بتواند در بازار های ایران و جهان نقش بسزایی را ایفا کنید. ما قادر هستیم شما راه همراهی کنیم.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی (انواع لیبل های پشت چسبدار در متریال های پی وی سی – کاغذی – ترنسپرنت و متالایز و امنیتی  ) بصورت رول اختصاصی با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد ، خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد.

انواع لیبل پشت چسب دار به صورت رول در متریال های خاص و متنوع

لیبل امنیتی

لیبلی که جهت بالابردن ضر یب امنیتی بسته بندی محصول همراه با هولوگرام

لیبل خام جهت درج اطلاعات متغیر 

این لیبل جهت درج اطلاعات متغیر نظیر بارکد- و اطلاعات محصول به کار می رود

لیبل مصارف صنعتی و شیمیایی

عمدتا از متریال های پی وی سی نظیر متالایز- و پی وی سی صدفی جهت مقاومت در برابر اشعه افتاب حلال های شیمیایی و مواد روغنی به کار می رود

لیبل دارویی – بهداشتی

هولوگرام لیبل

جهت بالابردن ضریب امنیتی بسته بندی محصول جهت جلوگیری از جعل و کپی سازی

مزایای استفاده از لیبل پشت برچسب دار رول

   بهترین گزینه جهت بالابردن سرعت تولید توسط دستگاههای خودکار لیبل چسبان

   افزایش فروش با توجه به گستردگی در طراحی

   معرفی برند با توجه به طراحی برند

   سهولت در انبار گردانی و چیدمان محصول

   معرفی مشخصات اختصاصی محصول اعم از ترکیبات ،قیمت ،تاریخ تولید و …

   معرفی بارکد خاص

لیبل پشت چسبدار رول چیست ؟

لیبل پشت چسب دار یا کاغذ چسبی از نوعی کاغذ گلاسه مات یا براق ساخته می شود و از نظر رنگ هم بسیار متنوع است،درحقیقت برچسب های کاغذی را می توان به هر رنگی درآورد. این نوع لیبل پشت چسبدار کاربرد بسیار وسیعی در صنایع مختلف به ویژه صنعت بسته بندی دارد. برچسب نصب شده روی بطری های مواد غذایی، بسته بندی سبزیجات، ظرف لبنیاتی نظیر ماست، شوینده ها و … همه و همه نمونه هایی از کاربرد های لیبل دیجیتال پشت چسب دار است.

لیبل پشت چسبدار رولی، چاپ لیبل های آرایشی ، بهداشتی ، شیمیایی و سموم ، خودرویی ، دارویی ، غذایی ، صنعتی و  صنعت نفت بصورت رول و شیت را شامل می شود.

چرا چاپ لیبل را به دپارتمان چاپ و طراحی هومه بسپاریم؟

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با به کار گیری کادری مجرب و خلاق سعی در رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز دارد و با به کار گیری سرعت، تجربه، تخصص، قدرت و مشاوره صحیح سعی در به دست آوردن نتیجه ی مطلوب دارد.همراهی شما افتخار ماست.

لیبل رول در چه تیراژی می توانم تولید کنم؟

بسته به سایز و ابعاد لیبل  از ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰

تفکیک رنگ در طراحی پیش از چاپ لیبل رول چه تاثیری دارد؟

تا ۵۰ درصد در بالابردن کیفیت لیبل رول نهایی تا شش رنگ چاپ موثر است.

انواع متریال برای لیبل پشت چسبدار رول کدامند و چه کاربردهای دارد ؟

پی وی سی صدفی، متالایز، کاغذ نیم گلاسه و ترنسپرنت یا بی رنگ

سایز و اندازه لیبل رول را چگونه تعیین کنیم ؟

با توجه به محصول و بسته بندی مشتری ،و اندازه و سایز و نوع بسته بندی که می تواند در اشکال مختلف باشد و متریال متنوع باشد.

چاپ لیبل پشت چسبدار رول چقدر هزینه دارد؟

تعیین قیمت با توجه  به تیراژ- ابعاد – جنس محصول – و تعداد رنگ تا ۶ رنگ محاسبه می شود.

چاپ لیبل یا برچسب چه تاثیر در فروش و بازایابی دارد؟

مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است.ما فقط هفت ثانیه زمان دارید شتری محصول شما را خرید کند.  در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.

نکات مهم در چاپ لیبل رول و متریال ان چیست؟

پیش از چاپ و تفکیک رنگ – چاپ- اقدمات تکمیلی پس از چاپ مانند دایکات – برش لیبل- طلاکوب و برجسته سازی

آیا طرح من پیش از چاپ لیبل ، تایید و چک می شود ؟

بله صددر صد

سفارش چاپ لیبل فوری یا عادی چقدر زمان می برد ؟

در کمترین زمان ممکن بسته به زمان طراحی و تایید مشتری متغیر می باشد ­­­­­­­­

دیدگاهتان را بنویسید

19 − 10 =