You are currently viewing راه های موفقیت در کسب و کار کدامند؟
راه های موفقیت در کسب و کار کدامند؟

راه های موفقیت در کسب و کار کدامند؟

راه های موفقت در کسب و کار نیازمند زمان و صبر است. برای بدست آوردن موفقیت در زندگی هیچ فرمول مخفی و نوشداروی سحرآمیزی وجود ندارد. شما هیچوقت با روزی ۲ یا ۱۰ ساعت وقت گذراندن در اینترنت، به درآمد میلیونی نمی رسید. و هرگز امکان ندارد ده کیلوگرم از وزن تان را در یک هفته کم  کنید. موفقیت پایدار را با هر برنامه یی که برای واقعی بودن بسیار عالی به نظر می رسد، بدست نمی آورید.

همه دوست دارند، موفقیت، شهرت، عزت نفس، روابط خوب، سلامتی، آسایش و رفاه را در یک بسته ظریف و زیبا از فروشگاه محله شان بخرند یا پدر، زن و غول چراغی در زندگی شان سبز شود تا به آرزوهایشان برسند؛ ولی موفقیت در زندگی واقعی اینطوری بدست نمی آید.

در تبلیغات های رسانه های امروز ما دائم با ادعاهای مهیج فزاینده یی درباره پولدارشدن، خوش اندام شدن، جوانتر شدن و … بمباران می شویم و معمولا همه آنها ادعاهایی یک شبه، با تلاش و پرداخت کم هستند. شما به هر چیزی که به آن فکر کنید می توانید برسید. ولی به شرط اینکه بدانید چگونه؟ ولی یک هشدار جدی را باید بدانید: کسب موفقیت دشوار است.

فرایند کسب موفقیت، پر زحمت، ملال آور و بعضی وقت ها بسیار خسته کننده است؛ زیرا کسب موفقیت در زندگی کاری و شخصی آهسته و دشوار اتفاق می افتد.

قدیمی ها می گویند: « آنکه آهسته و پیوسته برود، برنده می شود؟ در زندگی آن لاک پشت باشید که خرگوش را شکست داد. اگر وقت کافی داشته باشید، یقینا هر کسی را، در هر زمانی و در هر قابتی شکست می دهید. ولی چگونه؟! لزوما با بهترین یا باهوش ترین یا سریع ترین بودن این اتفاق نمی افتد. مگر اینکه در ابتدا عادت های مثبت را در خود پرورش دهید. و در به کار بستن آن عادت ها، ثبات و پایداری داشته باشید. ثبات و پایداری در هر کاری کلید نهایی موفقیت است.

سخت کوشی، نظم و عادت های خوب تنها راز موفقیت است

باور داشته باشید به هیچ وجه اهمیتی ندارد، چقدر باهوش هستید، نداشتن تجربه، مهارت، هوش یا توانایی های ذاتی را با تلاش زیاد و سخت کوشی تان جبران کنید. اگر رقیب شما باهوش تر، با استعدادتر یا با تجربه تر است، فقط لازم است سه یا چهار برابر سخت کوش تر از او باشید، تا شکست اش دهید.

سخت کوشی، نظم و عادت های خوب تنها راز موفقیت است

فرمول موفقیت در زندگی برابر است با : انتخاب های کوچک هوشمندانه+ پایداری + زمان = تفاوت های بنیادین

« غرور » یا « از خود راضی بودن » وسوسه یی شیطانی است که بعد از موفقیت و رسیدن به تفاوت های بنیادین انسان را در دام می اندازد و باید حواسمان به این حس باشد. حس یا وسوسه یی که موجب شکست بسیاری از بزرگان، ثروتمندان و یا انسان های معمولی شده است؛ زیرا با تجربه کردن دوره های طولانی رونق، موفقیت، سلامتی و ثروت از خود راضی می شویم و از انجام دادن کارهایی که ما را به آنجا رسیده اند، دست می کشیم. پس اگر می خواهیم برای همیشه ما و نسل های آینده ما به موفقیت برسند و آن را حفظ کنند، باید عادت های پسندیده موفقیت را در خودمان نهادینه کنیم؛ زیرا هیچ چیزی مثل موفقیت، رو به نابودی نمی رود.

چطور مسیر موفقیت را آغاز کنیم؟

ابتدا برای موفقیت، باید انتظار کسب نتایج آنی را رها کنید. به خودتان قول دهید که یک بار و برای همیشه، خیالات شبیه برنده بخت آزمایی شدن را رها کنید و با واقعیت روبرو شوید، چون ما فقط داستان هایی را می شنویم که درباره یک برنده صحبت می کنند، ولی از میلیون ها نفر بازنده حرفی نمی زنند.

در مرحله دوم: بهانه هایی از قبیل: به اندازه کافی باهوش نبودن، تجربه نداشتن، آموزش های اشتباه، خانواده بی سواد، خانواده فقیر و …. را از دهنتان دور بریزید. و تصمیم بگیرید که بهانه ها را با سخت کوشی و بهبود شخصی جبران کنید.

سوم اینکه، عادت ها و کارهایی که می توانند زندگی تان را در یک مسیر کاملا جدید و مثبت قرار دهند، بنویسید و هر روز انجامشان دهید.

تماس با ما

چهارم: کارها و عادت های کوچک و به ظاهر کم اهمیت منفی خود را تا آنجا که می توانید، بنویسید و انجام دادن شان را متوقف کنید.

پنجم: مهارت ها، دست آوردها و عرصه هایی که در آن بهتر هستید، و به بهبودشان ادامه نداده اید، بنویسید. و به تناسب مسیر موفقیت خود آنها را رشد دهید.

ششم: حرکت کنید. پایداری را فراموش نکنید، تا تغییر را در خود احساس کنید.

هومه همراه همیشگی شما دررونق کسب و کار شماست. از طریق شماره های تماس ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ و ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۴۸ و راه های متنوع موجود در سایت کارگزاری کسب و کار هومه می توانید با مشاورین برتر هومه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده − 1 =