You are currently viewing رپورتاژ آگهی حرفه یی بنویسیم
رپورتاژ آگهی حرفه یی بنویسیم

رپورتاژ آگهی حرفه یی بنویسیم

رپورتاژ آگهی حرفه یی اگر بر اساس اصول نوشتاری استاندارد و در مکان مناسب خود منتشر شود، می تواند یکی از قدرتمندترین تکنیک‌ها برای رتبه ‌بندی سئو سایت شما در گوگل باشد. رپورتاژ آگهی همانند دیگر روش های تبلیغاتی برای آنکه تاثیر و نتیجه دلخواه را به همراه داشته باشد، تابع قوانینی است که باید رعایت شود.

تعریف رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغاتی است که در سایت ها و نشریات خبری و پربازدید منتشر می شود. محتوایی که شامل کلمات کلیدی است و با هدف تبلیغات برای یک برند یا محصول و خدمات یک کسب و کار نوشته میشود. و درون این محتوا تعدادی کلیدواژه‌ را انتخاب کرده‌اید که از سایت‌های خبری به سایت شما لینک شود.

رپورتاژ آگهی حرفه یی

اهمیت رپورتاژ

رپورتاژ یکی از ابزارهای گوگل در تعیین ارزش گذاری سایت شما است. رپورتاژ آگهی با حضور رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در میان انسان ها و تاثیرگذاری آنها بر بهبود کسب و کارها، از قدیمی ترین و به روز ترین روش های تبلیغات محسوب می شود.

بک لینک های موجود در رپورتاژ خبری یک میانبر پر قدرت در رسیدن سریع مخاطبین به شما است. به همین دلیل متن رپورتاژ شما باید برای مخاطب تاثیر گذار و جذاب باشد تا بتواند قدرت کلمات کلیدی را برای شما زنده کند.

قوانین نگارش رپورتاژ حرفه یی

  • ·        رپورتاژ، یک نامه عاشقانه

رپورتاژ خبری نامه عاشقانه شما به کسی است که کاملا او را می شناسید. کارآفرینان و صاحبان مشاغل اگر می خواهند موفق شوند باید عاشق مشتریان خود باشند؛ پس رپورتاژ را بگونه بنویسید که مشتریان تان دوست دارند.

  • نامه عاشقانه با جمله یی عاشقانه

مشتریان، شیرینی قلم تان را با یک عنوان جذاب احساس می کنند. اگر دقت کنید دیگران وقتی به مطالعه و خواندن پیام تان ترغیب می شوند که در وهله اول جذب تیتر و عنوان مطلب شما شوند.

رپورتاژ خبری
  • کلمات کلیدی پرکاربرد مشتری

هر کسب و کاری زبان گفتاری و نوشتاری مختص به خود را دارد. از این رو با شناسای کلمات پرکاربرد، مشتریان و معشوق های خود را با آن کلمات جذب کنید.

  • برای نیاز مشتری بنویسید

برای نیاز مشتری بنویسید. به همین دلیل از نوشتن متنی که حس تبلیغاتی بودن محتوا را به مخاطب القا کرده و بسیار اغراق‌آمیز است و سبب می‌شود مخاطب با دیدگاهی تبلیغاتی آن را مطالعه کند، پرهیز کنید.

  • داستان های عاشقانه ماندگارند

مشتریان و مخاطبین شما از تبلیغات فراری هستند. مدیران فروش و بازاریابان باید به جای فروش سخت بر روایت داستان از طریق رپورتاژ تمرکز کنند.

  • پایان وسوسه انگیز برای رپورتاژ
تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

داستان‌ رپورتاژ خود را با یک پایان شیرین به انتها برسانید و با این‌کار، تاثیر مثبتی روی خوانندگان خود بر جای بگذارید

در صورتی که تمایل به همکاری با تیم  تبلیغات و روابط عمومی هومه را دارید، از بخش تماس با ما  آغازگر این ارتباط باشید. منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

9 + 9 =