You are currently viewing نحوه ثبت سفارش انواع لیبل – چاپ و طراحی هومه
نحوه ثبت شفارش انواع لیبل

نحوه ثبت سفارش انواع لیبل – چاپ و طراحی هومه

برای ثبت سفارش طراحی و چاپ انواع لیبل در دپارتمان چاپ و طراحی هومه، آگاهی از یکسری اطلاعات اولیه برای ثبت و اجرای سفارش ضروری است. این اطلاعات به این قرار می باشد:

شایان ذکر است چاپ و طراحی هومه در صنعت چاپ فلکسی و چاپ افست فعالیت دارد. و سفارش های حوزه دیجیتال ثبت و توسط تیم بازاریابی به همکاران معرفی می شود.

  • جنس لیبل

انتخاب جنس لیبل متناسب با کاربرد و نوع محصول بسیار مهم و ضروری است. اگر می خواهید با انواع لیبل آشنا شوید و یا جنس لیبل خود را تعیین کنید می تواند از اینجا با انواع لیبل آشنا شوید.

  • ابعاد لیبل

ابعاد لیبل در انتخاب ماده اولیه لیبل و همچنین در تعیین قیمت چاپ لیبل لازم است.

  • تعداد لیبل

تعداد ( تیراژ ) لیبل ارتباط مستقیمی با تعیین قیمت چاپ لیبل دارد.

  • طرح لیبل

طرح لیبل یا قبل از انتخاب لیبل انجام شده است و تحویل گروه چاپ هومه می گردد یا نیازمند طراحی لیبل می باشد که گروه طراحی لیبل هومه در این مرحله همراه شما است. برخی از نمونه کارهای لیبل هومه را از اینجا مشاهده کنید.

  • انتخاب نوع برش

در مرحله آخر چاپ لیبل ها بصورت رول یا شیت ( ورقه یی ) در ابعاد تعیین شده از سوی مشتری به تناسب نوع دستگاه لیبل زن و یا اندازه شیت مورد استفاده، برش داده شده و کار به مشتری تحویل داده می شود.

ثبت سفارش طراحی و چاپ انواع لیبل
موارد مهم در ثبت سفارش طراحی و چاپ انواع لیبل

نحوه ثبت سفارش لیبل

دپارتمان چاپ و طراحی هومه به منظور سهولت در ثبت سفارش، این امکان را فراهم کرده است تا با ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی از قبیل واتس آپ یا تلگرام با شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۷۹۸۴۱ توضیحات لازم را برای ثبت سفارش ارسال نمایید و سفارش خود را بصورت غیرحضوری نهایی کنید. 

اگر فایل ارسالی شما بعد از بررسی، شرایط لازم برای چاپ را داشته باشد یک پیش فاکتور برای شما ارسال مشود.

بعد از دریافت پیش فاکتور و واریز %۷۰ مبلغ آن به یکی از حساب های هومه ، حتما از طریق تلگرام و یا ایمیل به مجموعه اطلاع دهید.

بعد از تایید واریز وجه، پیش فاکتور شما تبدیل به فاکتور شده و برای شما تلگرام و یا واتساپ می شود. سپس سفارش شما در مرحله چاپ قرار می گیرد .در صورت نیاز یک نماینده از سوی سفارش دهنده بعنوان ناظر چاپ به مجموعه هومه معرفی می گردد. همچنین امکان حضور مشاور از سوی گروه هومه در مراحل چاپ سفارش شما وجود دارد.

بعد از آماده شدن جهت ارسال سفارش، با شما تماس گرفته می شود، شما می توانید بخ صورت حضوری مراجعه نموده و سفارش خود را همراه اصل فاکتور تحویل بگیرید. در صورتی که نمی توانید حضوری مراجعه نمایید، جهت دریافت سفارش با گروه فروش و بازرایابی هومه هماهنگ نمایید.

نحوه ثبت سفارش لیبل

موارد مهم :

  • سفارش هایی که تسویه نشده باشند به هیچ وجه تحویل داده نمی شوند.
  • اعتبار پیش فاکتور ها 3 روز می باشد.
  • حداقل زمان تحویل سفارش لیبل از زمان نهایی شدن طرح و تایید مراحل پیش از چاپ، ده روز کاری می باشد.
  •  اعتبار فاکتور ها یکماه بوده، لذا بعد از اتمام اعتبار فاکتور، این مجموعه هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارش شما نخواهد داشت.
  • شخصی که برای سفارش و یا تحویل کارهای شما به مجموعه مراجعه می کند، نماینده تام الاختیار شما می باشد، لذا از فرستادن افراد بی اطلاع به مجموعه جداٌ خودداری فرمایید.
  • برای دریافت سفارش ، همراه داشتن کپی فاکتور یا فاکتور به همراه نامه رسمی معرف الزامی می باشد .
تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

چاپ انواع لیبل، با کیفیت بالا و در تیراژ های پایین و کاملا مقرون بصرفه و ارزان از محاسن چاپ دیجیتال می باشد، ولی با بالا رفتن تیراژ چاپ، چاپ افست مقرون بصرفه تر از چاپ دیجیتال می شود. در صورتی که به تیراژ بالای لیبل نیاز دارید و یا زمان چاپ برایتان اهمیت زیادی ندارد، گروه چاپ و طراحی هومه در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 1 =