You are currently viewing چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت چاپ ۶ رنگ در دپارتمان چاپ و طراحی هومه
چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت

چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت چاپ ۶ رنگ در دپارتمان چاپ و طراحی هومه

چاپ لیبل رول و شیت با کیفیت چاپ ۶ رنگ در دپارتمان چاپ و طراحی هومه به دلیل حضور کارشناسان خبره صنعت چاپ بصورت تخصصی انجام می شود. هومه با سال ها تجربه و صدها نمونه کار درخشان در زمینه طراحی و چاپ، آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز خدمات پیش از چاپ تا انتهای مراحل چاپ می باشد.

تخصص و تجربه در صنعت چاپ

صنعت چاپ و طراحی در رونق کسب و کار شما، همانند کت و شلوار شماست! کت و شلواری که بیانگر وجهه کاری شما است. صنعت چاپ و اصول طراحی لیبل حرفه یی می تواند یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتریان بالقوه و بالفعل باشد. انتخاب مناسب ترین روش چاپ و راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه و بالا رفتن کیفیت به مشتریان نیازمند تجربه کاری است. از این رو هدف هومه و فعالان صنعت چاپ لیبل و رول، ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان و رضایتمندی از خدمات چـاپ و طراحی می باشد.

خدمات پیش از چاپ (تهیه فیلم و زینک )، استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت، چاپ با کیفیت بالا ( بصورت اختصاصی )، چاپ افست، قیمت مناسب و امکان سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری از جمله مزایای سفارش به دپارتمان چاپ و طراحی هومه و دیگر فعالان معتبر در صنعت چاپ لیبل رول و شیت است.

چاپ لیبل رول و شیت

تفاوت بین لیبل شیت و لیبل رول

در صنعت چاپ لیبل انتخاب اندازه، نوع و طرح لیبل متناسب با کسب و کار و محصولات تولیدی نیازمند آگاهی و کسب مشاوره حرفه یی در این حوزه می باشد. هر کدام از انواع لیبل ها به صورت شیت و رول کاربرد متنوعی دارند و به طور کلی دو نوع لیبل رول و شیت بر اساس نوع پرینترهای موجود در بازار و نوع ورودی کاغذ چاپ به دستگاه وجود دارد.

در چاپ شیت (Sheet-fed )، کاغذ بصورت ورقه های مجزا از هم وارد دستگاه می شود؛ ولی در فناوری چاپ رول (Web-fed ) کاغذ در قالب رول های پیوسته وارد دستگاه چاپ می شود. در نتیجه این قابلیت را دارند تا به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک بروی ظروف چسبانده شوند. و به دلیل اینکه تمام لیبل ها در ردیف های جداگانه قرار گرفته اند، حمل و نقل و استفاده از آنها نیز بسیار ساده تر است. همچنین این دو فناوری چاپ از نظر ضخامت کاغذ، سرعت چاپ، صرفه اقتصادی و فرمت خروجی دستگاه نیز با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

لیبل پشت چسب دار با کیفیت مناسب

چاپ لیبل رول

چاپ لیبل رول معمولا در صنایع مختلفی مانند آرایشی و بهداشتی، غذایی، شوینده ها و … در تیراژ و تعداد چاپ بالای محصولات کاربرد دارد. برای چاپ در تعداد پایین از شیوه چاپ افست استفاده می شود و برای چاپ در تعداد کمتر از هزار عدد نیز از شیوه چاپ دیجیتال استفاده می کنند.

روش های متنوعی برای چاپ و تولید انواع لیبل ها وجود دارد. چاپ دیجیتال لیبل، چاپ افست لیبل، چاپ لیبل رولی، لیبل های امنیتی مانند هولوگرام ها و … همگی از انواع اصلی چاپ برچسب و لیبل ها به شمار می روند.

چاپ لیبل رول با فلکسو و چاپ لیبل رول با افست از پرکاربردترین چاپ های لیبل رول می باشد.

چاپ لیبل شیت

چاپ لیبل شیت یکی از متداول ترین و پرکاربردترین اقسام لیبل می باشد که در صنعت لیبل های کاغذی پشت چسبدار بر روی شیت های A4 و A3 صورت می گیرد. وقتی شما محصولی را در تیراژ پایین و یا به صورت محدود تهیه و تولید میکنید، یا محصول شما کار دست میباشد و یا در تولید جعبه و بسته بندی اختصاصی محدودیت دارید می توانید از بسته بندی عمومی استفاده نموده و برای محصول سفارشی از لیبل چسبدار اختصاصی و عمومی بصورت لیبل شیت استفاده نمایید.

لیبل گلاسه براق، لیبل کاغذی مات و لیبل شیشه یی از انواع لیبل های شیت می باشد.

لیبل شیشه یی از انواع لیبل های شیت

طراحی چاپ لیبل

مهمترین وظیفه لیبل پشت چسب دار جذب مشتری است. ما فقط هفت ثانیه زمان داریم تا مشتری محصول مان را خرید کند. در این زمان فقط لیبل پشت چسب دار را تماشا می کند. در صورتی که شما یک لیبل پشت چسب دار مطلوب داشته باشید میتواند نقش بزرگی را در تجارت ایفا کنید.

انتخاب یک لیبل پشت جسبدار با کیفیت و مناسب همراه با یک طراحی جذاب نقش مهمی در کاهش هزینه های تولید و افزایش جذب مشتری دارد. اگر شرکت شما لیاقت ایستادن در رده های بالای فروش را دارد. تا بتواند در بازار های ایران و جهان نقش بسزایی را ایفا کند. هومه قادر است شما راه همراهی کند.

تماس با ما

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی ( انواع لیبل های پشت چسبدار در متریال های پی وی سی ، لیبلکاغذی ، لیبل ترنسپارنت، متالایز و لیبل امنیتی  ) بصورت رول اختصاصی با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد، خدمات ارائه شده در مجموعه چاپ و طراحی هومه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد.

محمدرضا ترکمانی از مشاورین برتر هومه در زمینه صنعت چاپ بویژه خدمات پیش از چاپ همراه شما در انتخاب لیبل مناسب کالا و خدمات و طراحی لیبل محصولات و خدمات شماست. با هومه در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

3 + هشت =