You are currently viewing چاپ لیبل متالایز / لیبل لوکس و نقره ای
چاپ لیبل متالایز / لیبل لوکس و نقره ای

چاپ لیبل متالایز / لیبل لوکس و نقره ای

لیبل متالایز ( لیبل نقره ای ) یکی از انواع لیبل پی وی سی است که دارای سطحی بسیار خاص و مانند فلز دارد. و با توجه به ظاهر براق و رنگ خاص آن، لیبل لوکس محسوب می شود. به دلیل چاپ فلکسو لیبل در مجموعه طراحی و چاپ لیبل هومه شما می توانید با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی سفارش لیبل خود را ثبت و از ما تحویل بگیرید.

لیبل متالایز چیست؟

لیبل متالایز به دلیل جنس آلمینیومی، براق و ضد خش بوده و به دلیل رنگ خاص آن امکان انعکاس نور و حالت رفلکتیو دارد. این ظاهر زیبا در لیبل متالایز موجب شده تا در بسیاری از محصولات و برندهای لوکس و ارزشمند استفاده شود.

یقینا با توجه به خصوصیات لیبل های پی وی سی ( PVC )، لیبلی که بتواند در برابر رطوبت، مواد شوینده، مواد اسیدی و غیره مقاومت داشته و لیبل ضدآب باشد، در هر نوع صنعت و هر شرایطی قابلیت استفاده دارد. بنابراین برای هر نوع محصول و برندی گزینه ایده آل به حساب می آید. مجموعه طراحی و چاپ لیبل هومه با قابلیت چاپ لیبل هفت رنگ می تواند شما را در تهیه این لیبل همراهی کند.

چاپ لیبل رول فلکسو متالایز

ویژگی های لیبل متالایز

چاپ لیبل متالایز از جمله لیبل هایی است که برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این چاپ از کیفیت مناسبی نیز برخوردار بوده و قابلیت تطبیق با محصولات مختلف را دارد. از این رو در جلب اعتماد خریداران و مشتریان شما اهمیت قابل توجهی دارد.

ظاهر آینه ای و براق چاپ برچسب متالایز باعث شده که در بسیاری از محصولات شیک، لاکچری و لوکس مورد استفاده قرار بگیرد. افرادی که تمایل دارند برند خاص و گران قیمتی را به فروش برسانند، از این نوع چاپ استقبال می کنند.

بسته بندی محصول، چاپ و برچسب انتخابی خود را متناسب با نوع محصول و خدمات انتخاب کنید. از این رو زمانی که شما به عنوان یک مدیر و کارفرما چاپ لوکس و خاصی را برای محصول خود انتخاب می کنید، احتمالاً به دنبال مشتریان خاصی نیز هستید. لیبل انتخابی نشان می دهد که محصول عرضه شده بسیار با کیفیت، شیک و متفاوت است.

لیبل متالایز با طلاکوب

چاپ لیبل متالایز

چاپ لیبل متالایز بدون محدودیت و در اندازه و ابعاد مختلف انجام می شود این لیبل در رنگ های مختلفی انجام می شود اما دو رنگ طلایی و نقره ای آن بسیار پر طرفدار بوده و به دلیل خنثی بودن با هر سبک طراحی و هر نوع محصولی سازگاری دارد.

لیبل متالایز با توجه به خصوصیات ویژه آن اختلاف قیمتی زیادی با دیگر لیبل های پی وی سی ( لیبل ترانسپارنت و لیبل صدفی ) ندارد. مجموعه هومه، بعنوان یکی از برترین شرکت های طراحی و چاپ لیبل در حوزه های مختلف، می تواند جذاب ترین و خلاقانه ترین طرح ها را متناسب با خواست و سلیقه شما با نهایت ظرافت و کیفیت برایتان تولید کند.

چاپ لیبل متالایز

چاپ لیبل رول فلکسو متالایز

برای چاپ لیبل ها به شیوه رول فلکسو ابتدا باید از فایل طراحی، کلیشه تهیه نمود. این کلیشه ها در چاپ رول فلکسو از جنس ژلاتین هستند و باید برای چاپ هر یک از رنگ های اصلی و یا رنگ های اسپات (ساختگی یا پنتون) اضافه ؛ کلیشه ای جداگانه ساخته شود.

سپس با استفاده از این کلیشه ها ؛ مرکب بر روی متریال چاپی (لیبل) انتقال پیدا می کند و کار چاپ به پایان می رسد. در مرحله بعدی در صورتی که نیاز به انجام خدمات پس از چاپ نظیر، یووی، سلفون، طلاکوب و … باشد؛

لیبل های چاپ شده مسیرهای متفاوتی را طی می کنند. در نهایت با استفاده از یک قالب و به کمک دستگاه دایکات لیبل ها نیم تیغ می خورند و توسط دستگاه دیگری پوشال گیری می شوند. تفکیک رنگ ها در چاپ رول فلکسو و کیفیت متفاوت آن نسبت به دیگر انواع چاپ رول لیبل، امکان چاپ در تیراژ های زیر ۲۰ هزار عدد با محدودیت هایی همراه است. برای تیراژ بالا چاپ فلکسو لیبل کاربرد دارد.  

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

طراحی و چاپ لیبل متالایز

مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. ما فقط هفت ثانیه زمان داریم تا مشتری محصول مان را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.

انتخاب یک لیبل پشت جسبدار با کیفیت و مناسب همراه با یک طراحی جذاب نقش مهمی در کاهش هزینه های تولید و افزایش جذب مشتری دارد. اگر شرکت شما لیاقت ایستادن در رده های بالای فروش را دارد. تا بتواند در بازار های ایران و جهان نقش بسزایی را ایفا کند. هومه قادر است شما راه همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

3 × پنج =