You are currently viewing نمایشگاه لیبل اکسپو آسیا و حضور برندهای ایرانی ( لیبل برندهای ایرانی )
نمایشگاه لیبل اکسپو آسیا

نمایشگاه لیبل اکسپو آسیا و حضور برندهای ایرانی ( لیبل برندهای ایرانی )

شانگ های چین پذیرای غول های صنعت چاپ لیبل

نمایشگاه لیبل اکسپو آسیا ۷ تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ برابر با ۱۶ تا ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهر شانگ های چین با حضور بزرگان صنعت چاپ و بسته بندی کشورهای آسیایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری کسب و کار هومه، نمایشگاه لیبل اکسپو در بین دست اندرکاران چاپ و بسته بندی کشورهای آسیایی بویژه تولیدکنندگان لیبل و صاحبان برندها از جمله کشور ایران از شهرت ویژه یی برخوردار است.

بیشترین شرکت کنندگان در نمایشگاه اکسپو از میان تولیدکنندگان شرکت های آسیایی و چینی هستند، که در این میان نام چند برند آمریکایی و اروپایی بزرگ همچون HP، اپسون، کونیکا مینولتا، اوری دنیسون، اومت و بوبست نیز به چشم می خورد.

لیبل برندهای ایرانی
لیبل برندهای ایرانی

« اکسپو » مجموعه نمایشگاه هایی است که هر چند سال یکبار در کشورهای مختلف جهان با هدف نمایش گذشته، اکنون و آینده کشورها از دورنمای توسعه خود و دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، علمی و پیشینه فرهنگی به نمایش می گذارند. و در نمایشگاه اکسپو لیبل نیز محصولات و خدمات جدید و نوآوری ها، تجهیزات نوین و سیستم های ارتقای ماشین آلات چاپ لیبل و بسته بندی و فرایندهای چاپ توسط شرکت های بزرگ عرضه می شود.

محمدرضا ترکمانی از کارشناسان حوزه چاپ لیبل و از مشاورین برتر هومه با اشاره به اهمیت این نمایشگاه های در توسعه همه جانبه کسب و کارهای صنعت چاپ و صنایع وابسته، اظهار داشت: چاپ و بسته بندی دو کلمه جداناپذیر از یکدیگر هستند؛ و تنوع محصولات تولیدی، تنوع ذائقه دیداری مشتریان و تنوع فرهنگی مشتریان علاوه بر برگزاری نمایشگاه های نقش مهمی در ورود صنایع و تکنولوژی های جدید دارد.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و متعاقب آن رکود برخی کسب و کارها و همچنین تحریم های ظالمانه و ناامنی های منطقه یی از مهمترین عواملی هستند که در این چند سال اقتصاد کشور را با مشکلات عدیده یی همراه ساخته که صنعت چاپ و بسته بندی نیز ان مستثنی نیست. ولی با همه این عوامل، با تغییر ظاهری و کیفی صنعت بسته بندی امروز شاهد تحولات خوبی در زمینه چاپ لیبل های مقرون به صرفه با کیفیت های مناسب در کشور هستیم.

محمدرضا ترکمانی یادآور شد: این نمایشگاه ها بعد از گذشت دو سال از شرایط سخت شیوع بیماری کووید ۱۹، اکنون که با واکسیناسیون سراسری شاهد آرامش نسبی در بازار هستیم، و شرکت در این نمایشگاه ها می تواند علاوه بر حضور دستاوردها، ایده ها، ظرفیت ها و محصولات کشور ما در این نوع نمایشگاه ها، در پویایی مجدد صنعت چاپ و بسته بندی کشور نیز نقش بسزایی داشته باشد.

نمایشگاه لیبل های برتر

گفتنی است در راستای ایجاد فرصت های جدید و توسعه بازارهای صادراتی غیرنفتی و حضور صادراتی در بازارهای هدف محصولات ایرانی توجه به صنعت چاپ و بسته بندی یک اولویت مهم است، زیرا ارتقاء سطح بهره وری و فروش یک محصول صادراتی وابستگی زیادی به ظاهر زیبا و متناسب و کیفیت بسته بندی دارد.

شایان ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران ۱۴۰۰ بعنوان بزرگترین رخداد تجاری صنعت چاپ ایران سالانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

تماس با مشاورین هومه

همچنین نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی نیز که به دلیل همه گیری بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، با حضور بیش از ۱۹۰ کشور در محوطه یی به وسعت ۴۳۸ هکتار در حال اجرا است؛ که با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران در نمایشگاه آرزوی تحقق جذب ۲۵ میلیون بازدیدکننده در حال تحقق است!!!

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 2 =