You are currently viewing چاپ لیبل ضد آب / لیبل PVC
چاپ لیبل ضد آب / چاپ لیبل PVC

چاپ لیبل ضد آب / لیبل PVC

چاپ لیبل ضد آب یا waterproof در صنایعی که محصولات تولیدی آنها در تماس مستقیم یا غیرمستقیم با آب و یا محیط مرطوب هستند، کاربرد دارد. هرچند بدلیل استقامت، کیفیت بالا و قیمت مناسب تقاضا برای خرید برچسب های ضدآب زیاد است.

تولید و چاپ لیبل ضد آب بعنوان یک لیبل پرکاربرد و پرکاربرد در صنعت چاپ و بسته بندی محصولات، در دپارتمان طراحی و چاپ لیبل هومه انجام می شود.

لیبل ضدآب چیست ؟

لیبل ضد آب یا لیبل PVC به لیبل هایی اطلاق می شود که جنس آنها از پلی پرو پلین یا همان الیاف پلاستیک می باشد. لیبل پی وی سی یا برچسب ضد آب از ماده اولیه پلی پرو پیلن (پلاستیک) تولید میشود که مدل های مختلفی دارد، این محصول بر خلاف جنس کاغذ خاصیت کشسانی دارد و به راحتی قابل پاره شدن نیست در برابر حرارت تا ۸۰ درجه سانتیگراد و مایعاتی مانند الکل و مواد شوینده مقاوم است. جوهرهایی که در ساخت چاپ لیبل پی وی سی استفاده می‌شوند، مرغوب بوده و در مکان‌هایی که در معرض نور قرار می‌گیرند، مقاومت می‌کنند.

چاپ لیبل زیبا در بازاریابی محصولات

مزایای استفاده از لیبل ضد آب

امروزه برچسب ضد آب مورد توجه بسیاری از شرکت ها در تبلیغات برند و محصول قرار دارد. لیبل های پی وی سی در بسته بندی محصولاتی که زمان رسیدن به دست مصرف کننده طولانی است و به دلیل توزیع در مناطق جغرافیایی مختلف کاربرد ویژه ای در چاپ لیبل دارند. اما از مهمترین ویژگی های لیبل های پی وی سی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • شاخص ترین ویژگی این برچسب ها، ضد آب بودن آن و مقاومت بالای این لیبل در مقابل رطوبت و شرایط نامطلوب آب و هوایی است.
  • چاپ لیبل ضد آب اگر با کاغذ با کیفیت انجام شود، در برابر پارگی و خوردگی مقاومت مناسبی دارد.
  • این برچسب ها علاوه بر قابلیت ضدخش و ضد آب بودن، قادر به تحمل حرارت ۸۰ درجه سانتیگراد را دارند.
  • با توجه به استاندارد های ساخت و چاپ برچسب ضد آب، این لیبل قابلیت تحمل طیف گسترده ای از دما را دارد.
  • برچسب ضد آب قابلیت چاپ با کیفیت بالا را دارد و میتوان اطلاعات مختلف را با وضوح بالا روی آن چاپ کرد.
  • در برچسب های ضد آب، از چسب با درجه اطمینان بالا ویژه فضای مرطوب و خشک استفاده میشود. ( چسب هاتملت و چسب آکرونال )
چاپ لیبل صدفی چاپ لیبل PVC چاپ لیبل پی وی سی

انواع لیبل ضدآب

لیبل پی وی سی در بازار در سه جنس شناخته شده و به تناسب نوع بسته بندی و طراحی لیبل در صنایع مختلف کاربرد دارد.

لیبل صدفی

لیبل صدفی بعنوان یکی از انواع لیبل PVC با ظاهری متالیک تر و درخشش بیشتر با جنس ورق مقاوم و ضد آب در صنعت چاپ لیبل شناخته می شود.

لیبل ترانسپارنت

لیبل ترانسپارنت یا لیبل شیشه یی یا لیبل شفاف یا لیبل بدون رنگ ( transparent label ) همانگونه با ظاهری شفاف می باشد. قابلیت دید دو طرفه از ویژگی های منحصر به فرد چاپ لیبل شیشه ای است.

چاپ لیبل ترانسپارنت یا لیبل شیشه یی یا لیبل شفاف یا لیبل بدون رنگ transparent label

لیبل متالایز ( metalayz label )

برچسب متالایز یا فویلی به سبب ساختار آلومینیوم مانند آن که در انواع مات و براق چاپ می شود و با ظاهر فلزی درخشان می تواند زیبایی منحصر به فردی به بسته بندی محصولات بدهد.

لیبل دیپ فریز ( Deep Freeze Label )

لیبل دیپ فریز یا لیبل یخچالی یا لیبل DF ، برچسبی است که بر روی محصولاتی که در دماهای منفی نگهداری می شوند و در مقابل سرما مقاومت دارند. برای تولید این نوع لیبل ها از نوعی چسب با ویژگی های خاص که فاقد آلودگی های فنولیک رزینی و همچنین ماندگاری بالا تا دمای ۸۰-  درجه سانتی گراد است، استفاده می شود.

لیبل های پی وی سی با توجه به نوع چسب بکار رفته در آنها قابلیت دیپ فریز یافته و در محصولات و بسته بندی های یخچالی بکار می روند.

چاپ لیبل متالایز برچسب متالایز چاپ لیبل پشت چسب دار متالایز metalayz label

بهترین چاپ لیبل ضدآب

برای چاپ بهترین کیفیت لیبل PVC عوامل مهمی را باید مورد توجه قرار دهیم:

  • استفاده از کاغذ مرغوب توسط چاپخانه
  • دارا بودن دستگاه های چاپ به روز
  • استفاده از رنگ باکیفیت و مرغوب
  • حضور نیروی انسانی مجرب در حوزه چاپ
  • شناخت چسب به تناسب نوع بسته بندی و محصول
  • استفاده از کلیشه و قالب استاندارد

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین در ارتباط بوده و جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار هومه در تماس باشید. برای مشاهده‌ی انواع لیبل در این مجموعه، به صفحه‌ی اصلی اینترنتی هومه مراجعه کنید.

تماس با کسب و کار هومه

قیمت لیبل های پی وی سی به نسبت لیبل های کاغذی بیشتر است؛ اگر ضد آب بودن لیبل برای شما حائز اهمیت نیست و تنها هزینه و کیفیت چاپ الویت شماست چاپ لیبل گلاسه یا کاغذی، اما اگر دنبال لیبل لوکس هستید به ترتیب لیبل متالایز، لیبل ترانسپارنت و لیبل صدفی میتوانند بهترین انتخاب شما باشند.

ما در چاپ هومه تلاش کرده ایم، خدمات مقرون به صرفه و چاپ با کیفیت را ارائه دهیم .در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

1 + 10 =