You are currently viewing چاپ لیبل صدفی / چاپ لیبل با کیفیت
چاپ لیبل صدفی / چاپ لیبل با کیفیت

چاپ لیبل صدفی / چاپ لیبل با کیفیت

چاپ لیبل صدفی بعنوان یکی از انواع لیبل PVC است. لیبل های PVC به برچسب هایی که روی سطح آنها را با لایه ای از پلی وینیل کلراید ( لیبل پی وی سی ) پوشانده باشند، گفته می شود. استفاده از این نوع برچسب به علت انعطاف پذیری مطلوب، مقاومت مناسب در برابر رطوبت، حرارت و شرایط نامناسب محیطی، بسیار محبوب است.

لیبل صدفی چیست ؟

لیبل صدفی با ظاهری متالیک تر و درخشش بیشتر، روی برگه های مقاوم و ضد آب چاپ می شود و در برابر عوامل محیطی نسبت به لیبل کاغذی سازگارتر است و در مقابل رطوبت، سرما و گرما مقاوم بوده و استقامت بالایی دارد. این نوع برچسب ها در بخش های مختلفی مانند: لوازم خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و موادغذایی و انواع شوینده ها کاربرد بسزایی دارند. لیبل های پشت چسبدار PVC ( صدفی ) انواع متفاوتی دارند و از لحاظ رویه، لیبل به صورت مات یا براق عرضه می گردد.

چاپ لیبل صدفی مواد بهداشتی
نمونه کار چاپ لیبل صدفی

ویژگی لیبل صدفی

لیبل‌های صدفی به دلیل ویژگی هایی که دارد، در صنایع مختلفی مانند تولید مواد آرایشی و بهداشتی، پتروشیمی‌ها، تولید مواد شوینده، صنایع خودرویی، صنایع غذایی، محیط‌های پزشکی و آزمایشگاهی، رنگ‌سازی‌ها و … استفاده می‌شوند.

همچنین لیبل‌های صدفی در دماهای پایین با حفظ کیفیت اولیه برای مصارف پزشکی و آزمایشگاهی قابل استفاده هستند. و این لیبل ها امکان تعویض برچسب روی لوله بدون باقی ماندن جای چسب را فراهم می‌کنند و پایداری مناسبی دارند.

چاپ لیبل صدفی مواد غذایی
نمونه چاپ لیبل صدفی

در زیر خلاصه ای از مشخصات و ویژگی های برچسب صدفی آورده می شود. در صورت نیاز به استعلام قیمت لیبل صدفی ، با تیم چاپ و طراحی لیبل هومه، در تماس باشید.

  • ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر کشیدگی و پارگی و ضد خش
  • چسبندگی و دوام مناسب بر روی محصول
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی همچون نور و دما
  • کاربرد وسیع در صنایع مختلف
  • ارائه به صورت رول و شیت
  • دارای تنوع چسبندگی کم چسب و پرچسب (آکرونال و هاتملت)
هولوگرام دوبعدی
هولوگرام دوبعدی بعنوان یکی از مطمئن ترین برچسب ها برای تضمین اصل بودن کالا – نمونه چاپ لیبل هولوگرام

چرا لیبل صدفی ؟

صاحب هر کسب‌و‌کاری که باشید، تولیدات خود را با لیبل مخصوص به خود به بازار عرضه کنید. فرقی ندارد تولیدات شما مواد غذایی باشد یا ابزارهای کامپیوتری، وجود لیبل به مخاطب نشان می‌دهد که محصول شما خاص و درجه یک است. به دلیل انعطاف پذیری و ظاهر جذاب، این نوع لیبل همه ینگاه ها را به خود جذب میکند. برچسب صدفی در برابر مایعات، الکل و مواد شوینده مقاوم است، که در صنایع کاربرد فراوانی دارد.

این نوع لیبل در هر اندازه ای و هر چاپی با بهترین کیفیت قابل عرضه می باشد. اگر تصمیم دارید از بین لیبل‌های پشت چسبدار گزینه مد نظرتان را انتخاب کنید، چاپ لیبل صدفی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

بهترین چاپخانه لیبل

مجموعه چاپ و طراحی هومه به عنوان یکی از بهترین چاپخانه های تولید لیبل پشت چسبدار ، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوه به خریداران می باشد.

جهت استعلام قیمت انواع لیبل پشت چسبدار، ازجمله لیبل کاغذی ، لیبل pvc صدفی, لیبل متالایز, لیبل ترانسپارنت, أنواع لیبل امنیتی و گارانتی ( لیبل وید ) و چاپ لیبل هولوگرام با ما در تماس باشید.

کیفیت بالای چاپ، استفاده از مواد باکیفیت، قیمت مناسب، پاسخگویی شبانه روزی از زمان ثبت تا تحویل سفارش و انجام کلیه فرایندهای کاری بدون نیاز به حضور تولیدکننده، از جمله مزایای همکاری با گروه هومه به‌شمار می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

15 + 6 =