You are currently viewing موارد ثبت سفارش طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار کاغذی- چاپ و طراحی لیبل هومه
نحوه ثبت شفارش انواع لیبل

موارد ثبت سفارش طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار کاغذی- چاپ و طراحی لیبل هومه

ثبت سفارش طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار کاغذی مواردی ثابتی دارد که در دپارتمان چاپ و طراحی هومه، نیز با آگاهی از یکسری اطلاعات اولیه، ثبت و اجرای سفارش امکان پذیر است.

اطلاعات مورد نیاز ثبت سفارش طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار کاغذی در انواع چاپ افست و چاپ فلکسو، به این قرار می باشد:

چاپ و طراحی هومه با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه چاپ لیبل، آماده ثبت سفارش شما در زمینه چاپ فلکسو و چاپ افست بویژه چاپ فلکسو می باشد. همچنین به جهت حسن همکاری شما مشتریان عزیز سفارش های چاپ دیجیتال نیز در صورت نیاز، توسط تیم بازاریابی برای شما از همکاران تهیه و پیش فاکتور ارسال می شود.

ثبت سفارش طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار کاغذی

جنس لیبل

تعیین جنس لیبل متناسب با کاربرد و نوع محصول بسیار مهم و ضروری است. لیبل کاغذی انواع مختلفی دارد که برای آشنایی بیشتر می توانید با کلیک بر روی چاپ لیبل پشت چسبدار چیست ، اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

  • ابعاد لیبل

ابعاد لیبل در انتخاب ماده اولیه لیبل و همچنین در تعیین قیمت چاپ لیبل لازم است. این نکته را در نظر داشته باشید که هر مقدار ابعاد لیبل کوچک باشد، متعاقبا تیراژ لیبل بیشتر می شود.

  • تعداد لیبل

تعداد ( تیراژ ) لیبل ارتباط مستقیمی با تعیین قیمت چاپ لیبل دارد. به این ترتیب هر مقدار تیراژ لیبل افزایش یابد، قیمت لیبل ارزان تر می شود.

  • طرح لیبل

طرح لیبل یا قبل از انتخاب لیبل انجام شده است و تحویل گروه چاپ هومه می گردد یا نیازمند طراحی لیبل می باشد که گروه طراحی لیبل هومه در این مرحله همراه شما است. برخی از نمونه کارهای لیبل هومه را از اینجا مشاهده کنید.

  • انتخاب نوع برش

در مرحله آخر چاپ لیبل ها بصورت رول یا شیت ( ورقه یی ) در ابعاد تعیین شده از سوی مشتری به تناسب نوع دستگاه لیبل زن و یا اندازه شیت مورد استفاده، برش داده شده و کار به مشتری تحویل داده می شود.

چاپ لیبل پشت چسبدار هومه

نحوه ثبت سفارش طراحی و چاپ انواع لیبل پشت چسبدار کاغذی در هومه چگونه است؟

نحوه ثبت سفارش لیبل دپارتمان چاپ و طراحی هومه به منظور سهولت در ثبت سفارش، این امکان را فراهم کرده است تا با ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی از قبیل واتس آپ، تلگرام و بله، سروش و … با شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ توضیحات لازم را برای ثبت سفارش ارسال نمایید و سفارش خود را بصورت غیرحضوری نهایی کنید. 

اگر فایل ارسالی شما بعد از بررسی، شرایط لازم برای چاپ را داشته باشد یک پیش فاکتور برای شما ارسال مشود.

بعد از دریافت پیش فاکتور و واریز %۷۰ مبلغ آن به یکی از حساب های هومه ، حتما از طریق یک پیام رسان و یا ایمیل به مجموعه اطلاع دهید.

بعد از تایید واریز وجه، پیش فاکتور شما تبدیل به فاکتور شده و برای شما از طریق یک پیام رسان مانند تلگرام یا واتساپ ارسال می شود. سپس سفارش شما در مرحله چاپ قرار می گیرد. در صورت نیاز یک نماینده از سوی سفارش دهنده بعنوان ناظر چاپ به مجموعه هومه معرفی می گردد.

همچنین امکان حضور مشاور از سوی گروه هومه در مراحل چاپ سفارش شما وجود دارد.

بعد از آماده شدن جهت ارسال سفارش، با شما تماس گرفته می شود، شما می توانید بصورت حضوری مراجعه نموده و سفارش خود را همراه اصل فاکتور تحویل بگیرید. در صورتی که نمی توانید حضوری مراجعه نمایید، جهت دریافت سفارش با گروه فروش و بازرایابی هومه هماهنگ نمایید.

نمونه کارهای طراحی و چاپ هومه
نمونه کارهای طراحی و چاپ هومه

نکته های مهم در ثبت سفارش چاپ لیبل

  • سفارش هایی که تسویه نشده باشند به هیچ وجه تحویل داده نمی شوند.
  • اعتبار پیش فاکتور ها 3 روز می باشد.
  • حداقل زمان تحویل سفارش لیبل از زمان نهایی شدن طرح و تایید مراحل پیش از چاپ، ده روز کاری می باشد.
  •  اعتبار فاکتور ها یکماه بوده، لذا بعد از اتمام اعتبار فاکتور، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارش شما نخواهد داشت.
  • شخصی که برای سفارش و یا تحویل کارهای شما به مجموعه مراجعه می کند، نماینده تام الاختیار شما می باشد، لذا از فرستادن افراد بی اطلاع به مجموعه جداٌ خودداری فرمایید.
  • برای دریافت سفارش ، همراه داشتن کپی فاکتور یا فاکتور به همراه نامه رسمی معرف الزامی می باشد .
تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

تماس با دپارتمان چاپ و طراحی هومه

چاپ انواع لیبل، با کیفیت بالا و در تیراژ های پایین و کاملا مقرون بصرفه و ارزان از محاسن چاپ دیجیتال می باشد، ولی با بالا رفتن تیراژ چاپ، چاپ افست مقرون بصرفه تر از چاپ دیجیتال می شود. در صورتی که به تیراژ بالای لیبل نیاز دارید و زمان چاپ ده تا پانزده روز کاری، برایتان اهمیت زیادی ندارد، می توانید از چاپ فلکسو استفاده کنید. گروه چاپ و طراحی هومه در کنار شماست. مبتکر در بهبود تجارت شما!

دیدگاهتان را بنویسید

12 + چهار =