You are currently viewing چاپ هولوگرام دوبعدی چیست؟ چاپ هولوگرام دوبعدی یا بارکد دوبعدی ویژه کسب وکارها
چاپ هولوگرام دوبعدی چیست؟

چاپ هولوگرام دوبعدی چیست؟ چاپ هولوگرام دوبعدی یا بارکد دوبعدی ویژه کسب وکارها

هولوگرام به معنای تمام نگار یا بعد نگار، برچسبی است با قابلیت افزودن آیتم های امنیتی و فوق امنیتی،که با تکنولوژی هولوگرافی و با استفاده از لیزر به صورت برچسب تولید می شود و دارای جلوه های بصری منحصر به فرد از نام، آرم و یا طرح های گرافیکی در لایه های مختلف می باشد .

هولوگرام های دوبعدی نیز از تصاویر دو بعدی ساخته می شوند و رنگ های رنگین کمان را تحت یک محدوده وسیع از شرایط نوردهی نمایش می دهند و دارای یک لایه تصویر هولوگرام و بدون عمق می باشند.

چاپ هولوگرام دوبعدی یا بارکد دوبعدی ( QR-Code )

با ابلاغ استفاده واحدهای صنفی از بارکدهای دوبعدی یا هولوگرام دوبعدی، لزوم چاپ با کیفیت و متناسب با تیراژهای واحد صنفی، مجموعه چاپ و طراحی هومه با بیش از ۲۰ سال سابقه چاپ لیبل های امنیتی یا همان هولوگرام امنیتی و بارکدهای امنیتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

با انتشار این خبر به نقل از قاسم نوده فراهانی در تاریخ ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، واحدهای صنفی با دریافت بارکدهای دوبعدی به تمام سامانه های دولتی مرتبط با خدمات صنفی متصل شده و از مزایای نظام صنفی از جمله دریافت تسهیلات بانکی، حمایت های تامین اجتماعی، معافیت های مالی و … بهره مند می شوند.

واحدهای صنفی موظف هستند پس از دریافت بارکدهای دوبعدی از اتحادیه، آن را بر روی محل قابل رویت برای مشتریان نصب کنند. از این رو مشتریان می توانند با اسکن فوری بارکد دوبعدی ( QR-Code ) توسط گوشی های هوشمند خود، اطلاعات واحد صنفی مورد نظر را دریافت کنند.

چاپ و نصب هولوگرام های دوبعدی بر روی تولیدات واحدهای صنفی به منظور سازماندهی پروانه های فعالیت اصناف، افزایش بازدارنده های قانونی و قابلیت نظارت مردمی بر تولیدات و خدمات اصناف اجرایی شده است.

چاپ هولوگرام های دوبعدی

 طراحی و چاپ هولوگرام دوبعدی

در بازار هولوگرام های دوبعدی آماده وجود دارد؛ اما منظور از چاپ هولوگرام های دوبعدی در اینجا، چاپ هولوگرام بصورت اختصاصی براساس نوع جنس و طرح برند و به منظور تعیین اصالت کالا بعنوان برچسب اصالت کالا و یا بارکد دوبعدی  ( QR-Code ) است.

طراح و چاپ هولوگرام و انواع لیبل های امنیتی یک فرایند تخصصی است که می بایست توسط افراد حرفه یی انجام شود تا بتواند بهترین نتیجه را برای صاحبان کسب و کار داشته باشد. با توجه به ابلاغ ( QR-Code ) کدهای اعلامی از سوی اصناف و چاپ هولوگرام براساس کدکالا و شماره سریال های مورد نیاز و اعلامی، کیفیت چاپ هولوگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

چاپ هولوگرام دوبعدی از تصاویر دوبعدی با نمایش رنگ های رنگین کمان تحت یک محدوده وسیع از شرایط نوردهی و با وجود یک لایه تصویر هولوگرام و بدون عمق تولید می شود. هولوگرام امنیتی در مجموعه چاپ و طراحی هومه بصورت دایره، مربع و در ابعاد مختلف به سفارش مشتری قابل تولید و چاپ است. و این نوع لیبل امنیتی نیز به تناسب ابعاد و کیفیت چاپ در حداقل تیراژ لیبل ممکن قابل چاپ است.

چاپ هولوگرام ارزان و با کیفیت

کاربرد هولوگرام دوبعدی

هولوگرام دوبعدی بعنوان یکی از مطمئن ترین برچسب ها برای تضمین اصل بودن کالا به شمار می رود. علاوه بر استفاده و کاربرد امنیتی این دسته از برچسب های امنیتی، ظاهر آنها نیز زیبا و منحصر به فرد است. با استفاده تولیدکنندگان از برچسب های امنیتی دوبعدی می توانند با جلوگیری از از سوء استفاده افراد متقلب و کلاهبردار و تولید اجناس تقلبی، اعتماد مشتریان را به بهترین شکل ممکن جذب کنند.

انواع هولوگرام ها و لیبل های امنیتی دوبعدی همانند برچسب های گچی و برچسب اموال خاصیت خردشوندگی دارند. و همین موضوع یکی از دلایل مهم در نصب آن بر روی کالا بعنوان برچسب اصالت کالا است. الزم نصب بارکد دوبعدی در واحدهای صنفی و تلاش برای امکان نظارت مردمی بر واحدهای صنفی می تواند زمینه ساز رونق بازار تولیدات داخلی و اعتماد بیشتر مردم به این تولیدات باشد.

قیمت چاپ هولوگرام

قیمت چاپ هولوگرام به موارد مختلفی از جمله جنس و رنگ چاپ، ابعاد و تیراژ چاپ هولوگرام بستگی دارد. هر چه ابعاد کوچکتر می بایست تیراژ بیشتر و هر چه تیراژ بیشتر قیمت پایین تر محاسبه می شود.

مدت زمان چاپ هولوگرام یا لیبل امنیتی

پیش از سفارش انواع لیبل ها بویژه چاپ لیبل های امنیتی بهتر است برای چاپ بهترین نوع برچسب امنیتی (هولوگرام) با کارشناسان خبره ما در دپارتمان چاپ و طراحی هومه ارتباط برقرار کنید، تا برای انتخاب بهترین مدل چاپ هولوگرام مشاوره لازم را گرفته باشید. بعد از سفارش هولوگرام و تایید طرح هولوگرام، بسته به نوع و تیراژ مورد نظر، بین ۵ تا ۷ روز کاری و در موارد چاپ های تخصصی تر بین ۱۵ تا ۲۰ روز کاری برچسب های هولوگرامی آماده تحویل هستند.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

چاپ هولوگرام دوبعدی در هومه

مجموعه چاپ و طراحی هومه با سال ها تجربه و نمونه چاپ در چاپ انواع لیبل های امنیتی بعنوان یکی از فعالان در عرصه چاپ و طراحی آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ می باشد. برخی از نمونه کارهای چاپی مجموعه هومه را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × یک =