You are currently viewing چاپ برچسب اسکرچ و اندازه های استاندارد آن
چاپ برچسب اسکرچ و اندازه های استاندارد آن

چاپ برچسب اسکرچ و اندازه های استاندارد آن

احتمالا روی کارت های شارژ ، کارت های تلفن ، کارت اینترنت ، کارت های گارانتی و همچنین برچسب اصالت کالا چشم تان به لیبل اسکرچ خورده است؟! همان قسمتی که توسط شما باید خراشیده شود تا عدد زیر آن نمایان شود.

ما در این مقاله کوتاه قصد داریم برای سفارش دهنده های لیبل اسکرچ یک راهنمای خرید لیبل اسکرچ (Scratch Lable ) تهیه کنیم، تا در هنگام خرید با اطلاعات مناسب یک لیبل خوب و باکیفیت داشته باشید.

لیبل اسکرچ چیست ؟

لیبل یا برچسب اسکرچ (scratch) یا لیبل رمزپوش یکی از انواع برچسب های امنیتی است که برای پوشاندن و مخفی نگه داشتن قسمتی از متن یا رمز یک لیبل یا کالا به کار می رود. پوشنده ای موقتی – با چسبندگی بالا که با خراشیدن از بین می رود و رمز شخصی دارنده کالا نمایان می شود.

دلیل چاپ لیبل اسکرچ چیست ؟

هدف از چاپ برچسب اسکرچ، ایجاد یک لایه پوششی مطمئن برای جلوگیری از خوانده شدن اطلاعاتی است که قرار بر خوانده شدن آن توسط دارنده آن کالا است. چاپ اسکرچ معمولا بر روی اطلاعات مهمی همچون کد امنیتی، نام کاربری، رمز عبور، پین کد، پسفورد و …. صورت می گیرد.

برای خواندن این اطلاعات باید لایه پوشانده شده بر روی آنها توسط مصرف کننده خراشیده شود. به طور کلی می توان گفت خراشیده شدن پوشش اسکرچ بدین معنا است که قبلا از آن کارت استفاده شده است.

ثبت سفارش و خرید لیبل اسکرچ

مزایای استفاده از برچسب اسکرچ چیست ؟

برچسب خراشیدنی و رمزپوش یا همان لیبل اسکرچ نوعی لیبل دولایه با رنگ مشکی و طوسی راه راه ( گوره خری zebra  و پلنگی ) است که پس از مخدوش شدن به حالت قبل باز نمی گردد. یکبار مصرف بودن آن نشانه ای برای ابطال و استفاده شدن است و از همین رو جزو لیبل های امنیتی قرار می گیرد.

لیبل اسکرچ از انواع لیبل امنیتی است و جهت محافظت از یک شمـاره امنیتی به عنوان پین کد (pin code) ، شمـاره رمز (password) و یا کد فعال سازی (activation code) چاپ و چسبانده می شود، از این رو مشتریان اسکرچ می توانند برای شخصی سازی بیشتر و افزایش امنیت این لیبل ، آرم، لوگو و نام برند مورد نظر خود را بر روی آن درج کنند.

از مزایای این لیبل امنیتی می توان به :

  • دارای قابلیت خردشوندگی
  • کیفیت چاپ بالا
  • چسبندگی قابل قبول یعنی نباید به گونه ای طراحی و تولید شود که با یک تماس ساده آسیب ببیند
  • زیرپوشش اسکرچ با تابانیدن نور شدید قابل دیدن نیست
  • خراش خوردن راحت پوشش به وسیله ناخن
  • قابلیت چاپ در رنگ های مختلف
  • قابلیت چسباندن بر روی طیف وسیعی از لیبل ها و کارت ها

اندازه های استاندارد لیبل اسکرچ

لیبل پوشاننده اسکرچ بدلیل کاربرد آن مصارف زیادی دارد و به همین دلیل در اندازه ها و طرح های مختلف، براساس نیاز مشتریان تولید می شود. رایج ترین ابعاد لیبل اسکرچ، اندازه های ۱۶*۶ ، ۱۷*۷ ، ۱۴*۶ ، ۱۶*۷ ، ۲۵*۷ ، ۳۸*۸ و ۳۸*۱۴ میلیمتر است. همچنین برای لیبل اصالت کالا نیز ابعاد ۴۰*۲۰ و ۴۰*۱۰ میلیمتر تولید می شود.  

شما می توانید جهت ثبت سفارش و خرید لیبل اسکرچ باکیفیت با مجموعه چاپ و طراحی هومه تماس گرفته و لیبل رمزپوش خود را با بهترین کیفیت و با قیمت رقابتی دریافت کنید.

چاپ برند اختصاصی بر روی اسکرچ

قیمت لیبل اسکرچ

قیمت برچسب اسکرچ براساس تعداد لیبل در رول لیبل اسکرچ و همچنین سایز اسکرچ متفاوت و متغیر خواهد بود. اسکرچ های سایز کوچکتر قیمت پایین تری دارند و همچنین برای پوشاندن تعداد ارقام حداکثر ۶ یا ۷ رقم مناسب است.

انتخاب سایز مناسب لیبل اسکرچ

به جهت انتخاب سایز مناسب برچسب اسکرچ بهتر است متناسب با تعداد ارقام کدی که قصد پوشاندن آن را دارید، انتخاب کنید. لیبل اسکرچ در اندازه های متفاوت برای پوشش رمز های چاپ شده قابل تولید می باشد.

نحوه تحویل و چاپ لیبل اسکرچ

لیبل رمزپوش اسکرچ با استفاده از جدیدترین و به روزترین فناوری های جهان در کشور خودمان به صورت رول و شیت در رنگ ها و ابعاد مختلف چاپ و تولید می شود.

تماس با کسب و کار هومه

چاپ لیبل اسکرچ در مجموعه چاپ و طراحی هومه

چاپ و طراحی لیبل پشت چسبدار هومه با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانایی چاپ لیبل های اسکرچ در انواع سایزها و گپ های مختلف به سفارش مشتری به صورت تک، دو، چهار و هفت ردیفه با امکان چاپ سفارشی اسکرچ همچون چاپ برند اختصاصی بر روی اسکرچ را انجام می دهد.

همچنین شرکت های سفارش دهنده لیبل رمزپوش اسکرچ با توجه به نوع کاربری و ابعاد لیبل یا کارت مورد نظر خود، ابعاد درخواستی اسکرچ و ریبون های مورد نیاز خود را سفارش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان کافیست با کارشناسان مجرب هومه تماس بگیرید. این کارشناسان خبره به شما کمک می کنند با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین انتخاب را داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

2 + 4 =