You are currently viewing چاپ لیبل دیپ فریز ؛ لیبل مناسب محصولات یخچالی و فریزری
چاپ لیبل دیپ فریز ؛ لیبل مناسب محصولات یخچالی و فریز

چاپ لیبل دیپ فریز ؛ لیبل مناسب محصولات یخچالی و فریزری

تولیدکنندگان محصولات یخچالی و فریزری برای بسته بندی محصول خود، به لیبل دیپ فریز ( deep Freeze Label  ( نیاز دارند. لیبلی که مناسب برای دماهای منفی و شرایط مرطوب و نمناک است.

لیبل دیپ فریز ( Deep Freeze Label ) چیست ؟

لیبل دیپ فریز یا لیبل یخچالی یا لیبل DF ، برچسبی است که بر روی محصولاتی که در دماهای منفی نگهداری می شوند و در مقابل سرما مقاومت دارند.

بیشترین کاربرد لیبل دیپ فریز

برچسب گذاری این نوع لیبل در صنایع غذایی و صنایع دارویی بیشترین کاربرد دارد. زیرا در این دو صنعت محصولاتی که در برابر سرما و رطوبت تا دمای ۴۰- درجه و همچنین یخ خشک برای زمان کوتاه و طولانی مدت مقاوم باشند، بسیار زیاد است.

در صنایع دارویی لیبل دیپ فریز در حوزه دارو و فرآورده های خونی مانند کیسه خون، لیبل کیسه پلاسما ، میکروتیوب  و میکروپلیت استفاده می شود.

در صنایع غذایی نیز به دلیل قرار گرفتن در محیط یخچال و فریز و همچنین امکانات آب خوردگی در زنجیره مواد غذایی منجمد و محیط های سرد با دیگر انواع لیبل کمی متفاوت است. و اهمیت لیبل گذاری در شرایط مطمئن، بادوام و بویژه بهداشتی را در بسته بندی محصولاتی معجون، بستنی، کالباس و فرآورده های گوشتی دو چندان می کند.

بیشترین کاربرد لیبل دیپ فریز

ویژگی لیبل دیپ فریز

لیبل دیپ فریز از انواع لیبل های کاغذی و فیلمی (PVC,PET,PP, PE   ) تولید می شوند. برای تولید این نوع لیبل ها از نوعی چسب با ویژگی های خاص که فاقد آلودگی های فنولیک رزینی و همچنین ماندگاری بالا تا دمای ۸۰-  درجه سانتی گراد است، استفاده می شود.

همچنین از ریبون های رزین و سوپر رزین جهت چاپ روی لیبل دیپ فریز استفاده می شود که قابلیت چاپ بالایی داشته و در دمای پایین ماندگاری بالایی دارد.

لیبل های مقاوم به سرما به گونه­ ای تولید شده ­اند که با برچسب گذاری بر روی محصول ، در شرایط رطوبت و یخ زدگی از کیفیت چسبندگی لیبل کاسته نمی شود و در برابر چرخه­ های متعدد انجماد و ذوب مقاومت می کنند.

نمونه کارهای طراحی و چاپ هومه
نمونه کارهای طراحی و چاپ هومه

سفارش لیبل دیپ فریز

لیبل پشت چسبدار دارای انواع مختلفی از قبیل لیبل صدفی ، لیبل کاغذی ، لیبل ترانسپارنت و لیبل متالایز است که همه این لیبل ها را می توانید با جنس یخچالی و دیپ فریز سفارش دهید. ما در دپارتمان چاپ و طراحی هومه به همین دلیل با این عناوین تبلیغات در فضای مجازی را انجام داده ایم

+ چاپ لیبل دیپ فریز صدفی

+ چاپ لیبل دیپ فریز متالایز

+ چاپ لیبل دیپ فریز گلاسه

+ چاپ لیبل یخچالی صدفی

+ چاپ لیبل دیپ فریز ترانسپارنت

+ چاپ لیبل یخچالی ترانسپارنت

+ چاپ لیبل یخچالی گلاسه

+  چاپ لیبل یخچالی متالایز

+ چاپ لیبل محصولات گوشتی

چاپ لیبل محصولات دارویی

+ چاپ لیبل محصولات یخچالی و …. برای مشاوره تخصصی در زمینه سفارش چاپ لیبل در همه ساعات شبانه روز با مشاورین حرفه ای صنعت چاپ با ما تماس بگیرید.

سفارش لیبل دیپ فریز

بهترین قیمت چاپ لیبل دیپ فریز

جنس برچسب دیپ فریز به دلیل خاص بودن شاید جزو خاص ترین لیبل ها و شاید جزو لیبل های گران بازار چاپ لیبل باشد. اما این نوع لیبل نیز همانند دیگر انواع لیبل ، قیمت آن وابسته به تیراژ و جنس انتخابی شما دارد. برای سفارش لیبل با تیراژ پایین نباید خیلی پافشاری کرد، چاپ تیراژ بالا یقینا هزینه لیبل را پایین می آورد. برای تصمیم مناسب در ثبت سفارش لیبل مشاوران گروه هومه همراه شما هستند.

راهنمای خرید بهترین لیبل دیپ فریز

برای خرید بهترین لیبل های دیپ فریز برای خودتان بهتر است مرکزی مناسب در این زمینه را بیابید و از متخصصان این حوزه بخواهید در طراحی حرفه ای لیبل ، انتخاب جنس لیبل متناسب با کالای شما و چاپ لیبل با کیفیت برتر شما را همراهی کنند.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

یقینا لیبل ها می توانند تمامی اطلاعات مربوط به محصول را در اختیار مشتری قرار دهند و باعث افزایش درآمد شما شوند، از این رو چاپ لیبل ها بصورت سفارشی در هر طرح و اندازه ای امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 16 =