You are currently viewing تکنیک های ساده برای بهبود سئو سایت
تکنیک های ساده برای بهبود سئو سایت

تکنیک های ساده برای بهبود سئو سایت

موتورهای جستجوگر پس از ایندکس شدن مطالب بارگذاری شده در سایت، می توانند مرتبط ترین و با ارزش ترین صفحات وب را بر اساس موضوعاتی که جستجو می کنند به کاربران خود ارائه دهند.

هرچه استراتژی های سئو بهتر باشد و تیم سئو بیشتر در فرآیند طراحی وب ادغام شود، شانس فهرست بندی و رتبه بندی در صفحه اول نتایج جستجو بیشتر است.

در این مقاله قصد داریم چند تکنیک ساده برای بهبود سایت کسب و کارتان ارائه دهیم. ما در هومه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

محتواهای مرتبط با کسب و کارتان تولید کنید

اگر حوزه تخصصی برند کسب و کار شما چاپ لیبل پشت چسب دار است، نباید محتوایی در ارتباط با ورزش تولید کنید. سایت شما یک ویترین بی نقص از نحوه فعالیت شماست.

کاربران در دنیای آنلاین معمولا به صفحاتی که ماهیت تخصصی دارند، تمایل بیشتری دارند، بنابراین نیازی نیست برای خودنمایی و به اصلاح جذب کاربران اینترنتی ( فالوور ) از هر دری مطلب بگذارید!

چند تکنیک ساده برای بهبود سایت کسب و کارتان

به روز رسانی مطالب گذشته را جدی بگیرید

محتواهای قدیمی تولید شده با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی و شیوه های نوین در صنایع وابسته کسب و کارها نیاز به بازنگری در آنها را لازم می کند. برای همین همیشه نیاز به تولید محتوای تازه نیست.

لینک داخلی در سایت ایجاد کنید

در تولید محتوا نیم نگاهی به مطالب قدیمی تولید شده خود داشته باشید. تا بتوانید با بهره گیری از کلمات تولید شده قب، لینک های داخلی قدرتمند ایجاد کنید. اینطوری شانسی برای دسته بندی موضوعی بهتر سایت تان و ایجاد پیوند نزدیک میان محتواهای مختلف را دوباره مورد توجه قرار می دهید.  

تصاویر زیبا و جذاب برای محتوا طراحی کنید

برای هر محتوای تولید شده در سایت حداقل سه تصویر نیاز است. تصاویر نقش مهمی در جلب نظر مخاطب به یک محتوای متنی دارند. همچنین استفاده از محتواهای تصویری شیک و جذاب دیگران را به استفاده از سایت شما علاقه مند می کند. و خود تصاویر نیز برای شما یک سئو قدرتمند ایجاد می کنند.

اهمیت استفاده از فایل های PDF ، Word را جدی بگیرید

برای دست یابی به رتبه بهتر در نتایج گوگل استفاده از فایل PDF و  word برنامه های کاربردی، کتاب صوتی، کتاب های الکترونیکی، مقالات علمی و … در کنار مطالب تولیدشده است. این امر جذب کاربران به سایت شما را افزایش می دهد.

بهبود رتبه سئو سایت با همراهان حرفه ای هومه

لیست کلمات کلیدی خود را در تولید محتوا ایجاد کنید

کسب و کارها دارای مجموعه مشخصی از کلمات کلیدی پرکاربرد هستند، که مشتریان و کاربران اینترنتی برای پیداکردن نیاز خود در آن کسب و کار، آنها را جستجو می کند، و شما می بایست بعنوان اولین انتخاب برای او به نمایش در بیایید. و این امر مستلزم آن است که شما کلمات کلیدی کسب و کار خود را شناسایی کنید و در تمامی محتواهای تولیدی سایت خود بکار ببرید. این امر با توجه به مطالب قدیمی می توانند هم بعنوان بک لینک داخلی استفاده شوند و هم اینکه موجب ترافیک ارگانیک می شود. 

بهبود رتبه سئو سایت با همراهان حرفه ای

تاثیر سئو در فروش محصولات و خدمات جدی است. در حال حاضر، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که حتی کوچک‌ترین خریدهای روزمره خود را به صورت آنلاین انجام دهند. بنابراین، بی‌توجهی به توسعه کسب و کار آنلاین، به معنی از دست دادن بخش وسیعی از بازار است.

سئو ، یکی از بهترین استراتژی‌ها برای توسعه کسب و کار و پیشی گرفتن از رقبا است! با وجود این که دست یافتن به رتبه‌های برتر گوگل، کار راحتی نیست اما یک استراتژی سئوی با کیفیت ، می‌تواند کاری کند که تلفن کسب و کارتان مدام زنگ بخورد و فروشتان را به شدت افزایش دهد. هیچگاه این جمله را فراموش نکنیم : « سئو پادشاه است ».  

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

در صورتی که هنوز برای کسب و کارتان سایت ندارید؟ اگر سایت شما رونق خود را ندارد؟ اگر نمی توانید سایت خود را رونق دهید؟ اگر نمی توانید برای سایت خود تولید محتوا کنید؟ و هزاران اگر برای اینکه فروش آنلاین خود را راه اندازی کنید. با شماره تلفن‌های ما تماس گرفته و از کارشناسان ما در دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه، مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

18 − یازده =