You are currently viewing لیبل زیبا چاپ کنید / چاپ لیبل پشت چسب دار
لیبل زیبا چاپ کنید / چاپ لیبل پشت چسب دار

لیبل زیبا چاپ کنید / چاپ لیبل پشت چسب دار

لیبل بصورت خودآگاه و ناخودآگاه آنچه را که به واقع درون بسته بندی شما قرار دارد، به مشتریان شما نشان می دهد. در دنیای پیچیده و پر از رقابت، توانایی برقراری ارتباطی شفاف، جسورانه و قابل قبول برای دستیابی به موفقیت و افزایش فروش امری حیاتی است.

به جرات می توان گفت، به وسیله لیبل محصول می توانیم ارزش حرفه و محصولات تولیدی خود را بالا ببریم. اگر به‌دنبال راه‌اندازی حرفه خود هستید، توصیه می‌کنیم تا طراحی و تولید لیبل محصولات‌تان را در اولویت قرار داده و هیچ‌گاه از اهمیت لیبل محصول به عنوان معرف و تبلیغ محصول خود غافل نشوید.

لیبل زیبا یک تبلیغات ارزنده

تولیدکنندگان برای کاهش هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده محصول تلاش می کنند هزینه های تولید خود را مدیریت کنند، اما این نکته بسیار مهم است که همه بزرگان موفقیت کسب وکار معتقدند که هزینه برای تبلیغات جزو هزینه های سرمایه گذاری است و باید به تبلیغات بعنوان یک ابزار استفاده کرد. و لیبل علاوه بر اینکه یکی از اجزای مهم بسته بندی محصول به شمار می رود، یک وسیله تبلیغاتی ارزشمند است.

بنابراین صاحب هر کسب‌و‌کاری که باشید، تولیدات خود را با لیبل مخصوص به خود به بازار عرضه کنید. فرقی ندارد تولیدات شما مواد غذایی باشد یا ابزارهای کامپیوتری، وجود لیبل به مخاطب نشان می‌دهد که محصول شما خاص و درجه یک است. اطلاعات روی لیبل آگاهی مخاطب درباره محصول شما را بالا خواهد برد.

طراحی و چاپ لیبل پشت چسبدار

لیبل زیبا چاپ کنید

شاید گمان کنید که لیبل را نمی شناسید و به نظرتان کاربرد زیادی در فضای تبلیغات و افزایش فروش ندارد؟! اما اگر کمی به کالاهای که در روز خرید می کنید، بیندازید، می بینید که همه کالاهای خریداری شما دارای یک لیبل هستند.

طبق گفته فرانس دی وال، عضو مرکز تحقیقات خصوصی و ملی برکس در آتلانتا، در تکامل بشر، اول حرکات و سپس مکالمه ظاهر شد. اگر چه توانایی انسان برای برقراری ارتباط موثر با پیدایش گفتار پیشرفت کرد، زبان بدن همچنان منبع قابل اطمینانی برای انتقال دیدگاه ها، احساسات و عواطف است. طراحی و چاپ لیبل بعنوان یک زبان گفتاری و حرکتی بر روی کالای تولید شده، از این قاعده انسانی مستثنی نیست.

چاپ لیبل توانایی ایجاد بصری قوی با مشتریان را دارد و نقش مهمی را در ایجاد هویت و شهرت برند ایفا می کند. از این طراحی و چاپ لیبل محصولات یک جز حیاتی از فرایند تولید و بازاریابی محصولات و حفظ رضایت و وفاداری مشتری محسوب می شود.

چاپ لیبل زیبا در بازاریابی

چاپ لیبل برای بازاریابی کسب وکار بسیار مهم و ضروری است. و مدیران کسب وکارها از لیبل برای معرفی خود و اینکه افراد اطلاعات بیشتری درباره محصول آنها پیدا کنند، اقدام به چاپ لیبل می کنند. به تعبیری لیبل ، شناسنامه کالا و معرفی کننده رسمی یک کالا و شرکت به نیازمندان آن خدمت و کالا است.

چاپ لیبل زیبا در بازاریابی محصولات

هدف اصلی چاپ لیبل ، بازاریابی و برندسازی محصولات است. برچسب ها و لیبل ها کاربردهای متنوعی دارند که ما بعنوان صاحبان کسب و کار و مجریان آژانس های بازاریابی می توانیم از آنها استفاده کنیم.

اقتصاد امروز، اقتصاد توجه است؛ چرا که امروزه طیف گسترده یی از انتخاب ها و گزینش ها برای مشتریان و مصرف کنندگان وجود دارد. و لیبل بعنوان اولین تصویر روبروی مشتری نقش اصلی توجه را دارد. نقشی که موجب وفاداری مشتری می شود، یعنی مراجعه و خرید مجدد از محصول شما.

به یاد داشته باشیم که صنعت چاپ و هنر طراحی در نمایش چهره برند کسب و کار شما به مانند کت و شلوار شماست! لیبل اولین نقطه تصویری محصول شما با مشتری است؛ به همین دلیل نیز لیبل به مثابه یک کت و شلوار، بیانگر وجهه کاری شما است.

طراحی و چاپ لیبل زیبا

ما فقط هفت ثانیه زمان داریم تا مشتری محصول مان را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. وقتی شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید یعنی یک گام موفق برای توسعه کسب وکار!

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سابقه درخشان در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی ( انواع لیبل های پشت چسبدار در متریال های پی وی سی ، چاپ لیبل کاغذی ، لیبل ترانسپارنت، لیبل متالایز و لیبل امنیتی یا هولوگرام  ) بصورت رول اختصاصی با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد.

تماس با کسب و کار هومه

قبل از چاپ لیبل اختصاصی برای خودتان بهتر است مرکزی مناسب در این زمینه را بیابید و از متخصصان این حوزه بخواهید در طراحی حرفه ای لیبل ، انتخاب جنس لیبل متناسب با کالای شما و چاپ لیبل با کیفیت برتر شما را همراهی کنند.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سال ها تجربه و نمونه کارهای موفق می توانند همراه مناسبی برای موفقیت کسب وکار شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

13 + 13 =