You are currently viewing رپورتاژ خبری چیست و چرا برای کسب وکارها مهم است- انتشار رپورتاژ سلامت
رپورتاژ خبری چیست؟ انتشار رپورتاژ سلامت

رپورتاژ خبری چیست و چرا برای کسب وکارها مهم است- انتشار رپورتاژ سلامت

رپورتاژ خبری چیست و چرا رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی برای کسب وکارها و افراد تاثیرگذار ( اینفلوئنسر ) در رونق کسب وکارشان بسیار مهم است. و می بایست بعنوان در تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی بعنوان یک اصل قرار بگیرد.

رپورتاژ سلامت نیز با توجه به گستردگی خدمات پزشکی، درمانی و زیبایی در سطح کشور و تمایل مردم به امر زیبایی، شناخت پزشکان متبحر در این زمینه و همچنین مراکز درمانی و زیبایی صاحب نام، برای پزشکان، پیراپزشکان و فعلان حوزه سلامت ضروری است.

تولیدکنندگان، صاحبان مشاغل و افراد تاثیرگذار می بایست از رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی بعنوان یک ظرفیت تاثیرگذار استفاده کنند. زیرا حضور نام افراد و کسب وکار در صفحات رسمی و معتبر بیانگر حضور و فعالیت رسمی شما در فضای کسب وکار است.

رپورتاژ یکی از فعالیت های روابط عمومی است. که روابط عمومی ها از طریق ارتباط موفق با رسانه ها از رپورتاژ به درستی استفاده می کنند.

رپورتاژ خبری چیست

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یک تبلیغ متنی در فضای مجازی یا رسانه های چاپی است. و از آنجا که محتوا در رسانه های الکترونیکی هرگز نمی میرد، می تواند بصورت مستقیم و غیرمستقیم مشتریان را با محصولات و خدمات تولیدکنندگان آشنا کند.

رپورتاژ در نشریات سنتی

انتشار رپورتاژ در نشریات سنتی بویژه نشریات مکتوب هر چند با مشکلاتی از قبیل زمان بر بودن انتشار در مناطق جغرافیایی، سلطه تیم سردبیری بر روند مطالب تولید شده، قابلیت سانسور اخبار و مطالب تولید شده، همراه بوده است؛ اما در زمان نه چندان دور یکی از گزینه های مهم تبلیغات بود.

بدلیل محدودیت در رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری علاوه بر ایجاد رقابت و پرداخت هزینه های بیشتر فضای تولید و انتشار رپورتاژ را برای کسب وکارها بویژه کسب وکارهای کوچک و نوپا با مشکلاتی همراه می کرد.

رپورتاژ در فضای رسانه نگاری الکترونیک

رپورتاژ در فضای رسانه نگاری الکترونیک یا همان فضای مجازی به چند دلیل از قدرت بسیار بالا و کاربردی برخوردار است؛ که چند مورد از این موارد به قرار زیر می باشد.

  • امکان استفاده از مولتی مدیا در متن رپورتاژ
  • امکان انتشار رپورتاژ در رسانه های مختلف
  • امکان تولید رپورتاژ در تعداد نامحدود بصورت پولی و غیرپولی
  • قدرت بیشتر تولیدکننده رپورتاژ بر رسانه ها
  • هایپرلینک شدن ( درشت شدن متن یا تصویر دارای لینک ارجاع دهنده به سایت شما ) در متن رپورتاژ و همچنین درگاه ورودی مشتریان به محیط مجازی کسب وکار شما
  • رپورتاژ در رسانه های الکترونیکی بصورت دائمی همیشه پویا و قابل استفاده است.
  • رپورتاژ در در رسانه ها، زمان و مکان ندارد و در همه نقاط دنیا در دسترس مردم جهان است.
  • بدلیل استفاده عمومی از ابزارهای دیجیتال از قبیل تلفن های همراه، فراگیری مردم از رپورتاژ جدی تر است.
  • با انتشار رپورتاژ در فضای مجازی، تیراژ رپورتاژ به تعداد کاربران قابل ورود به کانال ارتباطی قابل افزایش است.
  • بدلیل قابلیت اندازه گیری محتوا در فضای مجازی، از طریق رپورتاژ آگهی می توان مدیریت مخاطبان هدف را کنترل کرد.
  • مخاطب رسانه الکترونیک، تک منبعی نیست. و از طریق تولید رپورتاژ در منابع مختلف رسانه هایی شما را به منابع مختلف وصل می کند.
  • مدیریت و کنترل اعتبار منبع در رسانه های الکترونیک یک خصوصیت بارز است. و همین امر موجب می شود با انتشار رپورتاژ در منابع خبری مهم، بر اعتبار برند خود بیفزایید.
رپورتاژ سلامت

تولید و انتشار رپورتاژ در حوزه سلامت

دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه با حضور برخی از نویسندگان و فعالان روابط عمومی در حوزه سلامت، میتواند بعنوان یک حامی مناسب برای کادر پزشکی و پیراپزشکی و فعالان در حوزه سلامت باشد.

پزشکان و پیراپزشکان و فعاللان در حوزه سلامت بدلیل فعالیت های متنوع و خدمات گسترده و رقابت بالا در ارائه خدمات بهتر در زمینه درمانی و زیبایی نیازمند شناخت بیشتر مردم هستند.

معرفی و شناسایی پزشکان متبحر و متخصص در زمینه های مختلف درمانی، برای بهره گیری از خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی یکی از دغدغه های اصلی مشتریان و بیماران است. و جستجو در فضای مجازی یکی از راه های شناسایی پزشکان متبحر و مراکز درمانی نمونه هستند.

روابط عمومی هومه با سالها تلاش و سابقه تخصصی در حوزه سلامت می تواند در مسیر تدوین کمپین های تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ خبری و یا رپورتاژ آگهی در حوزه سلامت همراه مناسبی برای شما پزشکان و فعالان حوزه سلامت باشد.

تولید رپورتاژ خبری برای پزشکان و پیراپزشکان بدلیل حضور روابط عمومی حرفه ای و برندسازی اینترنتی برای کسب وکارها،  با تیم هومه قابل انجام است. هومه مبتکر در بهبود تجارت شما!

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

جا دارد در این مقاله از زحمات شبانه روزی و بی شائبه کادر درمانی و پشتیبانی حوزه بهداشت و درمان و آموزش و روابط عمومی های حوزه سلامت که در بحران همه گیری کرونا خوش درخشیدند، تشکر و قدردانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 4 =