You are currently viewing چاپ لیبل ترانسپارنت / لیبل شیشه ای
چاپ لیبل ترانسپارنت / لیبل شیشه ای

چاپ لیبل ترانسپارنت / لیبل شیشه ای

چاپ لیبل به عنوان یک شیوه تبلیغاتی ارزان اما موثر برای جلب نظر مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. به جرات می توان گفت که به وسیله لیبل محصول می توانیم ارزش حرفه و محصولات تولیدی خود را بالا ببریم. لیبل، این وسیله تجاری به‌ظاهر ساده، به‌عنوان هویت محصول و یکی از اساسی‌ترین ابزارهای مورد استفاده در هر کسب‌و‌کار به‌حساب می‌آید.

چاپ لیبل ترانسپارنت یا لیبل شیشه ای چیست؟

چاپ لیبل شیشه ای یا لیبل ترانسپارنت (transparent label ) با توجه به ظاهر شفاف، طرفداران زیادی دارد. این لیبل ها بدلیل بی رنگ و شفاف بودن در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ اما بیشترین استفاده آن مربوط به تولید کارت های گارانتی، صنعت خودروسازی، بسته بندی بطری های نوشیدنی بسته بندی جعبه های محصولات آرایشی و بهداشتی، بسته بندی و چاپ لیبل صنایع غذایی و… می باشد.

چاپ لیبل ترانسپارنت یا لیبل شیشه ای

ویژگی چاپ لیبل شیشه ای

  • لیبل ترانسپرنت از انواع لیبل PVC بوده و به عنوان یک چاپ ضد آب مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ از این رو صنایع و محصولاتی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند، می توانند از این لیبل استفاده کنند. این لیبل تحت شرایط مختلف محیطی و دمایی دچار تغییر یا تخریب نخواهد شد.
  • قابلیت دید دو طرفه از ویژگی های منحصر به فرد چاپ لیبل شیشه ای است. این موضوع می تواند امکان بهتر دیده شدن محصول و برند را فراهم کند. بویژه وقتی توجه به زیبایی بسته بندی نیز ملاک است.
  • خاصیت کشسانی و پلاستیکی این لیبل، دوام و مقاومت لازم را برای چاپ برچسب ترانسپارنت فراهم می کند.
  • در چاپ فلکسو مجموعه چاپ و طراحی لیبل هومه، به دلیل استفاده از کاغذ و چسب مرغوب، چسبندگی که برای لیبل شیشه ای در نظر گرفته شده، بالا و متناسب با نوع بسته بندی لحاظ می شود.
  • امکان چاپ لیبل شیشه ای در رنگ ها و سایزهای متفاوت وجود دارد. بنابراین هر کارفرمایی با توجه به نوع محصول، برند، نیاز کسب و کار، سلیقه و نظر شخصی لیبل شیشه ای را به شکل منحصر به فردی خصوصی سازی می کند.
  • جنس لیبل ترانسپارنت از پی وی سی می باشد. ضمن اینکه ماندگاری قابل توجهی دارند، قابلیت شست و شو نیز دارند.
  • به دلیل شیشه ای بودن و امکان رویت نام، برند و بسته بند، از لیبل ترانسپارنت بعنوان برچسب پلمپ بسته بندی نیز کاربرد دارد.

تمام این ویژگی ها نشان می دهد که چاپ لیبل شیشه ای نسبت به لیبل های کاغذی ماندگار تر است و کیفیت بیشتری نیز دارد.

تماس با کسب و کار هومه

قیمت چاپ لیبل شیشه ای

هزینه چاپ برچسب شفاف، همانند دیگر انواع لیبل پی وی سی – یعنی، چاپ لیبل‌ متالایز و چاپ لیبل صدفی، به عواملی مثل مانند تیراژ، جنس، ابعاد، تعداد رنگ به کار رفته در طرح، دست چسبان یا دستگاه چسبان بودن و رول یا شیت بودن، بستگی دارد. به همین دلیل با کارشناسان مجموعه طراحی و چاپ لیبل هومه در تمام ساعات شبانه روز ارتباط برقرار کرده و قیمت نهایی را دریافت نمایید.

گفتنی است اگر لیبل شما دارای ویژگی های خاص و ویژه از قبیل طلاکوب یا نقره کوب بودن، یووی داشتن، برجسته بودن لیبل و … باشد، طبیعتا هزینه چاپ لیبل افزایش پیدا خواهد کرد.

چاپ باکیفیت لیبل محصول

تولید برچسب‌ شیشه ای توسط چاپ هومه

چاپ هومه توانسته است با بهره‌گیری از امکانات، دانش پیشرفته روز و کارشناسان حرفه یی در صنعت چاپ و با استفاده از توانایی خود در زمینه‌های مختلف چاپ اعم از طراحی لیبل، خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ به چاپ و طراحی لیبل و چاپ برچسب برای کارخانه‌ها، شرکت‌ها و صنایع مختلف دارویی، غذایی و … نموده است.

مجموعه چاپ و طراحی هومه در طراحی و چاپ انواع لیبل کاغذی پشت چسبدار اعم از شیشه‌ای یا ترانسپارت، برچسب گارانتی، برچسب گلاسه یا کاغذی، انواع لیبل‎های پی‌وی‌سی (PVC)، لیبل متالایز و … تخصص و فعالیت دارد و خدمات خاص و سفارشی در چاپ لیبل را ارائه می‌نماید.

همچنین چاپ و طراحی هومه در چاپ انواع لیبل های امنیتی و انواع لیبل هولوگرام بصورت تخصصی فعالیت داشته و توانایی طراحی و چاپ انواع لیبل هولوگرام و امنیتی را با کیفیت عالی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 3 =