You are currently viewing چاپ لیبل محصولات عراقی / هومه همراه کسب و کارهای عراقی
طباعة ملصقات المنتجات العراقية چاپ لیبل محصولات عراقی

چاپ لیبل محصولات عراقی / هومه همراه کسب و کارهای عراقی

چاپ لیبل محصولات عراقی ( طباعه ملصقات المنتجات العراقیه ) برای همه فعالان صنعت چاپ و بسته بندی ایران از جمله چاپ و طراحی هومه می تواند بازاری مناسب باشد. کشور عراق یکی از مهمترین شرکای تجاری و همسایه های بزرگ و پرجمعیت ایران است. و به دلیل شرایط خاص اقلیمی و همچنین جنگ زدگی عمومی مردم کشور عراق بعد از چندین سال جنگ و آشفتگی سیاسی، ایرانیان می توانند همراه مناسبی در توسعه پایدار بازار عراق باشند.

انواع صادرات به کشور عراق ( أنواع الصادرات إلى العراق )

صادرات ایران به کشور عراق در چهار نوع کالا بیشتر تمرکز دارد:

  • محصولات کشاورزی
  • مصالح ساختمانی
  • انواع وسایل خانگی
  • مواد غذایی
چاپ لیبل محصولات عراقی
طباعه ملصقات المنتجات العراقیه، چاپ لیبل محصولات عراقی

پیاده روی اربعین این مزیت را برای عموم مردم ایران به همراه داشته است که وقتی در شهرهای عراق پیاده روی می کنند محصولات ایرانی را بر بیلبوردهای شهری و بین شهری عراق به وفور مشاهده کنند و همچنین پسند ایرانیان از ذائقه خوراکی عراقی ها؛ همین موضوع می تواند اطمینان خاطری برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای کوچک ایرانی و عراقی در استفاده از محصولات یکدیگر باشد.

 قوانین صادرات برای تولیدکنندگان عراقی (قواعد التصدیر للمنتجین العراقیین )

قوانین حضور تولیدکنندگان ایرانی در کشور عراق با کشور ما تفاوت هایی دارد که قبل از ورود به این بازار باید از آن اطلاع داشت. و این قانون برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان عراقی نیز مصداق دارد. اما جدای از دانستن قوانین تجاری دغدغه های چاپ لیبل و بسته بندی محصولات لوکس و مورد قبول بعنوان یک محصول صادراتی دغدغه دیگری است که همیشه همراه تولیدکنندگان است.

بسته بندی مولفه ضروری است هر نوع کالای صادراتی است که نه تنها بر ایمنی بلکه بر هزینه ها، ارتباطات و حتی بر بازاریابی محصولات نیز تاثیرگذار است. بسته بندی باید بگونه یی باشد تا مشتریان را به خود جذب کند و نشان دهنده حرفه یی بودن کسب و کار شما باشد.

تجارت کردن و ورود به عرصه صادرات وقتی که تطابق سلیقه، زبان و فرهنگ میان دو کشور ایران و عراق وجود دارد، دغدغه های بسیاری را میتواند برای تولیدکننده از میان بردارد. از آنجا که متوسط هزینه بسته بندی ۱۰ درصد قیمت تمام شده کالاهای صادراتی است و تا حدود ۹۰ درصد ارزش افزوده ایجاد می کند، و پیشرفت بسته بندی در ایران می تواند یاری گر تولیدکنندگان عراقی و از سویی آسودگی تولیدکنندگان ایرانی در کیفیت بسته بندی و پسند مردم عراق باشد.

تغلیف الصادرات للعراق
بسته بندی صادراتی برای عراق، تغلیف الصادرات للعراق

بسته بندی صادراتی برای عراق (تغلیف الصادرات للعراق )

بسته بندی صادراتی ( Export packaging )، انجام بسته بندی مخصوص برای ارسال به جایی از خارج مرزهای کشور به صورتی که هیچگونه آسیبی در طی مسیر به آن وارد نشود. از آنجا که بسته بندی نزدیک ترین و اولین معرف محصول شما برای مصرف کننده نهایی است، و نقش موثری در بازاریابی و فروش محصول دارد، و از این رو طراحی لیبل زیبا و حرفه یی می تواند در کنار یک بسته بندی مناسب نقش موثری در هویت بصری و مدیریت بازاریابی ایفا کند.

انتخاب بسته بندی صادراتی علاوه بر حفظ کالا باعث اثرگذاری بر مخاطب می شود. برای انتخاب بسته بندی نیاز به دو مشاوره متفاوت وجود  دارد. مشاور بازاریابی بین الملل و مشاور چاپ و بسته بندی.

مشاور بازاریابی بین المللی بعنوان فردی که بازار فروش بین المللی و نحوه رفتار مصرف کننده در بازار جهانی را می شناسد و قادر به تحلیل بازار خارجی می باشد، برای شروع به مقوله صادرات لازم است.

مشاور چاپ و بسته بندی عراقی
مشاور چاپ و بسته بندی محصولات عراقی

مشاور چاپ و بسته بندی نیز بعنوان فردی که با تکنولوژی و امکانات بسته بندی و خدمات پیش از چاپ و پس از چاپ آشنایی دارد، می تواند در تحقق مشاوره بازاریابی برای توجه به جنبه روانشناختی بازار هدف و اصول برندسازی همراه مناسب شما در توسعه کسب و کارتان باشد.

کلام آخر!

دپارتمان چاپ و طراحی هومه، برای تولیدکنندگان عراقی در تهیه یک لیبل حرفه یی و مشاوره در زمینه بسته بندی مناسب محصولات برای ورود به عرصه صادرات و همچنین برای حضور کسب و کارهای ایرانی در کشور عراق می تواند با تجربه ۱۵ ساله خود در زمینه چاپ لیبل رول و شیت همراه مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی و عراقی باشد.

چاپ لیبل محصولات عراقی و مشاوره در زمینه لیبل عراقی می تواند زمینه تبادلات بین دو کشور را توسعه دهد. و هومه در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با هومه

إن طباعه ملصقات المنتجات العراقیه والاستشاره على الملصقات العراقیه یمکن أن یوسع التبادلات بین البلدین، و هومه لا یدخر جهدا فی هذا الطریق.

برای چاپ لیبل حرفه ای عراقی و ایرانی با ما تماس بگیرید.

اتصل بنا لطباعه ملصقات عراقیه وإیرانیه احترافیه.

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × سه =