You are currently viewing چطور یک سایت حرفه یی داشته باشیم؟
چطور یک سایت حرفه ای داشته باشیم؟

چطور یک سایت حرفه یی داشته باشیم؟

سایت حرفه ای ، سایتی است که مردم بخواهند بیشتر در آن بمانند، وقت خود را با ان بگذرانند و مرتبا از آن بازدید کنند. محتوای سایت باید جذاب و گیرا باشد و ایجاد یک محیط اجتماعی را برای بازدیدکننده فراهم آورد و تبدیل به یک جامعه جذاب شود.

همه می دانند هنگام طراحی وب سایت، کار منطقی این است که نیازهای مشتری را در نظر بگیریم، خصوصا اگر در اینترنت به تجارت مشغول باشید. اگر تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمات هستید، به فکر ارائه اطلاعات و سوابق متنوع جامع و گسترده باشید، اطلاعات متنوعی که از طریق یک سایت خوب، این امکان را به شرکت و محصولات شما می دهد تا به آسانی تا انجا که امکان دارد، به طور دقیق و کامل معرفی شوید. همچنین از طریق یک سایت حرفه یی می توانید خدمات مشتری و فروش خود را توسعه و بهبود ببخشید.

همکاران حوزه روابط عمومی و گروه تبلیغات که مسئولیت مدیریت کسب وکار را بر عهده دارند برای اینکه بتوانند اهداف مجموعه کسب و کار را از طریق سایت محقق کنند باید اصولی را برای یافتن راه های متنوع به منظور کسب درآمد در اینترنت رعایت کنند، که به قرار زیر است:

برای بازدیدکنندگان سایت انگیزه ایجاد کنید

بیش از میلیون ها سایت وجود دارد. و بیش از هزاران سایت فعال در حوزه کاری شما و چندین سایت رقیب که کار را برای شما سخت می کنند. بنابراین چه دلیلی دارد که کسی وقت خود را صرف دیدن سایت شما کند؟ اگر نتوانید انگیزه های قوی جهت بازدید از سایت خود در آن ها ایجاد کنید، چرا باید شکایت کنید، اگر آنها از سایت شما دیدن نکنند؟

روش خرید خدمت مشتری از سایت

روش خرید خدمت را مشتری تعیین کند

اگر فهرست محصولات و خدمات خود را، همراه با راه های مختلفی جهت اقدام به خرید، در سایت خود قرار ندهید، فرصت های فروش را از دست می دهید. به خاطر داشته باشید، مردم هنوز شدیدا نسبت به خرید هر چیزی از طریق اینترنت، ترس و واهمه دارند. هم امکان خرید حضوری و خرید اینترنتی را به مشتریان بدهید، همراه با شماره تلفنی که هزینه تماس با آن را شما خواهید پرداخت، آدرس خیابان و شماره فکس ( نمابر ) خود.

دائما در سایت خود تغییر ایجاد کنید

شاید بتوانید مردم را یکبار وادار به بازدید از سایت کنید، ولی چطور می توانید کاری کنید باز هم به آنجا برگردند؟ حتما دائما مطالب جدید به سایت خود اضافه کنید. این همان چیزی است که باعث می شود بارها و بارها به انجا مراجعه کنند. بنابراین به ارائه پیشنهادهای ویژه، اخبار و محصولات جدیدی جهت خرید بپردازید.

تولید محتوا کنید

صفحاتی داشته باشید که از نظر محتوا و مطالب غنی باشند، نه فقط از لحاظ گرافیکی، روبات های موتورهای جستجو – نرم افزاری که برای پیدا کردن مطلب و ثبت آن به طور خودکار در موتور جستجو، در شبکه می گردد- صفحات را از روی کلمات پیدا کنند، نه از روی تصاویر.

ویژگی های یک سایت موفق

بازاریابی شبکه یی ایجاد کنید

وب سات های متعدد درست کنید و با همکاری دو طرفه با سایت های همکار که محصولات آنها مکمل محصول شما هستند، قدرت نفوذ سایت خود را بالا ببرید. این وظیفه روابط عمومی حرفه یی در سازمان و کسب و کار است. با دادن آگهی های تبلیغاتی در سایت آنها یا با معاوضه لینک، در جهت دستیابی به هدف مشترک با آنها همکاری کنید. روش های اینترنتی ابداع کنید که به شما در کسب درآمد از طریق اینترنت کمک کند.

کلام آخر!

آدرس سایت خود را در تمام تبلیغات قرار دهید، از موتورهای جستجو استفاده کنید، مشتریان احتمالی را تشویق کنید که در سایت شما ثبت نام کنند، بنرهای تبلیغاتی را مدنظر داشته باشید، اعلان های مطبوعاتی ارسال کنید، سایت خود را به سایت های دیگر لینک دهید، اتحاد و شراکت های استراتژیک ایجاد کنید، سایت خود را جذاب و گیرا کنید و بیشمار فعالیتی که می تواند سایت شما را تبدیل به یک جامعه و محیط جذاب و گیرا برای استفاده مشتریان و کاربران از سایت شما کند.

تماس با هومه

سایت یک زمینه فعالیت و یک سبک تجارت است. بنابراین به سادگی از کنار آن رد نشوید. برای اینکه کسب وکار خود را به یک سایت و فضای اینترنتی حرفه یی مجهز کنید، نیاز به تیم مجرب و روابط عمومی حرفه یی دارید.

تیم دپارتمان تبلیغات و روابط عمومی هومه با سال ها تجربه در حوزه روابط عمومی و مدیریت سایت می تواند همراه خوبی برای رونق کسب و کار شما با تکیه بر قدرت نقوذ سایت شما باشد.

هومه! مبتکر در بهبود تجارت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 12 =