You are currently viewing رازهای موفقیت و مسیر آرامش درونی
رازهای موفقیت و مسیر آرامش درونی

رازهای موفقیت و مسیر آرامش درونی

اگر رازهای موفقیت را بدانیم یقینا می توانیم به آرامش درونی دست پیدا کنیم و زندگی همراه با تندرستی و شادکامی را تجربه کنیم. موفقیتی که با داشتن مجموعه یی از داشته ها و خواسته ها می توان به آن دست یافت.

ما انسان ها با توانایی ها و استعدادهای نامحدودی متولد شده ایم. و نباید درخصوص آنچه قادر به انجامش هستیم، خود را دست کم بگیریم و انتظار اندکی از خود داشته باشیم. به قول میکل آنژ : خطر اصلی این نیست که امیدها و آرزوهای شما بزرگ هستند و قادر نیستید به آنها برسید، بلکه خطر اصلی در این است که آرزوها و خواسته های شما بسیار کوچک و ناچیز باشد و شما باز هم به آنها نرسید.

در وجود خود شعله شمعی خیالی داشته باشید که بدون توجه به آنچه برایتان رخ می دهد، با درخشندگی و تابش بسوزد. بگذارید این شعله درونی نمایانگر این اندیشه باشد که شما قادرید معجزاتی را در زندگی خویش متجلی سازید.

دستیابی به موفقیت و حس خوشبختی

این چهار نکته را در زندگی تان به کار بگیرید تا بتوانید به موفقیتی دست یابید که همراه با آرامش درونی باشد.

وابستگی را رها کنید

برای رهایی از وابستگی ها و ترک عاداتی که به آنها وابسته شده ایم، باید ذهنی داشته باشیم که پذیرای همه چیز است و ذهنی که به هیچ چیز وابسته نیست. منشا تمامی مشکلات، وابستگی های مان است. بگذارید همه چیز روال عادی خود را طی کند. از همه چیز لذت ببرید، اما هرگز اجازه ندهید خوشبختی، سعادت یا موفقیت شما به چیزی، مکانی و به خصوص شخص خاصی وابسته باشد.

عشق حقیقی یعنی این که شما به آن شخص همانگونه که هست، عشق بورزید، نه به این دلیل که رفتارش باید دلخواه شما باشد. این همان ذهن باز و پذیرا است که از هرگونه وابستگی رها شده است.

زندگی را سخت تر نکنیم

زندگی خودتان را بکنید

برای هر یک از ما فقط یک زندگی وجود دارد؛ زندگی که مال خودمان است. به نغمه و آهنگی که می شنوید عمل کنید. شاید دلیل اینکه برخی از افراد همگام با سایر مردم پیش نمی روند، شنیدن نغمه ای کاملا متفاوت و خاص باشد. بگذارید او همگام با نغمه ای که می شنود، پیش برود؛ هر چند که ممکن است آن نغمه بسیار دور از ذهن و مبهم به نظر برسد.

با رضایت خاطر بپذیرید که در اینصورت احتمالا دیگران تصور می کنند، به آنها خیانت کرده اید؛ با این حال، در چنین وضعیتی به نغمه و در نهایت هدف خود خیانت نکرده اید، بلکه به ندای نغمه خود گوش سپرده اید و همان کاری را انجام داده اید که خودتان از آن آگاه هستید و بایست انجامش می دادید تا بدین شکل احساس کنید فرد کاملی هستید؛ بطوری که خودتان احساس می کنید در جهت تحقق و برآورده ساختن آرزوهای خود گام بر می دارید. تا زمانیکه نگذارید آن نغمه درونی نمایان شود و به آن مجال نواختن ندهید، هرگز به آرامش نخواهید رسید. بگذارید جهان از علت حضور شما در این عرصه آگاه شود و این کار را با شور و احساس و از صمیم قلب انجام دهید.

مطمئن باشید که می توانید سراسر زندگی خود را وقف انجام کاری بکنید که به آن عشق می ورزید و همزمان به دیگران نیز خدمت کنید. ترس، تنها عامل بازدارنده ای است که نمی گذارد شما نغمه درونی جسم و جانتان را بشنوید و به سوی آن ندای منحصر به فرد گام بردارید. وقتی یک چیزی خوب کار می کند، زیباتر به چشم می آید.

رازهای موفقیت در زندگی

مشکلات را با ذهنیت جدید برطرف کنید

شما نمی توانید مشکل را با همان ذهنیتی که آن را به وجود آورده است، حل کنید. با تغییر فکر و ذهنیت خود، مشکلاتتان را حل خواهید کرد. یقینا هر آدمی اشتباه می کند؛ اما در این میان فقط ابلهان بر خطای خود سماجت و پافشاری می کنند.

خودتان را باور کنید

لازمه سعادت و خوشبختی آدمی این است که از صمیم قلب خودش را باور کند. اول به خودتان بگویید که می خواهید چگونه باشید و سپس آنچه را لازم است انجام دهید. همیشه به گونه ای با خودتان رفتار کنید، انگار همانی هستید که می خواهید باشید. قانون جذب را در زندگی تان جاری کنید. یقینا آنچه آرزو دارید به سمت شما جذب می شود.

تماس با کسب و کار هومه

کلام آخر برای موفقیت

اندیشه های مربوط به آرامش، لذت و سرور، عشق و محبت، رضایت خاطر و اشتیاق، تقویت کننده ترین و قدرت بخش ترین افکاری هستند  که شما می توانید در اختیار داشته باشید. با این صفات شما فردی خوشبین خواهید شد. و به جای اینکه همیشه نیمه خالی لیوان را ببینید، همواره نیمه پر آن را خواهید دید. به یاد داشته باشید « ذهنی داشته باشید که پذیرای همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست. » این اولین گام برای آغاز تغییر و دستیابی به موفقیت و حس خوشبختی است.  

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 13 =