You are currently viewing تولید لیبل پشت چسب دار تخصص دپارتمان چاپ و طراحی هومه / چاپ لیبل خام رول با بهترین قیمت و کیفیت
تولید لیبل پشت چسب دار

تولید لیبل پشت چسب دار تخصص دپارتمان چاپ و طراحی هومه / چاپ لیبل خام رول با بهترین قیمت و کیفیت

مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. شما فقط هفت ثانیه زمان دارید مشتری محصول شما را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است.

چرا چاپ و طراحی هومه

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بهره گیری از کادر معتبر قادر است شما را در رسیدن به خواسته هایتان کمک کند. انتخاب یک لیبل پشت جسبدار با کیفیت و مناسب همراه با یک طراحی جذاب جز توانایی های ما است. شرکت شما لیاقت ایستادن در رده های بالای فروش را دارد. تا بتواند در بازار های ایران و جهان نقش بسزایی را ایفا کنید. ما قادر هستیم شما را همراهی کنیم.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی (انواع لیبل های پشت چسبدار در متریال های پی وی سی – کاغذی – ترنسپرنت و متالایز و امنیتی  ) بصورت رول اختصاصی با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد. و خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد.

لیبل پشت چسب دار و کاربرد آن

لیبل پشت چسب دار نقش مهمی را در بازار امروز بر عهده دارد. وظایفی همچون بیان ویژگی ها، معرفی و ثبت برند، تاریخ مصرف و وجه تمایز ها است. ولی مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است.

از مهمترین مزایا و کاربردهای استفاده از لیبل پشت برچسب دار، میتوان به افزایش فروش با توجه به گستردگی در طراحی، معرفی برند با توجه به طراحی برند، قالب رول بودن بهترین گزینه برای بالابردن سرعت تولید توسط دستگاه های خودکار لیبل چسبان، سهولت در انبار گردانی و چیدمان محصول، معرفی مشخصات اختصاصی محصول اعم از ترکیبات ،قیمت ،تاریخ تولید و …و معرفی بارکد خاص اشاره کرد.

بطور کلی عمده مصارف این نوع لیبل ها در صنایع نساجی، پوشاک، لوازم التحریر، بسته بندی مواد غذایی و خشکبار، کتابخانه، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیک و …می باشد.

لیبل پشت چسبدار


لیبل کاغذی پشت چسبدار


همانطور که از اسمش مشخص می باشد. این نوع برچسب از جنس کاغذ نیمه گلاسه بوده که نه خیلی براق و نه کاملا مات میباشد. بیشترین کاربرد در صنعت لیبل را دارا بوده به طوری که در بیشتر از ۵۰ درصد از محصولات از این نوع لیبل استفاده می شود.

همانطور که از اسمش مشخص می باشد. این نوع برچسب از جنس کاغذ نیمه گلاسه بوده که نه خیلی براق و نه کاملا مات میباشد. بیشترین کاربرد در صنعت لیبل را دارا بوده به طوری که در بیشتر از ۵۰ درصد از محصولات از این نوع لیبل استفاده می شود.

لیبل های کاغذی پشت چسب دار انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه، نیمه گلاسه، مات) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی، بنفش، قرمز و….). در حقیقت لیبل های کاغذی را میتوان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند (فنلاند، جک و فاسون آلمان، رول کاور ایتالیا و….) و از نظر خاصیت چسبندگی به صورت پرچسب و معمولی میباشند.

نوع پوشش استفاده شده روی این لیبل میتواند یووی براق و یا مات و همچنین روکش سلفن براق و مات باشد. همچنین امکان طلا کوب یا نقره کوب بر روی این جنس میسر میباشد.

ویژگی های فنی لیبل های پشت چسبدار

چسبندگی مقاوم در برابر حرارت چاپگر های رومیزی

چسبندگی مناسب بروی شیشه ، کاغذ ، فلز ، پلاستیک و …

دارای خصوصیات نوشتاری مناسب

ریبون پیشنهادی وکس؛ وکس رزین

مهمترین مزایای استفاده از لیبل

۱ تطبیق پذیری

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برچسب‌ را فقط برای معرفی محصولات می‌توان استفاده کرد. در صورتیکه برچسب‌ها دارای کاربردهای دیگری نیز هستند و شما می‌توانید اطلاعات مهم دیگری مانند قیمت فروش، بارکد یا تاریخ را نیز بر روی آن درج کنید. یا حتی می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را بر روی برچسب یا لیبل‌ها چاپ کنید، تا بتوانید به معرفی و برندینگ کسب‌وکار خود در نزد مشتریان بپردازید.

تنوع رنگ لیبل پشت چسبدار

۲ مقرون به صرفه بودن

خرید برچسب‌ها یا لیبل‌ها به صورت عمده می‌تواند موجب صرفه جویی در درآمد کسب و کار شما شود. بسته به برنامه های خاص خود می توانید آنها را به صورت رول یا ورق تهیه کنید.

۳  در رنگ ها، اشکال و اندازه های زیادی به چشم می خورند

آیا محصول شما دارای شکل عجیب و غریبی است؟ این مسئله اصلا مهم نیست، زیرا برچسب‌ها را می‌توان با اشکال و اندازه‌های مختلفی چاپ کرد، تا کاملا متناسب با محصول شما باشد. همچنین می‌توانید لیبل یا برچسب را مانند سایر محصولات چاپی مطابق با رنگ برند، یا رنگی که می‌تواند پیام شما را به مخاطبان برساند، چاپ کنید. از این رو استفاده از رنگ، شکل و یا اندازه متفاوت هم یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیبل به حساب می‌آید.

۴ طیف گسترده ای از کارکردها

لیبل‌ها یا برچسب‌ها فقط بر روی محصولاتی مانند محصولات خوراکی ( آب معدنی، نوشابه و … ) مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه داراری کارکردهای گسترده‌ای نیز هستند. به عنوان مثال می‌توان از آنها برای جدا کردن قفسه‌های یک فروشگاه یا زدن برچسب قیمت بر روی تک تک محصولات و … استفاده کرد.

۵  مداوم بودن لیبل‌ها

یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیبل‌ها، دوام زیاد آنهاست. آنها می‌توانند در برابر درجه حرارت بالا یا پایین مقاوم بوده، حتی می‌توانند در مورادی مانند رطوبت، آلودگی و حتی کشش‌های سطحی از مقاومت بالائی برخوردار باشند. به همین دلیل نیز می‌توان گفت، مداوم بودن لیبل‌ها هم یکی دیگر از مهمترین مزایای لیبل ها به حساب خواهد آمد.

۶ مدیریت زمان

از آنجا که برچسب‌ها یا لیبل‌ها به راحتی بر روی محصولات می‌چسبند و از دوام بالائی برخوردار هستند، باعث کاهش ائتلاف وقت شده و شما به راحتی در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید که آنها را بر روی محصولات بچسبانید. از اینرو مدیریت زمان هم یکی از مهمترین مزایای لیبل ها به حساب می‌آید.

چاپ لیبل رولی یا شیت؟

لیبل های پشت چسب دار بطور کلی بر اساس نوع سفارش به دو نوع لیبل رول و لیبل شیت (ورقه ای) چاپ میشوند. لیبل رول میزان دقت بسیار بالاتری برای چسبندگی روی محصولات نسبت به لیبل ورقه ای یا شیت دارد. از طرفی سرعت چسبیدن لیبل های رول روی محصولات به دلیل استفاده از ماشین آلات از سرعت چسبیدن لیبل شیت که توسط افراد روی محصولات زده میشود، بسیار بیشتر است.

لیبل ها را میتوان بر اساس نوع خواسته مشتری، بر روی انواع کاغذی، لیبل پی وی سی، شیشه ای، مگنتی، ژله ای و لیبل صدفی چاپ کرد. چاپ لیبل رول و شیت در سیناپکینگ دارای ماندگاری بسیار بالا به دلیل استفاده از جنس با کیفیت، هم بصورت کم تیراژ هم پر تیراژ و در ابعاد و اشکال مختلف تولید میشود.

بدون شک، لیبل ها بهترین راه حل برای معرفی محصولات بوده که حتی به راحتی می‌توان بر روی آن بارکد، قیمت و حتی نوع استفاده از محصولات را درج کرد. در حقیقت لیبل یا برچسب‌ یکی ازمهمترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که علاوه بر کارآمدی بالا، مقرون به صرفه بوده و حتی می‌تواند ضمن کمک به برندنیگ محصولات شما، سود بیشتری را نصیب شما کند.

لیبل های امنیتی، ضمانت اصالت کالا

مزایای سفارش به هومه

  • خدمات پیش از چاپ (تهیه فیلم و زینک )
  • استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت
  • چاپ با کیفیت بالا، بصورت اختصاصی
  • چاپ افست
  • قیمت مناسب
  • امکان چاپ رول از تیراژ ۲۰۰۰
  • سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری

تخصص و تجربه هومه در صنعت چاپ

تماس با مشاورین هومه
تماس با مشاورین هومه

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سالها تجربه و صدها نمونه کار درخشان در زمینه طراحی و چاپ، آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ می باشد.

صنعت چاپ و طراحی در رونق کسب و کار، همانند کت و شلوار شمــــاست!! کت و شلواری که بیانگر وجهه کاری شما است. صنعت چاپ و اصول طراحی می تواند یکی از مهـمترین عوامل در جــــذب مشتریان بالقوه و بالفعل شما باشد. انتخاب مناسب ترین روش چاپ و راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه و بالا رفتن  کیفیت به مشتریان نیازمند تجربه کاری است.

هدف ما ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان و رضایتمندی از خدمات چـاپ و طراحی می باشد. برای اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارها، مشاوره با کارشناسان و مشاورین برتر هومه یا استعلام قیمت با شماره تماس ۲۸۴۲۹۲۴۸-۰۲۱ یا وبسایت home-co.com ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره و سفارش هر برچسب می توانید با کارشناسان ما در دپارتمان چاپ و طراحی هومه تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار + 5 =