You are currently viewing لیبل؛ زبان بدن بسته بندی محصولات
لیبل؛ زبان بدن بسته بندی محصولات

لیبل؛ زبان بدن بسته بندی محصولات

زبان بدن رساتر از هر واژه ای که به زبان می آید، سخن می گوید. اگر بخواهیم به دیگران بگوئیم که کیفیت محصول ما عالی است، یا همه موارد مربوط به سلامتی شما را رعایت کرده ایم، یا محصولی برای ذائقه و نیاز مشتری ها تولید کرده ایم، لیبل بسته بندی محصول شما ، افکار، دیدگاه ها و عملکرد شما را نشان می دهد.

لیبل بصورت خودآگاه و ناخودآگاه آنچه را که به واقع درون بسته بندی شما قرار دارد، به مشتریان شما نشان می دهد. در دنیای پیچیده و پر از رقابت، توانایی برقراری ارتباطی شفاف، جسورانه و قابل قبول برای دستیابی به موفقیت و افزایش فروش امری حیاتی است.

لیبل چیست ؟

یک نشان نما که متناسب با نوع محصول و بسته بندی، در اجناس مختلف فلزی، چوبی، کاغذی و … بر روی یک نهاده پیوست شده و اطلاعاتی در ارتباط با آن می دهد. مصرف کننده هنگام مشاهده اطلاعات بر روی لیبل، می تواند انتخاب بهتری را برای خود انجام دهد.

به یک معنی لیبل، حلقه اتصال آن چیزی است که تولیدکننده می خواهد برای اقناع مشتری بکار بگیرد. و تبلیغات خود را هدفمند کند.

لیبل چیست

زبان بدن لیبل چیست؟

مطابق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور آلبرت محرابیان از دانشگاه کالیفرنیا در شهر لس آجلس، در ارتباط رودررو میان دو انسان، ۵۵ درصد از پیام های عاطفی از زبان بدن ناشی می شود. در یک معنا « حرکات بلندتر از کلمات سخن می گویند ».

همچنین هنگامی که فردی را ملاقات می کنید بعد از گذشت هفت ثانیه با توجه به حالات چهره و حرکات بدنش می توانید بگوئید که چه احساسی نسبت به خود دارد. و برای یک گفتمان آسانسوری در مهارت ارتباطی شما تنها بین سی تا ۱۲۰ ثانیه زمان دارید. لیبل بعنوان عامل تعامل بین مشتری و محصول به حساب می اید. و همچنین با وجود اطلاعاتی که بر روی آن درج شده، عامل مهمی در هویت بخشیدن به بسته بندی محصول شما است.

لیبل بسته بندی هر کالا با ویژگی های منحصر به فرد خود، خصوصیات کالا را به صورت نوشتاری و تصویری مشخص می کند، تا مشتری در هنگام خرید نیازی به بازکردن و دیدن کالا نداشته  باشد و با مشاهده و خواندن اطلاعات، ویژگی های محصول برایش آگاه شود، تا در صورت نیاز خرید را انجام دهد.

چاپ لیبل ترانسپارنت / لیبل شیشه ای

طراحی و چاپ لیبل در دنیای امروز

امروزه با طراحی زیبا و توجه به جزئیات مناسب محصول، شما بعنوان یک مصرف کننده می توانید به ماهیت محصول درون بسته بندی پی ببرید و بفهمید که چگونه می توان آن را به کار بست؛ این محصول برای چه افرادی تولید شده و مهم تر از همه آن که باید آن را خرید یا نه؟ بسته بندی امروز برای مای مصرف کننده یک موضوع ساده نیست، پس تولید کننده ها نیز نباید به سادگی از کنار آن بگذرند.

طراحی و چاپ لیبل با ورود تکنولوژی های لیتوگرافی و چاپ کاغذ با آغاز قرن ۱۸ میلادی و پیدایش چاپ مدرن شکل حرفه ای خود را یافت، و با درج اطلاعات یا نمادهای مربوط به کالا و ایده های گرافیکی، نقش مهمی را در توسعه اقتصاد کسب و کارها و افزایش فروش ایفا کرد.  

لیبل در بسته بندی محصولات شش وظیفه مهم را بر عهده دارد :

  • شناسایی محصول
  • اطلاعات در مورد مواد تشکیل دهنده و تغذیه
  • دستورالعمل استفاده و ذخیره سازی
  • اطلاعات ایمنی
  • برندسازی و بازاریابی
  • رعایت مقررات

چاپ لیبل توانایی ایجاد بصری قوی با مشتریان را دارد و نقش مهمی را در ایجاد هویت و شهرت برند ایفا می کند. از این طراحی و چاپ لیبل محصولات یک جز حیاتی از فرایند تولید و بازاریابی محصولات و حفظ رضایت و وفاداری مشتری محسوب می شود.

لیبل چاپ کنید

طبق گفته فرانس دی وال، عضو مرکز تحقیقات خصوصی و ملی برکس در آتلانتا، در تکامل بشر، اول حرکات و سپس مکالمه ظاهر شد. اگر چه توانایی انسان برای برقراری ارتباط موثر با پیدایش گفتار پیشرفت کرد، زبان بدن همچنان منبع قابل اطمینانی برای انتقال دیدگاه ها، احساسات و عواطف است. و طراحی و چاپ لیبل بعنوان یک زبان گفتاری و حرکتی بر روی کالای تولید شده، از این قاعده انسانی مستثنی نیست.

تماس با کسب و کار هومه

چاپ لیبل پشت چسب دار کاغذی

دپارتمان چاپ و طراحی لیبل پشت چسبدار کاغذی هومه با بیش از بیست سال سابقه در زمینه خدمات طراحی لیبل ، پیش از چاپ و چاپ لیبل همراه شما در تولید یک لیبل کاغذی منحصر به فرد است.

ما در زمینه تولید انواع لیبل های کاغذی از قبیل : « چاپ لیبل گلاسه، چاپ لیبل متالایز، چاپ لیبل صدفی، چاپ لیبل ترانسپارنت، چاپ لیبل هولوگرام و دیگر انواع لیبل امنیتی و کاغذی می توانیم همراه شما باشیم.

هومه در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما است. « مبتکر در بهبود تجارت شما » شعار گروه هومه است.

دیدگاهتان را بنویسید

شش − چهار =