You are currently viewing نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و حضور شرکت ها و بازدید کنندگان خارجی
نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و حضور شرکت ها و بازدید کنندگان خارجی

نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و حضور شرکت ها و بازدید کنندگان خارجی

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا در شهریورماه برگزار می شود. نمایشگاهی که تلاش شده است بعد از دو سال وقفه با حضور شرکت ها و بازدیدکنندگان خارجی زمینه مناسبی را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ایرانی فراهم آورد.

چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب شهر تهران از ۸ تا ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ با حضور فعالان سه حوزه ماشین‌آلات چاپ، بسته‌بندی و صنایع غذایی و صنعت کارتن‌سازی برپا می شود. نمایشگاهی که با رویکرد صادرات‌محور، از تجار و فعالان صنعت چاپ کشورهای مختلف آسیای میانه، کشورهای CIS و عرب زبان مثل عراق، عمان و قطر برای شرکت و بازدید از نمایشگاه دعوت های لازم از سوی سازمان ها و اصناف مربوطه انجام شده است.

بسته بندی جذاب محصولات صادراتی

آنچه که از ظاهر یک محصول آشکار می شود بیش از آن چیزی است که خود محصول میتواند انتقال دهد. به عبارت دیگر «کشش نگاه» و « ثابت کردن دید » در مورد هر محصولی که بیشتر باشد میزان فروش آن نیز بیشتر میگردد. امروزه نقش زیبایی در محصولات، به عنوان عاملی موثر بر موفقیت تجاری به اثبات رسیده است. و این مسئله دلیل توجه به بسته بندی کالا و کیفیت چاپی آن است.

بسته بندی جذاب محصولات و صادرات به کشورهای همسایه یکی از عوامل مهم در توسعه کسب و کارهای ایرانی و توسعه صادرات محصولات بویژه محصولات غیرنفتی و متعاقب آن رونق اقتصادی کشور می شود. در نمایشگاه صنعت چاپ امسال نیز تلاش شده است برای اولین بار دستاوردهای کمی و کیفی بسته بندی در ایران با جدیت بیشتر به کشورهای خارجی نشان داده شود.  

نمایشگاه و ارزش وجودی آن


محصولات صادراتی نمونه ایرانی

کشور ایران به دلیل تنوع آب و هوایی و موقعیت های جغرافیایی دارای محصولات متنوع نفتی و غیرنفتی می باشد. اما توجه مدیران در سال های گذشته بر روی مساله خام فروشی شاید روند تولید را با چالش هایی مواجه کرده باشد که یکی از صنعت های وابسته به تولید، صنعت چاپ و بسته بندی می باشد. زیرا صنعت چاپ و بسته بندی زمان به رشد واقعی خود دست می یابد که مسیر تولید از خام فروشی به تولید واقعی تغییر یابد.

موفقیت در صادرات محصولات ایرانی و ارزش صادرات به کشورهای همسایه از یک سو به تجربه، توانایی و تعامل خارجی مناسب میان دو کشور و از سوی دیگر به کیفیت محصول وابسته است. و کیفیت محصول نیز به دو عامل کیفیت ارائه محصول و کیفیت خود محصول وابسته است. محصولات ایرانی با یک بسته بندی شیک و زیبا می توانند گوی سبقت را در بازارهای جهانی از رقبای خود بگیرند.

در چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ امسال با پوشش اختصاصی تمام زنجیره تولید حوزه ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری را در بخش‌های صنایع غذایی و نوشیدنی‌ها، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پخت نان، شیرینی و شکلات، کالاهای غیر غذایی و صنعتی میتواند موجب تعاملات سازنده میان تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و خارجی باشد.

نمایشگاه و ارزش وجودی آن

امروزه نمایشگاه از شکل ابتدایی خود خارج شده و صرفا محلی برای خرید وفروش کالا نیست، بلکه برخی از افراد در خلال برپایی نمایشگاه بدنبال اهداف خاصی از جمله یافتن شغل مناسب،کسب اطلاعات تخصصی مشاغل، آشنایی با صنعتگران و ایجاد ارتباط با دیگر تولید کنندگان می باشند.

نمایشگاه یک فرصت ویژه با ابعاد مختلف تجاری است که شرکت‌ها و سازمان‌ها با شناخت دقیق ویژگی‌های هر نمایشگاه و انتخاب و تصمیم به حضور آگاهانه، می‌توانند بهره برداری‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلفی مانند برندسازی، اطلاع رسانی و بازاریابی داشته باشند.

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف برای شرکت در نمایشگاه به طور معمول بخش‌های روابط عمومی، بازاریابی و فروش ارتباط بیشتر و نزدیک‌تری با مسائل نمایشگاهی دارند و مدیریت امور نمایشگاهی سازمان بر عهده این واحدها است.

بسته بندی جذاب محصولات صادراتی

نمونه کارهای چاپ و طراحی

نمونه کارهای چاپ و طراحی در فضایی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و با برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی پیرامون موضوعات مختلف چاپ و بسته‌بندی و مباحث مربوط به آن توسط استادان و پیشکسوتان این حوزه برای علاقه مندان و فعالان به نمایش گذاشته می شود. دپارتمان چاپ و طراحی هومه نیز تلاش می کند نمونه کارهای چاپ و طراحی هومه را از روش های مختلف به توجه علاقه مندان و فعالان خارجی و داخلی این نمایشگاه برساند.

چاپ انواع لیبل های پشت چسبدار از قبیل : چاپ لیبل مواد غذایی، چاپ لیبل های دارویی، چاپ لیبل امنیتی یا لیبل هولوگرام، لیبل ضمانت اصلات کالا، چاپ لیبل طلاکوب، چاپ انواع لیبل های خاص، چاپ لیبل پی وی سی ( PVC ) یا متالایز و چاپ لیبل ترانسپارنت از خدمات گروه چاپ و طراحی هومه می باشد. که با کیفیت و قیمت رقابتی آماده خدمت به دهی به فعالان و تولیدکنندگان می باشد.

مشاوره چاپ و بسته بندی محصولات

مشاور چاپ و بسته بندی نیز بعنوان فردی که با تکنولوژی و امکانات بسته بندی و خدمات پیش از چاپ و پس از چاپ آشنایی دارد، می تواند در تحقق مشاوره بازاریابی برای توجه به جنبه روانشناختی بازار هدف و اصول برندسازی همراه مناسب شما در توسعه کسب و کارتان باشد.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

دپارتمان چاپ و طراحی هومه نیز در نمایشگاه صنعت چاپ و همچنین در کنار دیگر فعالان صنعت چاپ و بسته بندی تلاش می کند با طراحی لیبل زیبا و حرفه یی، خدمات پیش از چاپ و خدمات پس از چاپ و انجام مشاوره های حرفه یی همراه مناسبی برای شما و کسب و کارتان باشد.

شماره تماس با هومه : ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ / ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۴۸

هومه! مبتکر در بهبود تجارت شما

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 2 =