You are currently viewing چطور مشکلات زندگی را قورت دهیم َ؟
چطور مشکلات زندگی را قورت دهیم

چطور مشکلات زندگی را قورت دهیم َ؟

موفق بودن و پیروز شدن بر مشکلات زندگی نیازمند شناخت راه و یادگیری چگونگی حرکت به سمت موفقیت است. یکی از مهمترین روش های موفقیت، تغییر عادات رفتاری و شخصیتی در زندگی است. عادت هایی که به دلیل تکرار زیاد و یا تکرار توسط انسان های ضعیف اطرافمان، از چشم ما دور مانده اند.

در این مقاله قصد داریم تنها به نکته هایی که از یک کتاب موفقیت مطالعه کرده ام را برای شما بنویسم. امیدوارم این مطالب جرقه تغییر عادات را در ما روشن نماید.

بازنشستگی آغاز کارآفرینی

بازنشستگان برخی از بهترین کارآفرینان را تشکیل می دهند. آنها یک عمر تجربه دارند، ارتباطات و روابط گسترده ای که در طول سالها ایجاد شده است و شاهد تغییرات شگرفی هستند که در طول دهه ها رخ داده است. طبق آمار، تقریبا یک چهارم کارآفرینان ۵۵ سال یا بیشتر دارند.

کارآفرین شدن برای دوران بازنشستگی بهترین انتخاب است، زیرا به جای بازگشت به کار پس از بازنشستگی اکنون زمان آن رسیده است که مانند یک کارآفرین فکر کنید در دوران بازنشستگی، کسب و کار خود را بسازید. شروع یک کسب و کار از روی علاقه هایتان، چیزی که مشتاقانه منتظر کار کردن روی آن هستید، می تواند دوران بازنشستگی کسل کننده تان را به دورانی هیجان انگیز تبدیل کند.

بازنشستگی آغاز کارآفرینی

مطالعه ای که توسط مریل لینچ انجام شد، نشان داد : « بیش از هفت نفر از هر ۱۰ نفر قبل از بازنشستگی می گویند که می خواهند در دوران بازنشستگی کارکنند. ». اما ۶۰ درصد از مردم فکر می کنند که برای بازنشستگی آماده هستند، در حالیکه تنها ۱۸ درصد واقعا آماده هستند. و جای تعجب ندارد که یک دوران بازنشستگی آرام می تواند به سرعت به دوران خسته کننده تبدیل شود.

یکی از مزایای کار پس از بازنشستگی برای سلامتی شماست. بازگشت به سر کار پس از بازنشستگی افراد را درگیر و فعال نگه می دارد که تاثیر مثبتی بر سلامت آنها دارد. صرف نظر از وضعیت کاری، ۸۳ درصد بازنشستگان موافق هستند که کار در دوران بازنشستگی به افراد کمک می کنند جوان تر بمانند. و ۶۶ افراد وقتی در دوران بازنشستگی کار نمی کنند، توانایی های جسمی و ذهنی آنها سریع تر کاهش می یابد. پس باور کنید که : کارآفرین شدن برای دوران بازنشستگی بهترین انتخاب است.

چهار دزد ثروت خود را بشناسید

اکثر مردم جهان پول زیادی را توسط چهار نیروی دزد ثروت از دست می دهند : مالیات، بدهی، تورم و بازنشستگی. کسانی که پول زیادی به دست می آورند لزوما ثروتمند نیستند، زیرا مقدار زیادی از آن توسط این چهار نیرو از دست می رود.

تغییر را تجربه کنید

تغییر برای هر کسی سخت است، زیرا ما را ملزم می کند که از آنچه راحت است به طرف آنچه نیست حرکت کنیم. حتی اگر تغییر به معنای چیزی سالم باشد، باز هم ماندن در وضعیت قبلی بسیار ساده تر از تغییر آن است. جشن موفقیت در مسیر پیشرفت کسب و کار خود را فراموش نکنید

هویت خود را دوباره تعریف کنید

بسیاری از رفتارها و کارهای ما در طول روز تبدیل به یک عادت نهفته شده است و به مرور بخشی از هویت ما می گردد. به همین دلیل است که وقتی سعی می کنید تغییر کنید، با مقاومت مواجه می شوید. برای ثروتمندشدن اولین قدم آن است که هویت و شخصیت خود را تغییر بدهید.

وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید

دوستی های خود را دوباره تعریف کنید

ضرب المثل « کبوتر با کبوتر، باز با باز » در قانون موفقیت برعکس است. برای موفقیت بیشتر باید نحوه پرواز کردن و زندگی بازها را بیاموزید. همچنین در کنار دوستانی قرار بگیرید که شما را تشویق می کنند که بهتر بشوید و روشهای زندگی کردنتان را روز به روز جدیدتر کنید. آینده شما در گرو دوستان شماست!

عادات خود را دوباره تعریف کنید

هنگامی که روابط و هویت خود را تغییر دادید، ضروری است که عادات جدیدی ایجاد کنید که منجر به موفقیت شود. از همین امروز شروع کن!

اعتماد به نفس مطمئن ترین راه برای موفقیت است

اغلب سیاستمداران دنیا را بدتر می کنند ، نه بهتر. همیشه این مردم سخت کوش یک کشور بزرگ هستند که گرد هم می آیند تا بخشی از آشفتگی که به آنها تحمیل شده را درست کنند. هیچ رئیس جمهوری قرار نیست دست به کار شود و همه چیز را برای ما درست کند. رئیس جمهورهایی که مترسکی از فرشته های نجات هستند. فقط شما می توانید تغییری را که نیاز دارید در زندگی خود ایجاد کنید. تنها راهی که می توانید از نظر مالی امنیت داشته باشید این است که پول خود را بگیرید و با دستان خود سرمایه گذاری کنید. ( نه سیاستمداران و نه بازارهای سهام ).  

وقتی زندگی به شما لیمو می دهد، لیموناد درست کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

15 − 5 =