You are currently viewing طراحی سایت اختصاصی / طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت اختصاصی / طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت اختصاصی / طراحی سایت وردپرس

برای آنکه بخواهیم مسیر کسب و کار خود را آنلاین کنیم و گستره جغرافیایی کسب و کار خود را فرامرزی کنیم، یقینا با ایجاد وب سایت اختصاصی و بهینه شده، می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. طراحی سایت با یک مشاوره خوب آغاز می شود !؟

چرایی اهمیت طراحی سایت

ورود به بازارهای دیجیتال و فعالیت در فضای آنلاین جزو جدایی ناپذیر کسب و کارها جهت ارائه خدمات حرفه ای در فضای وب و شکستن مرزهای کوچک محیطی، به ساده ترین شکل ممکن است. طراحی سایت به دلیل نقش و تاثیر بسزای اینترنت و خدمات الکترونیکی در زندگی روزمره مردم جهان، می تواند به هر کسب و کاری اعتبار و جایگاه ویژه ای به جهت فروش و ارائه خدمات دهد. از این رو اگر به فعالیت در زمینه طراحی سایت علاقه مندید اما پیش زمینه‌ای در مورد این موضوع ندارید تا انتهای این مقاله با هومه همراه باشید تا به شما بگوییم برای راه اندازی سایت حرفه ای چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید.

طراحی سایت و تولید محتوا

سایت مناسب کسب و کار شما چیست ؟

وقتی به صفحات شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنید، با عناوینی چون؛ طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت املاک و مستغلات ، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی و … بر می خورید، که نشانگر اهمیت شناخت طراح سایت از کسب و کار شما است. قبل از آنکه به بهترین شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید، پاسخ این چهار سوال را داشته باشید.

  • مشتریان شما چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
  • دلیل استفاده مشتری از سایت شما چیست؟
  • ویژگی های سایت رقبای شما چیست؟
  • موضوع اصلی سایت شما چیست؟

امکانات طراحی سایت را بشناسیم

گرافیک پیش ساخته سایت، مقدار هاست مورد نیاز سایت، خرید دامنه سایت، پشتیبانی، آموزش ادمین سایت و خدمات جانبی دیگری که در بسته های طراحی سایت شرکت های طراحی به چشم می خورد. ولی آگاهی در مورد این چند مورد ضروری و لازم است.

  • دامنه سایت را می بایست خودتان خرید کنید. و خرید دامنه کسب و کارتان را به کسی نسپارید. با وسواس کامل این کار را انجام دهید. سعی کنید حتما دامنه com و ir را خریداری کنید. در صورت تمایل می توانید پسوندهای دیگر را نیز خرید کنید. این اقدام با رشد کسب و کارتان اهمیت خود را نشان می دهد و به مرور یک نوع برندسازی محسوب می شود.
  • هاست سایت شما مغز و ذخیره ساز اطلاعات سایت شما است. پس خرید هاست را خودتان و با حساسیت بالا انجام دهید.

نکته مهم ؛ قبل از خرید هاست از شرکت های فروشنده هاست و انتخاب مقدار حجم مورد نیاز برای سایت، حتما از مشاوره افراد حرفه ای استفاده کنید.

  • اگر کسب و کار شما کوچک است، یا اطلاعات شما زیاد نیست و تنها جنبه اطلاع رسانی دارد، اگر خدمات الکترونیکی شما محرمانه نیست؛ اگر برای شروع نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید؛ اگر استاندارد در کنار هزینه معقول برایتان در اولویت است. حتما به پیشنهاد ما فکر کنید. ما به شما؛ طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کنیم. طراحی با وردپرس این امکان را به شما می دهد تا در کنار یک سایت کاربردی با قالب ها و اصول استاندارد بین المللی طراحی سایت ، یک سایت با قیمت مناسب و حرفه ای و با کاربری ساده داشته باشید.
  • برای طراحی سایت با افراد حقوقی و صاحب نام قرارداد طراحی سایت ببندید. زیرا آنها موظف به رعایت قانون هستند و از همه مهمتر اعتبار برند برایشان بسیار مهم است. ما در مجموعه طراحی سایت و تولید محتوا هومه در کنار شما هستیم.
طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت اختصاصی و سئو سایت

تولید محتوا برای سایت را جدی بگیرید

حرفه ای ترین سایت جهان نیز بدون تولید محتوا بی فایده است. کالای تولید شده در فضای مجازی محصولات نیست! بلکه کلمات و تصاویر هستند. بارگذاری هدفمند تصاویر، ویدئوها و کلماتی که روزانه در سایت بارگذاری می کنید، شما را در صدر جستجوهای فضای مجازی قرار می دهد.

سایت حرفه ای ، سایتی است که مردم بخواهند بیشتر در آن بمانند، وقت خود را با آن بگذرانند و مرتبا از آن بازدید کنند. محتوای سایت باید جذاب و گیرا باشد و ایجاد یک محیط اجتماعی را برای بازدیدکننده فراهم آورد و تبدیل به یک جامعه جذاب شود. قبل از طراحی سایت و راه اندازی فضای کسب و کار مجازی خود، نیروی انسانی تولید محتوای خود را استخدام کنید. کارشناسان حرفه ای تولید محتوا در مجموعه هومه در ادامه طراحی سایت همراه شما هستند.

نکته مهم : برای افزایش سرعت باز شدن صفحه سایت، عکس های خود را با کیفیت زیر ۱۰۰ میگ بارگزاری کنید.

نکته مهم : فیلم های تولید شده تبلیغاتی خود را بر روی فضای هاست خود ذخیره کنید.

نکته مهم : مقالات مرتبط با موضوع فعالیت خود را بصورت منظم و با یک برنامه دقیق بارگزاری کنید.

نکته مهم : سئو پادشاه سایت است. پادشاه بی چون و چرای سایت و فضای مجازی شما، سئو است

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

سایت خوب طراحی کنیم

داشتن یک سایت خوب و حرفه‌ای به اعتبار شما در بین رقبا، افزایش فروش، اعتماد مشتریان، دادن اطلاعات بیشتر، کمک به قسمت فروش مجموعه و پیشرفت کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. وب‌سایت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که از نظر بصری دلپذیر و جذاب باشد و در عین حال دقیقاً همان چیزی را که مخاطبان شما به دنبال آن هستند ارائه ‌دهد.

سایت یک زمینه فعالیت و یک سبک تجارت است. بنابراین به سادگی از کنار آن رد نشوید. برای اینکه کسب وکار خود را به یک سایت و فضای اینترنتی حرفه یی مجهز کنید، نیاز به تیم مجرب و روابط عمومی حرفه یی دارید. ما در مجموعه هومه، همراه شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

شش + 3 =