You are currently viewing تولید انواع هولوگرام و محصولات هولوگرافی-دپارتمان چاپ هومه
تولید انواع هولوگرام و محصولات هولوگرافی

تولید انواع هولوگرام و محصولات هولوگرافی-دپارتمان چاپ هومه

هولوگرام چیست؟

اصول کلی تشکیل هولوگرام بدین شکل می باشد که از منبع لیزر پرتو ساطع شده و به دو قسمت تقسیم می گردد. که یک قسمت مستقیم به سمت فیلم و قسمت دیگر با شی برخورد کرده و انعکاس آن به سمت فیلم حرکت می کند. از تداخل این دو پرتو هولوگرام ایجاد می شود. که با پیشرفت تکنولوژی ( فناوری )  این فرایند کامل تر و کاربردی تر گردیده است.

در واقع می توان بیان کرد که تمام قدرت امنیتی هولوگرام وابسته به افکت های بکار رفته در آنها است. هر چه این افکت ها ( جلوه ) پیچیده تر و با فناوری پیشرفته تری ایجاد شود، شبیه سازی و جعل آنها دشوارتر و ناممکن تر خواهد بود.

هسته اصلی هولوگرام یا در واقع همان مستر مادر یا کلیشه اصلی و تمام آنچه که به عنوان خواص غیرقابل جعل شناخته می شود، صد در صد داخل ایران تولید می گردد و سپس وارد مرحله چاپ می شود. هسته اصلی هولوگرام در چنان سطح بالا و تنها در چند کشور معدود تولید می شود که با دستیابی متخصصان کشورمان به این سطح از فناوری ( تکنولوژی ) در حال حاضر ایران اسلامی نیز به جمع این چند کشور معدود پیوسته است.

چاپ انواع هولوگرام

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سابقه بیش از ۱۲ سال در تولید هولوگرام های سه بعدی با جلوه های پیچیده و منحصر به فرد و ضریب امنیتی بالا فعالیت می کند. و آماده همکاری با شما تولیدکننده محترم است.

ویژگی هولوگرام

هولوگرام رنگی

درخشش طرح هولوگرام در ورق ( فویل ) متالایز نقره یی در مقایسه با رنگ های دیگر بالاتر می باشد؛ اما در صورتیکه به هر دلیل نیازمند استفاده از فویل های رنگی مثل طلائی، مسی، آبی، قرمز، مشکی، سبز و … می باشد. ما امکان تولید انواع هولوگرام ها با استفاده از زیر لایه های ( فویل های متالایز ) رنگی را داریم.

هولوگرام شفاف

این برچسب ضمن دارا بودن تمامی ویژگی های امنیتی می تواند بصورت شفاف یا نیمه شفاف استفاده شود. ضمنا نوع چاپ گرم ( Hot Stamp ) آن به گونه یی است که به هیچ عنوان کندن آن از روی سطح الصاق شده مقدور نمی باشد. پوشش امضاء، مهر اطلاعات پرسنلی، اعداد، حروف و یا هرگونه اطلاعات مهم مندرج در اسنادی مثل چک، اعتبارنامه ها، اسناد دولتی، کارت های پرسنلی، پایان نامه های تحصیلی و غیره از موارد کاربرد برچسب های هولوگرام شفاف است.

هولوگرام سریال دار

در هولوگرام سریال دار برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین مدیریت و کنترل اجناس و مدارک و ردیابی آنها، شماره سریال هایی بر روی برچسب به کار گرفته می شوند که به دو دسته تقسیم می شوند:

  • شماره سریال چاپی
  • شماره سریال برجسته

این امکان وجود دارد که پس از تولید هولوگرام، کدهایی شامل اعداد یا حروف را به صورت سریال، رندوم، تاریخ و یا هر ترتیب دیگری بر روی آن چاپ نمود. ضمنا می توانید بارکد دوبعدی و یا معمولی را با افکت های هولوگرامی تلفیق کنید.

چاپ انواع لیبل های امنیتی

هولوگرام نقش برگردان ( Void )

معمولا برچسب های هولوگرام به صورتی تولید می شوند که در صورت کندن برچسب، فقط لایه محافظ پلاستیکی آن کنده می شود و قسمت متالایز که حاوی طرح هولوگرام می باشد بر روی سطح باقی می ماند که قابل برداشتن نیست.

این امکان وجود دارد که هولوگرام به صورتی تولید شود که پس از کنده شدن فقط قسمت هایی از آن بر روی سطح به صورت یک طرح یا متن باقی بماند. در این حالت که به VOID معروف است معمولا عباراتی نظیر Void، کنسل شد و باطل شد یا طرح های شطرنجی، لانه زنبوری و … روی سطح باقی می ماند.

انواع هولوگرام

برچسب هولوگرام برگه یی ( شیت )

معمول ترین حالت هولوگرام به صورت شیت می باشد که برای استفاده و چسباندن بر روی محصول مورد نظر با دست مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه هر شیت در حدود ۱۶*۱۶ سانتیمتر است و بسته به سایز برچسب و فاصله بین برچسب ها تعداد مختلفی برچسب در هر شیت ( ورق ) وجود دارد. هولوگرام های تولیدی هومه به صورت دو دسته صدتایی داخل سلفون بسته بندی شده و داخل جعبه های بزرگتر تحویل مشتری می شود.

برچسب هولوگرام رول

هولوگرام رول معمولا بعد از تولید عملیات دیگری نظیر لیبل پرینت روی برچسب ها انجام می گیرد. با توجه به نیاز مشتری، هولوگرام ها به صورت رول بر روی هسته ده سانتی متری و با عرض با متراژ دلخواه قابل تولید می باشند.

چاپ هولوگرام ارزان و با کیفیت

نوار هولوگرام

این هولوگرام به صورت نوار در عرض های مختلف جهت پلمپ بسته بندی کالا به کار می رود. در این حالت نوار هولوگرام به هنگام جداسازی از روی سطح بسته بندی تخریب گردیده و پلمپ ابطال می گردد.

هولوگرام هات استمپ

در حالت عادی هیچگونه چسبندگی ندارد و فقط با اعمال حرارت به فیلم هولوگرام چسب فعال می شود.

طرح هولوگرام به روی سطح مورد نظر منتقل می شود که در این حالت هولوگرام تحت هیچ شرایطی قابل جداسازی از سطح نمی باشد.

هولوگرام اسکرچ

برچسب هولوگرام اسکرچ ضمن برخورداری از تمامی قابلیت های یک هولوگرام می تواند شامل ویژگی پوشش موقت اطلاعات باشد.

موارد استفاده آن در کارت های تلفن، اینترنت، کارت های اعتباری و … می باشد. بدین ترتیب به سادگی با خراشیدن روکش فیلم می توان به اطلاعات مندرج در زیر برچسب هولوگرام اسکرچ دست پیدا کرد.

تماس با کسب و کار هومه

 کلام آخر!

هولوگرام اعتبار کار شما می باشد، اصالت و کیفیت کالای شما را نشان میدهد و حس رضایت و امنیت در خرید را به مشتری القا می کند. چاپ برچسب هولوگرام کاملا قابل تنظیم، معتبر و قابل ردگیری است، بنابراین جای تعجب ندارد که توسط بسیاری از برند های مطرح جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

با ابلاغ استفاده واحدهای صنفی از بارکدهای دوبعدی یا هولوگرام دوبعدی، لزوم چاپ با کیفیت و متناسب با تیراژهای واحد صنفی، مجموعه چاپ و طراحی هومه با بیش از ۲۰ سال سابقه چاپ لیبل های امنیتی یا همان هولوگرام امنیتی و بارکدهای امنیتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مجموعه چاپ و طراحی هومه با سال ها تجربه و نمونه چاپ در چاپ انواع لیبل های امنیتی بعنوان یکی از فعالان در عرصه چاپ و طراحی آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ می باشد. برخی از نمونه کارهای چاپی مجموعه هومه را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 5 =