You are currently viewing لیبل پی وی سی ( PVC ) پرالایز
لیبل پی وی سی ( PVC ) پرالایز

لیبل پی وی سی ( PVC ) پرالایز

لیبل پی وی سی ( PVC ) پرالایز- ترانسپارنت – متالایز / لیبل پی وی سی محصولی کاربردی در صنایع کوچک و بزرگ

لیبل ها نقش مهمی در رونق دهی به کسب و کارها داشته و دارند. بگونه یی که این روزها تقریبا روی تمام کالاهای مصرفی از مواد غذایی گرفته تا لوازم خانگی برچسب یا لیبل کاربرد دارند. لیبل سطح وسیعی از کاربرد ها را جهت ارایه محصول نهایی شامل می شود، از اولین و مهمترین وظیفه آن که همان هویت محصول ارایه شده از برند تولید کننده می باشد تا وظایف امنیتی اصالت محصول و یا حتی استفاده فیزیکی جهت پلمپ درب محصول.

معمولا روی این نوع لیبل های پشت چسب دار اطلاعات مفیدی راجع به محصول- برند محصول – اطلاعات غذایی – بارکد و … درج شده است. از این رو پس از تولید یک کالای باکیفیت برای معرفی و تبلیغ آن به بهترین شکل ممکن بایستی از صنعت چاپ کمک بگیریم.

لیبل ها یکی از مهمترین تولیدات چاپی برای معرفی محصول و اطلاعات ضروری آن است. و انتخاب بهترین نوع متریال متناسب با محصول تولید شده مهمترین قدم برای فروش آن محصول است. دپارتمان چاپ و طراحی هومه، سفارشات انواع لیبل پی وی سی ( PVC ) را با بهترین کیفیت و در انواع متریال و ابعاد مختلف مطابق با سلیقه شما را پذیرا است.

در این مقاله سعی بر این داریم تا برای آشنایی علاقه مندان به این مباحث درخصوص چاپ لیبل پی وی سی و اهمیت استفاده آن در رشد و رونق کسب و کارها مطالبی را تهیه کنیم. مطالبی که میتواند بعنوان پل ارتباطی ما بعنوان مجری و همراه شما و شما بعنوان صاحبان تولید باشد.

چاپ لیبل پی وی سی

پلی وینیل کلراید(  ( Polyvinyl chlorid اولین بار در قرن ۱۸ میلادی ساخته شد. تولید PVC به دلیل ارزان بودن و ساخت به صرفه، به سرعت محبوبیت خاصی پیدا کرد و در بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز، مبلمان، خودرو، قطعات الکترونیکی و …مورد استفاده قرار گرفت.

به برچسب هایی که روی سطح آنها را با لایه ای از پلی وینیل کلراید (پی وی سی) می پوشانند، لیبل pvc می گویند. استفاده از این نوع برچسب به علت انعطاف پذیری مطلوب، مقاومت مناسب در برابر رطوبت، حرارت و شرایط نامناسب محیطی، بسیار محبوب است. انواع پی وی سی در بازار به دو بخش PVC  نرم و سخت تقسیم بندی میشود. پی وی سی نرم در بازار حدود ۳۰ درصد فراوانی دارد و نوع سخت آن حدود ۷۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

انواع چاپ لیبل پی وی سی

  • لیبل PVC رنگی (با قابلیت چاپ بصورت رول و شیت)
  • برچسب PVC سفید (با قابلیت چاپ بصورت رول و شیت)

کارگزاری کسب و کار هومه
لیبل پی وی سی رنگی

متخصصین چاپ و طراحی هومه با در نظر گرفتن کاربرد لیبل پی وی سی، آن ها را با ترکیب مواد مصرفی کارآمد و مناسب همراه می کند تا علاوه بر پوشش، کارآیی و کیفیت مجموعه و قسمت های مورد نظر را افزایش دهد. شما می توانید برای در میان گذاشتن نیازهای خود و چاپ لیبل پی وی سی مورد نظر، با یکی از راه های ارتباط با ما، تماس برقرار کرده، تا از راهنمایی های تکمیلی و جامع جهت انتخاب درست لیبل پی وی سی بهره مند شوید.

چگونگی چاپ لیبل پی وی سی

لیبل پی وی سی PVC، با پلاستیک (پلی پرو پلین ) تولید می شود و به دلیل ساختار شیمیایی این نوع پلاستیک ها، از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است. انعطاف پذیری بالا از قابلیت های شایان ذکر مربوط به این لیبل است که به صورت یک تکه از روی سطح جدا میشود.

برای تثبیت رنگ لیبل پی وی سی به دلیل جنس آن چاپ به خورد آن فرو نمی رود، به همین دلیل از سیستم مرکب های یووی لامپ های یووی جهت خشک کردن ساختار مرکب استفاده می شود. این لیبل حرارت تا ۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل میکند و اگر در برابر حرارت مستقیم قرار بگیرد ، لیبل بلند میشود ( به اصطلاح ور میاد ) .

از ریبون های مختلفی در چاپ لیبل پی وی سی استفاده می شود:

  • ریبون وکس

وکس ارزانترین و اقتصادی ترین نوع ریبون است. و جهت چاپ بر روی انواع لیبل کاغذی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • ریبون رزین

رزین مقاوم در برابر سایش و انواع مواد شیمیایی است. مورد استفاده ریبون رزین بر روی انواع لیبل لمینت شده،فیلمی، PVC، متال و متالایز،ک اغذ مصنوعی و لایه شونده واموال میباشد.

  • ریبون وکس رزین

وکس رزین جهت چاپ بر روی لیبل کاغذی (آرت،گلاسه و مات)، صدفی و انواع PVC استفاده میشود.

ویژگی های چاپ لیبل پی وی سی (  PVC)

  • انعطاف پذیری مطلوب
  • قابلیت مقاومت در برابر حرارت حتی بالای ۷۰ درجه
  • دارای جذابیت بالاتر نسبت به لیبل پشت چسب دار
  • قابلیت سفارشی سازی ۱۰۰ درصدی در ابعاد، تعداد و نوع برش
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا و خاصیت الاستیک
  • توانایی مقاومت بالا در برابر آب و سایر مایعات
  • طول عمر بالا و مقاومت در برابر سایش نسبت به لیبل کاغذی
  • حفظ ساختار و رنگ
  • قابلیت استفاده در صنعت خودرو سازی، اقلام الکترونیکی، در و پنجره و پوشاک

پی وی سی پایه ای ایده آل برای برچسب های چاپی با کیفیت بالا و با دوام است. در حالی که برچسب ها می توانند از طیف گسترده ای از مواد ساخته شوند، اما در مورد دوام، مقاومت در برابر آب و شرایط بد محیطی، هیچ چیز جای برچسب پی وی سی ( PVC ) را نمی گیرد. برچسب های چاپ شده روی PVC بسیار زیبا به نظر می رسند و بدون توجه به اینکه در کجا قرار گرفته اند، مدت زیادی دوام می آورند.

کاربرد لیبل های‌‌ پی وی سی

چاپ لیبل‌ پی وی سی که یک نوع چاپ لیبل صنعتی به‌شمار می‌آید،‌ در صنایع مختلفی چون صنعت فولاد، رنگ، رزین، خودروسازی، پتروشیمی، لوازم خانگی و سازمان های انتقال خون کاربرد وسیعی دارد. یکی از انواع موارد کاربردهای آن در چاپ علائم ایمنی است.

قیمت چاپ لیبل پی وی سی pvcبه موارد زیر بستگی دارد :

  1. سایز برچسب پی وی سی
  2. تیراژ لیبل پی وی سی
  3. عملیات پس از چاپ( طلاکوب+ درج اطلاعات متغیر)
  4. تعداد رنگ و میزان پوشش رنگ در سطح
  5. پوشش سلفون

قیمت چاپ لیبل پی وی سیبدلیل ساختار پلاستیکی و به دنبال آن متریالی انعطاف پذیر، مقاوم در برابر حرارت و ضربه، مقاوم در برابر رطوبت و شرایط بد آب و هوایی نسبت به دیگر لیبل ها، قیمت بالاتری دارد؛ ولی همانند دیگر محصولات چاپی در سفارشات با تیراژ بالا قیمت تمام شده کاهش پیدا می کند.

خدمات چاپ لیبل پی وی سی در دپارتمان چاپ و طراحی هومه

هومه با سال ها تجربه و  فعالیت در زمینه طراحی و چاپ محصولات مختلف چاپی، همواره سعی در بهبود ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان داشته است. تیم هومه برای طراحی و چاپ لیبل پی وی سی و دیگر انواع محصولات از قبیل چاپ لیبل متالایز، چاپ لیبل های امنیتی و همچنین فروش لیبل خام رول از بهترین متریال و دستگاه‌ها بهره برده و دارای کارشناسان و متخصصان برای تولید محصولات‌ تخصصی می‌باشد. کیفیت بالا، سرعت در انجام خدمات و قیمت مناسب از دیگر مزایای ما‌ می‌باشد.

لیبل ترانسپارنت یا بی رنگ
لیبل ترانسپارنت یا بی رنگ

مزایای سفارش به هومه

  • خدمات پیش از چاپ (فرم بندی و تفکیکرنگ حرفه ای – تهیه انواع پلیت ها چاپ – کلیشه فتو پلیمر – زینک )
  • استفاده از انواع متریال مرغوب و باکیفیت (کاغذ – پرالایز- ترانسپارنت –  متالایز- کاغذ امنیتی )
  • چاپ باکیفیت بالا ، بصورت اختصاصی
  • چاپ فلکسو رول با امکان ۶ رنگ همزمان
  • قیمت مناسب
  • امکان چاپ رول از تیراژ۲۰۰۰۰
  • سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری

برای اطلاع بیشتر از خدمات گسترده دپارتمان چاپ و طراحی هومه و اطلاع از تعرفه چاپ لیبل پی وی سی و ثبت سفارش با شماره های ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ و ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۴۸ تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت هومه به آدرس https://hoome-co.com/  میتوانید ساده ترین راه ارتباطی مدنظر خود را با ما انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 4 =