You are currently viewing خدمات طراحی سایت حرفه ای / بازار خود را بسازید
خدمات طراحی سایت حرفه ای

خدمات طراحی سایت حرفه ای / بازار خود را بسازید

امروز شاهد بازارهای بزرگی تحت عنوان « مال » در کشور هستیم که با ایجاد یک مجموعه کامل از نیازهای مشتریان با قیمت های متنوع توانسته اند یک محل گردشگری نیز محسوب شوند. در نقطه مقابل نیز سایت های اینترنتی بزرگی در دنیای دیجیتال توانسته اند بازارهای بزرگ خود را ایجاد و نیازهای مشتریان خود را تامین کنند.

اگر با دقت بیشتری به بازارهای شناخته شده فیزیکی و اینترنتی بیندازید، خواهید دید دلیل معروف شدن هر بازار، داشتن یک ویژگی خاص و منحصر به فرد است. در یک منطقه معروف تهران در یک خیابان شاهد وجود چند بازار بزرگ مال هستیم ولی تنها یکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است یا هر کدام با هوش و ذکاوت توانسته اند خود را با یک خدمت خاص به مشتریان معرفی کرده و مشتریان خاص خود را جذب کنند. بازارهای موفق اینترنتی و سنتی باید به بهترین نحو ممکن میزبان مخاطبین و مشتریان خود باشند.

بازار اینترنتی چیست ؟

بازار اینترنتی ( Market place online ) یک وب سایت ( وبگاه ) یا اپلیکیشن ( برنامه کاربردی ) با رویکرد تجارت الکترونیکی است که فرایند خرید را بصورت مجازی فراهم می کند. و به زبان ساده تر بازاریابی آنلاین، استفاده از کانال های مبتنی بر وب است تا بتوانیم یک پیام در مورد برند، محصولات و یا خدمات خود به مشتریان بالقوه و بالفعل برسانیم.

چرا باید یک سایت حرفه ای داشته باشیم ؟

چرا بازار اینترنتی مهم است ؟

فروش بعنوان پایه آشیل هر کسب و کار موجبات رقابت، تنوع محصولات و خدمات در بازار رقابتی امروز را فراهم می کند. اگر امروز شاهد رونمایی از بازارهای بزرگ سنتی هستیم، میتوان علت آن را در فراهم شدن امکان بهترین خرید مشتری در کمترین زمان، قیمت رقابتی و کیفیت متنوع دانست. اما همین بازارهای بزرگ سنتی بدون بهره گیری از قدرت فضای اینترنتی نمیتوانند به همه خواسته خود برسند.

بازار اینترنتی هم یک بازار مستقل است و همچنین برای بازارهای سنتی، یک بازار کمکی محسوب می شود. این بازار همانند بازار سنتی به تعداد ابزارها و فضاهای اینترنتی و الکترونیکی، دارای بازارگاه های متنوع است. اما یک مزیت مهم نسبت به بازار سنتی دارد؛ که میتوان تمامی بازارگاه ها و درگاه های اینترنتی را بعنوان یک شبکه بزرگ و قدرتمند، بدون آنکه در جایی باشیم، خود را در کنار مشتری اصلی خود قرار دهیم. سایت آمازون، سایت دیجی کالا ، سایت ترب، دیوار و …. بهترین مثال ها برای نشان از قدرت بازارگاه های اینترنتی است.

چرا باید یک سایت حرفه ای داشته باشیم ؟

 هم‌اکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دامنه در جهان به ثبت رسیده است؛ یعنی به ازای هر ۶ انسان یک دامنه، و بیش از یک سوم این دامنه‌ها فعال و در حال کار دائمی هستند؛ یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون دامنه! شاید ساده ترین جواب به پاسخ ما این است که : چون مشتریان و حتی رقبا، باید در جایی ما را ببینند. اما وقتی می شود به سادگی در ایسنتاگرام، تلگرام، واتس آپ، روبیکا و یا در بازارهای اینترنتی یک کانال و صفحه شخصی راه اندازی کرد و فروش میلیونی خود را آغاز کنیم، چرا باید خود را درگیر خرید و طراحی یک سایت حرفه ای کنیم و هزینه تراشی کنیم؟

طراحی یک وب سایت چه کمکی می تواند به کسب و کار ما بکند؟ یقینا دانستن قواعد راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار مهم است. به همین دلیل در اینجا به برخی از فواید وب سایت و مزایای راه اندازی سایت اشاره می کنیم :  

فواید وب سایت و مزایای راه اندازی سایت

سایت یک بازار بی واسطه برای شما است

آدم ها از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده اند، همه سرشان در گوشی‌هایشان هست. در مترو، اتوبوس، مهمانی‌ها، سینما و هرجای دیگر این واقعیتی غیرقابل کتمان است که آدم‌ها از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده‌اند و نرخ این مهاجرت، هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

وقتی یک وب سایت حرفه ای برای خود می سازید بدون واسطه شما مالک یک صفحه اینترنتی هستید که دیگر رقبای شما در آن حضور ندارند و شما در تولید محتوا و بارگذاری محتواهای مربوط به کسب و کار خود و بازاریابی الکترونیکی و روش همکاری در فروش خود استقلال کامل دارید.

همه بازارگاه های اینترنتی در سایت قابل تجمیع هستند

وقتی شما دارای یک سایت حرفه ای باشید، می توانید تمامی بازارگاه های اینترنتی خود را به سایت خود ارتباط دهید و با تبلیغ سایت خود در گوگل می توانید مشتریان و مخاطبین خود را به سادگی به بازارهای مجازی خود متصل کنید و فروش تان را افزایش بدهید. امکانی که در تمامی برنامه های کاربردی و شبکه های اجتماعی مقدور نیست.

قوانین سایت را شما می نویسید

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می‌گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می‌توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.

کنترل کامل، این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم‌ها می‌آیند و می‌روند، وب سایت شما می‌تواند برای همیشه فعال بماند.

راه اندازی وب سایت حرفه ای

بازار اینترنتی شما از بین نمی رود

یکی از سخت ترین کارهای یک کسب و کار دارای مکان، همیشه حاضر بودن است! در وب سایت شما نیاز به حضور در مکان خاصی برای ارائه خدمات و پشتیبانی از آن ها ندارید. اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام در ایران فیلتر شدند. تیک تاک در برخی از کشورها فیلتر شد. تلگرام در خیلی از کشورها علاقه مند ندارد و آمریکایی ها از واتس اپ استفاده می کنند و بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی بر نفوذ و توسعه بازار شما تاثیرگذار هستند. اما قوانین سیاسی و اقتصادی تاثیر کمتری بر روی سایت داشته و یک فضای اینترنتی جهانی بی حاشیه است. وقتی در فضای مجازی جستجو می کنید، این سایت ها هستند که شما را راهنمایی می کنند نه شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی.

سایت یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای

با تولد اینترنت، جهان به یک دهکده کوچک تبدیل شد. با تولد یک سایت، جهان کسب و کار شما به یک دهکده کوچک تبدیل می شود. زیرا شما به راحتی می توانید با اتصال تمامی درگاه های اینترنتی به سایت و کمی خلاقیت، مشتریان و رقبای خود را به سمت کسب و کارتان جذب کنید. کمپین تبلیغاتی یعنی استفاده بهینه از ظرفیت های تبلیغاتی در زمان و مکان مناسب؛ و داشتن یک سایت استاندارد، نقطه آغاز این کمپین تبلیغاتی است.

تماس با کسب و کار هومه
تماس با کسب و کار هومه

برای راه اندازی وب سایت حرفه ای از ما چه کمکی ساخته است ؟

داشتن یک سایت خوب و حرفه‌ای به اعتبار شما در بین رقبا، افزایش فروش، اعتماد مشتریان، دادن اطلاعات بیشتر، کمک به قسمت فروش مجموعه و پیشرفت کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. دپارتمان وب برندینگ هومه ( Web Beranding hoome ) با حضور کارشناسان خبره طراحی سایت در کنار خبرگان روابط عمومی و تبلیغات می توانند مجریان و مشاورین حرفه ای شما در زمینه انتخاب و طراحی سایت متناسب با کسب و کار شما باشند.

کارشناسان طراحی سایت تیم وب برندینگ هومه در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشاوره های تخصصی شما برای طراحی یک سایت حرفه ای هستند. حتی شما می توانید تمام مراحل ثبت سفارش طراحی و راه اندازی سایت و همچنین اقدامات مربوط به سئو سایت ، مدیریت سایت ،  مدیریت رسانه های اجتماعی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

5 − 4 =