You are currently viewing فرایند ثبت درخواست مشاوره کسب و کار – مرکز مشاوره کسب و کار هومه
فرایند ثبت درخواست مشاوره کسب و کار

فرایند ثبت درخواست مشاوره کسب و کار – مرکز مشاوره کسب و کار هومه

کسب و کار ها در شروع، میانه راه و یا حتی در زمان انحلال به مسائلی برخورد می کنند که نیاز به مشاوره کسب و کار دارند تا وضعیت خود را بهبود داده و بتوانند بهره وری بیشتری در کار خود داشته باشند و حتی جلوی ضرر های احتمالی را بگیرند . از کسب و کارهای کوچک خانگی گرفته تا شرکت‌ها و مدیران آنها، همه و همه برای افزایش طول عمر کسب و کار خود، نیازمند مشاوره و راهنمایی می‌باشند.

بعبارت دیگر؛ همه‌ی ما انسان‌ها چه در زمینه‌ی مسائل شخصی و چه کاری، بارها و بارها نیازمند کمک و راهنمایی افراد باتجربه برای انتخاب درست و بهینه هستیم. انتخاب‌هایی که ممکن است مسیر زندگی ما را کاملاً تغییر دهند؟!

چراکه امروزه به دلیل پیچیده شدن ماهیت کسب و کارها و درهم تنیدگی نکات و مباحث مختلف با یکدیگر، نیاز به مشاوره‌ تجاری صدچندان گردیده است که همین نیازمندی، فلسفه‌ی اصلی شکل‌گیری « کارگزاری کسب و کار هومه » در سال ۱۳۹۸ بود.

چه افرادی به مشاوره کسب وکار هومه نیاز دارند؟

چه افرادی به مشاوره کسب وکار هومه نیاز دارند؟

  • برای شروع کسب وکار خود ایده دارید، ولی مراحل شروع کار را نمی دانید.
  • کسب و کار خود را دارید و مایل به گسترش آن هستید.
  • هیچ ایده یی ندارید، اما مایل هستید کسب وکار خودتان را راه اندازی کنید.

ارائه خدمات مشاوره در قالب برنامه ریزی راهبردی ‎برای واحدهای کسب و کار و بنگاه های اقتصادی در سطوح ورود به بازار، رقابت پذیری و استراتژی های اجرایی شامل تبیین و تدوین مأموریت، چشم انداز و اهداف استراتژیک، تدوین استراتژی ها، بررسی عملکرد واحدهای کسب و کار و بنگاه های اقتصادی و تدوین برنامه های اجرایی به منظور نیل به اهداف استراتژیک از جمله خدمات هومه در بخش مشاورههای راهبردی است.

اقسام مشاوره کسب و کار در هومه

  • مشاوره کسب و کار ساعتی
  • مشاوره کسب و کار پروژه یی
اقسام مشاوره کسب و کار در هومه

انواع روش های مشاوره ساعتی

  • مشاوره حضوری کسب وکار
  • مشاوره تلفنی کسب وکار
  • مشاوره آنلاین کسب وکار
انواع روش های مشاوره ساعتی

با توجه به دانش و تجربیات تیم مشاورین برتر هومه، مشاوره در کلیه مراحل تأسیس کسب و کارهای زودبازده از جمله تهیه برنامه کسب و کار، اخذ مجوزهای لازم از ارگان‎های نظارتی جهت تاسیس و راه اندازی از ارگان‎های نظارتی، پذیره نویسی و برنامه عملیاتی راه اندازی، یکی از محورهای کارگزاری کسب وکار هومه می‎باشد.

هزینه مشاوره کسب و کار

هزینه مشاوره کسب و کار
هزینه مشاوره کسب و کار

دیگه نیازی به پرداخت هزینه زباد بابت جلسات طولانی نیست و کافیه فقط به‌ازای هر دقیقه خدمت مشاوره که می‌گیری، هزینه پرداخت کنید!​ معیار هزینه جلسات مشاوره یک ساعتی، در مجموعه هومه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان می باشد. و شما می توانید به تناسب زمان مورد نیاز خود پرداخت و زمان مشاوره خود را تعیین کنید.

پس هرچه سریعتر به کمک استادان و مشاورین برتر هومه ، هر مهارتی لازم داری یادبگیر و به پشتوانه متخصصین با تجربه (در حوزه‌های مختلف)، کسب‌وکارتان را راه‌ اندازی و یا رونق و توسعه بدهید. و تا می توانید با خیال راحت به حضور مقتدرانه در بازارهای جهانی فکر کنید!​

مشاوران هر یک از حوزه‌های تخصصی، افراد خبره‌ای هستند که رزومه و صلاحیت آنها جهت ارائه مشاوره تخصصی کسب و کار (Business Consulting) به تایید گروه هومه رسیده است

جهت ثبت درخواست مشاوره تخصصی کسب و کار از مشاورین برتر هومه، از طریق واتس اپ توضیح کوتاهی پیرامون موضوع و مساله مشاوره ، به همراه نام و نام خانوادگی ارسال نمایید، تا از طریق مدیریت مجموعه، در اسرع وقت و به منظور هماهنگی زمان مشاوره تخصصی کسب و کار، با شما هماهنگی های لازم انجام شود.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

اگر به دنبال موفقیت در کارآفرینی و یا داشتن کسب و کاری پرسود آن هم در تراز بازارهای داخلی و خارجی هستید، حتما از گروه هومه مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − شش =